Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa hitosti, onko kellään muulla ollut suurentunutta imusolmuketta kaulassa ilman flunssaa?

Vierailija
30.12.2009 |

Mulla ollut jonku kuukauden ajan nyt kaulassa kaks suurentunutta, varmaa herneen kokosta irrallista imusolmuketta. Pelottaa, oon iha varma et mulla on nyt imukudossyöpä. Onko kukaan kokenut samaa ja käyny tutkituttaa kaulaansa? Mulla tänään lääkäri..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin nuorena aivan hulluna syöpää, ja niitä tutkittiinkin (kainalossa on myös iso suurentunut imusolmuke). Joskus imusolmukkeet saattavat vain jäädä suurentuneeksi jonkun infektion tms. jälkeen. Ei ole tavattoman harvinaista, eli älä vielä ihan panikoi. Mut kannattaa toki käydä lääkärissä ja tutkituttaa varmuuden vuoksi.

Vierailija
2/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä herneitä siellä täällä, imusolmukkeet ne vaan toimii. Laihoilla tuntuu imusolmukkeet helpommin.

Itselläni oli nuorena imusolmukesyöpä ja kyllä siinä se turvonnut imusolmuke oli kananmunankeltuaisen kokoinen. Nyt on herneitä, jotka on ihan normaaleja.

Ei kannata jännittää. Tietysti kiva että saat näyttää ne lääkärille, niin ei tarvitse itsekseen pohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muistan et oon joskus 15v käyny tutkituttaa kyl jotai imusolmuketta mutsin käskyst. ja oon tosi hoikka ollu aina, oon laihtunu (raskauskilot) nopeasti, mut toisaalt en oo ikinä ollu kova syömään tai helposti lihoavaa tyyppiä.

ja noi patit on ollu tos jo hetken.. vaadin silti kuvauksia.

Vierailija
4/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ne pahat patit on tosiaan isoja ja kasvaa nopeasti, mutta hyvähän se on näyttää niin stressaannu.

Vierailija
5/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on afta

Vierailija
6/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli joskus iho syystä tai toisesta rikki korvan takaa, raavin sitä ja se taisi vähäsen tulehtua. patit tuli leuan alle. samoin niitä on joskus aiheuttanut rokahtuneet suupielet, mulla on herkkä iho.

no, lääkäri sen sulle kertoo. koita malttaa odottaa vaan - ei noi vielä kauaa oo olleet.

Vierailija
7/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun iho on huonossa kunnossa niin imusolmukkeetkin tuntuvat.

Kannattaa silti käydä näyttämässä noita lääkärille ihan vaan varoiksi.

Vierailija
8/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan hyvältä. lapsella on ollut noita, vaikka ei mitään flunssaa ole ollut.

Vierailija
9/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano et ei hän olis kiinnittäny mitää huomioo ellen olis sanonu, et jos olis tunnustellu terveen ihmisen imusolmukkeit ja sanonu ettei mitää erikoista.

huh, sanoinki että kai mä oon luulosairas.

Vierailija
10/10 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niitä pitkään allergian takia....katosivat kun asunto vaihtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi