Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisia kihlasomuksia olette ostaneet?

Vierailija
09.01.2010 |

Minun sormukseni maksoi 3000,- ja miehen 550,-.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlasormukseni maksoi vähän päälle 2 000 euroa ja vihkisormus noin 3 500 euroa. Miehellä halvempi, kun ei ole kiviä.

Ja kysymykseen miksi joku haluaa "tuhlata johonkin rinkulaan": jos on varaa ja tykkää sormuksista niin miksi ei? Miten se sinun elämääsi haittaa vai oletko kade?

Toisilla ihmisillä vaan on erilaiset prioriteetit! Ja onhan tässä myös sa maku-kysymys. Kaikki ei tykkää niin bling blingistä.

Mä ehkä mieluummin lähtisin lomalle/sisustaisin/tms. ku ostaisin 3000€ sormuksen!

Vierailija
2/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko useinkin, että ihmiset on sinulle kateellisia.

Jos tällaista vainoharhaa esiintyy kovin usein, kannattaa miettiä psykiatria tai jotain muuta terapiaa.

kihlasormukseni maksoi vähän päälle 2 000 euroa ja vihkisormus noin 3 500 euroa. Miehellä halvempi, kun ei ole kiviä. Ja kysymykseen miksi joku haluaa "tuhlata johonkin rinkulaan": jos on varaa ja tykkää sormuksista niin miksi ei? Miten se sinun elämääsi haittaa vai oletko kade?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormus samassa. Eli kaksi ohuehkoa valkokultaista sormusta on juotettu yhteen ja niiden välissä on yksi timantti. Maksoi reilu 600 euroa, josta timantin osuus oli reilu 200 euroa, en muista summia tarkkaan. Miehen sormus on hopeinen ja maksoi 150 euroa.

Vierailija
4/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlasormukseni maksoi vähän päälle 2 000 euroa ja vihkisormus noin 3 500 euroa. Miehellä halvempi, kun ei ole kiviä. Ja kysymykseen miksi joku haluaa "tuhlata johonkin rinkulaan": jos on varaa ja tykkää sormuksista niin miksi ei? Miten se sinun elämääsi haittaa vai oletko kade?

Toisilla ihmisillä vaan on erilaiset prioriteetit! Ja onhan tässä myös sa maku-kysymys. Kaikki ei tykkää niin bling blingistä. Mä ehkä mieluummin lähtisin lomalle/sisustaisin/tms. ku ostaisin 3000€ sormuksen!

kaukomatkallamme. Olin joskus näyttänyt hänelle ormusta ja sanonut, että tuon kun saisi. Hän oli painanut asian korvan taakse ja toteutti toiveeni. Ko raha ei ole pois matkustelusta tai sisustuksesta eikä ole mitään bling-blingiä.

ap

Vierailija
5/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoivat varmaan yhteensä alle 200e. Ostettu maasta, missä kulta on todella halpaa. Hienot on.

Vierailija
6/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuttu kultaseppä teki kihlat - kivettömät - 50 eurolla. Tosin ne tehtiin omasta romukullasta. Vihkisormukseen (tai -sormuksiin, kaksi 2mm puolipyöreää sileää kihlan molemmi puolin) upposi hurjat 70 euroa. Ei timantteja tai muitakaan kiviä tarttumassa ja likaa keräämässä, ja juuri sellaiset kuin olen aina halunnutkin.

Vierailija
7/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platinaa, missä erikoisen väriset timantteja.

Maksoi reilu 8000 €.

Vierailija
8/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulta on halpaa, oletko huomannut että on ihan eriväristä kuin esim. suomessa?

Vierailija
9/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostettiin molemmille samanlaiset perus halvat kultaiset sormukset. 39 euroa kappale. Ei ollut varaa kalliimpiin. Itse haaveilin tietenkin jostain vähän hienommasta, mutta tyydyin tavalliseen. Mies on kuitenkin tavallista parempi!

Vierailija
10/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin kihloihin vuonna 1998, kun molemmat oli opiskelijoita, joten tuskin nuo euroissa montaa kymppiä maksoi. En kyllä muista, mitä mun vihkisormuskaan maksoi. Siitäkin on kyllä jo 10-vuotta, kun se on hankittu. Vihkisormus on kyllä edelleen juuri sellainen, jonka halusin. En vaihtaisi yhtään kalliimpaan.

Vierailija
11/34 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka hopea on halvempaa kuin esim.valkokulta suositellaan tuota kalliimpaa, koska hopea on pehmeämpää ja sormuksenkin varmaan on hyvä olla kestävää laatua. itse en halunnut mitään sika kalliita ja törröttäviä kiviä(kiviä siis on kuitenki) kun haluan pitää arki käytössä, jos olisi se 3000e niin en uskaltasi tehdä se kädessä mitään. tunneasvoa tietenkin on vaikeampi mitata.

Vierailija
12/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on jo 19 vuotta... Enkä ole varma, onko hintaa minulle edes sanottu. Mies osti sormukset yksin, vihkisormuksen valitsin sitten itse.

Vierailija
13/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän makso yhteensä joku 450 euroa ja on paljon paksummat kun tutuilla yleensä. Tosin kummallakaan ei mitään kiviä tms. ihan vaan sileät, kauniit, paksut ja leveät :)

Vierailija
14/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tosiaan ole varaa edes 100e sormuksiin juuri nyt:( mistähän saisi halvalla,mutta kuitenkin kunnon sormukset? emme halua ihan niitä ohuimpia ja myyjäkin sanoi että eivät ole arkikäyttöön,menee niin helposti käytössä katki! saako noista varastontyhjennyksistä tms ale myynneistä halpoja perus kultaisia sormuksia?

Vierailija
15/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että sormessani oleva on Sandbergin sormus, aika leveä ja 7 timanttia, eli ei varmaan parilla sadalla ole irronnut, luulisin.

Vierailija
16/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin pitkä aika etten yhtään muista (vielä markka-aikaa!), mutta murto-osan ap:n sormuksista. Ihan sellaiset perusmallit, kultaiset renkaat. Näyttävät vielä vaan kauniilta silmissäni. :)

Vierailija
17/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti ihan mieluiset kihlasormukset ja olisi ostanut minkä hintaisen vaan. Pääasia kun oli, että se miellyttää varmasti. Ne ovat keltakultaa ja mulla on puolipyöreä ja leveä sormus, miehellä ei ole näin leveä kuitenkaan. Sileät ovat myös ettei timangeja. Maksoivat muistaakseni 300 e mutta miehen kaveri on kaupanpitäjä ja antoi ikään kuin kihlalahjaa 100 e alennusta. : )

Olen toista kertaa kihloissa, mies ekaa. Mennään sitten ostamaan samasta paikasta vihkisormuskin kun noin hyvin saa alennusta.

Vierailija
18/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisivat maksaa yhteensä 200-250 euroa, en nyt ihan tarkaan muista.

Vierailija
19/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin valkokultaiset. Makso yhteensä jotain 250e.

Vierailija
20/34 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat maksoi aikoinaan jotain 130 mk, nykyinen hinta taitaisi olla n 30 e... Oli halvimmat (2mm), mitä löytyi, kun en halunnut kovin paksua sormusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi