Käytössä olevissa iittalan juomalaseissa punaiset i-tarrat paikallaan. MIKSI?
Itse olen irrottanut tarrat laseista ja kannusta.
-mimi-
Kommentit (41)
Ei ole tullut poistettua. Ihan sama.
Eli jätän ne astioihin ja annan ajan irrottaa. En ymmärrä miksi ne pitäisi repiä pois? On tai ei, mitä valiä. Jos mä nyt kattaisin pöydän vieraita varten, niin ehkä repisin niistä tarran irti mihin se on vielä jäänyt, jottei näyttäis hassulta kun osassa on ja osassa ei, mut ei mua arkikäytössä paljoa liikut aonko siinä se tarra vai ei.
Ajattelin, että pesun jälkee irtoaisi. Mutta ei. Edelleen on tiukassa kiinni ja minä en jaksa alkaa irroittelemaan niitä millään liuottimilla.
kerran laiton 4 lasia tiskikoneeseen enkä muistanut poistaa tarroja. Nepä eivät sitten tahtoneet irrota, yhdestä irrotin ja lopuissa kolmessa on tarra paikoillaan, en ole jaksanut rassata niitä irti. Meillä onneksion noita 20 kpl, joten vieraille en niitä tarralisia laita.
Hehheh, vai on Iiittala niin eliittimerkkiä, en ole tiennytkään.. meillä on astiat ja lasit Villeroy&Bochia ja merkit on poistettu niistäkin..
Minusta on ns. osa sitä lasia ja juttua.
jossain vaiheessa itsekseen siellä. En mä jaksa nähdä vaivaa että rupeisin niitä itse repimään irti.
Näkyykö näissä kuvissa tarroja?
http://www.iittala.fi/web/Iittalaweb.nsf/fi/tuotteet_juominen
Ei näy, todellakaan. Tuollaisia niiden lasien on tarkoitus olla. Kauniita. Tarrattomia.
Hehheh, vai on Iiittala niin eliittimerkkiä, en ole tiennytkään.. meillä on astiat ja lasit Villeroy&Bochia ja merkit on poistettu niistäkin..
ulkomaalaisilla villeroyn astioilla. Arvostan paljon enemmän SUOMALAISTA laatutavaraa.
Mutta kaikki ei taida tajuta, että ne eivät ole osa designiä ;D
Ihan kuin Iittalan astioita ei tunnistaisi muuten...Ja lukeehan pohjassa kuitenkin.
Mun pitää varmaan hankkia elämä mutta olen myös miettinyt, miksi monet jättää ne myynti/logotarrat laseihin. Rumaa ja jotenkin tökeröä. Kauniita design-lasejahan ne ovat ja jos tosiaan joku sen takia tarrat jättää, ettei muka muuten tunnisteta niin ei hyvin mene.
Tarrat pois! Ja heti oston jälkeen, silloin lähtevät helposti.
ne joista ei lähde, irrotan sitten kun aikanaan ovat löystyneet.
Kamala vaiva irrotella niitä, ei ne ihan nykäisemällä irti lähde. Siksipä en yleensä jaksa irrotella niitä ja ne jäävät pitkäksi aikaa lasin tai kupin reunaan ärsyttämään.
Kyllä minä ainakin tiedän ostavani Iittalan tuotetta ihan ilman tarraakin. Tai voisivat sitten laittaa tarrat sellaisella liimalla kiinni, että lähtevät helpommin irti.
V&Bn tuotteissa ihan sama ongelma. Niitä astioita saa liottaa altaassa kuumassa astianpesuvedessä, ennenkuin pohjassa tai kyljessä olevat tarrat irtoavat. Kun yleensä ostan useamman astian kerralla, niin on tosi rasittavaa jynssätä irti niitä tarroja. Taas odottaa 8 Urban Nature-kulhoa irtirassailuoperaatiota laatikoissaan.
normaalikäytössä eikä astianpesukoneessa. Minusta normaaliastioissa ei ole niin suuri moka kuin miesten puvuntakkien hihoissa olevat merkkitarrat.
Jätätkö merkkivaatteisiinkin lapun roikkumaan?
minä ainakin jätän ne laput vaatteisiin, jotka on ommeltu kiinni. Ottaako joku ne sitten kaikista vaatteista pois? Hintalaput ovat tietysti eri asia, ne kyllä poistan niistä iittalan astioistakin.
Ja Aalto-tuikkukupit?
Kuuluuko niistäkin ottaa ne tarrat pois??
Mä en ole koskaan kiinnittänyt tuohon huomiota. Nyt piti tän ketjun pelästyttämänä käydä ihan katsomassa, että onko mun laseissa tarrat, ja onhan niissä! Enhän mä tätäkään asiaa ois taas tajunnut hävetä ilman av:tä. :-/
Pitänee vissiin tämän lauantai uhrata tarrojen nyppimiselle.
jos joku ei jaksa nähdä vaivaa.