Minkä hintaisia kihlasomuksia olette ostaneet?
Kommentit (34)
yhdellä ihan kohtuullisen kokoisella timantilla. Ihan edelleen, monta vuotta ollut jo käytössä. Miehen sormus ei tainnut maksaa paria sataa enempää, ihan perusrinkula siis.
meidän kalevalan kihlat maksoi euroissa n. 250. mun noin 100 e ja miehen 150 e ja ne oli meidän mielestä kalliit :) no, uusilta näyttävät ja tuntuvat kyllä edelleen vaikka sormessa ovat 24/7...
Ei ostettu kihlasormuksia (mekin sovittiin vaan naimisiinmenosta, ei mitenkään vietetty "kihlajaisia") ja mies ei halunnut edes vihkisormusta. Mulle ostettiin 400 euron sormus vihkisormukseksi.
eli miehen ja minun yhteensä, valkokultaa ovat. Saatiin alennusta 60e :)
sitten, muistaakseni yhteensä noin 400mk.
keltakultaa 4mm leveä miehellä ja mulla 2,5mm muistaakseni. Mun omassa on kolme pientä kiveä. Maksoivat yhteensä pikkasen yli 400€ (mun oli kalliimpi niiden kivien takia).
Ompas alottajalla kallis sormus. Mä en edes halua noin kallista vihkisormusta!
Minun sormukseni maksoi 3000,- ja miehen 550,-.
miten joku voi tuhlata 3 tonnia johonkin rinkulaan???
siis euroja, käsittääkseni?!
mun maksoi alennuksessa 320e (2 pientä timanttia) ja miehelle ostin 380e sormuksen.
Vihkimme maksoivat yhteensä 60 euroa (ei koristuksia). Mitä turhia tuhlailemaan, kun rahaa voi käyttää muuhunkin kuin ylenpalttiseen koristautumiseen!!!
Miehen sormus normi (70€) ja minun oli hyvin pieni, siis sekä ohut että pientä kokoa (30€). Ihan perussormukset. Tosin nyt maksaisi enemmän sillä en tyytyisi ihan niin ohueen ja mitäänsanomattomaan sormukseen vaan ehkä 3mm paksun
kihlasormukseni maksoi vähän päälle 2 000 euroa ja vihkisormus noin 3 500 euroa. Miehellä halvempi, kun ei ole kiviä.
Ja kysymykseen miksi joku haluaa "tuhlata johonkin rinkulaan": jos on varaa ja tykkää sormuksista niin miksi ei? Miten se sinun elämääsi haittaa vai oletko kade?
miehen 80 e, yksinkertainen, valkokultaa
n350e olin lehdestä näyttänyt joskus että toi olis hieno. kun mies kosi oli hakenut just sen.3kiveä ja kulta
vihki maksoi n900e, saatiin alennusta, 4kiveä, valkokultaa ja kultaa ja jotain kaiverrusta ja taottua pintaa. itse suunniteltu.
Ei mitään hajua, en muista yhtään. Ostettu jo vuonna 1995. Muistaakohan mies, epäilen!?
Sitähän se kihlaus on. Ette vaan ostaneet erikseen kihlasormuksia.