Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin _oikeasti_ tulee ensimmäiset tuntemukset raskaudesta?

Vierailija
08.01.2010 |

Yritys on kova ja oireita vaikka mitä, vaikka menkkojen alku olisi vasta maanantaina. Toiveajatteluako, vai? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei olleet siinä vaiheessa myöhässä kuin muutaman päivän - viikon ehkä max.

Vierailija
2/6 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mennyt laskuissa sekaisin ja luulin, että edellisistä menkoista on vasta 3 viikkoa ja ihmettelin, kun tuntui siltä, kuin olisin raskaana. No, multa olikin jäänyt yhdet menkat kokonaan väliin ilman, että olin kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. (Muistelin, että kaipa mulla oli ne ollu silloin elokuun alussa... viimeisimmät olivatkin kuitenkin olleet heinäkuun alussa.)

En siis kytännyt mitään oireita haukkana. Ihmettelin vain, että jos tosiaan olen raskaana, miten voi alkaa oireet näin aikaisin... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se tulee se vauva älä ota paineita, mitä vähemmän ajattelet asiaa sitä parempi mahdollisuus =)

tai sit käyt kokeilemassa jonkun mahaa ni jos vaik tarttuis =)

Vierailija
4/6 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet juuri niitä oireettomampia, että sitä ei edes meinaa muistaa kytätä milloin menkkojen pitäisi alkaa.

Vierailija
5/6 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sen vuoksi teinkin testin päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista, ja plussaa se näyttikin. Pidän päiväkirjaa, joten voin nyt siitä tarkistaa, että normaali olo oli vielä kp 24/28, mutta sen jälkeen alkoivatkin kuukautiskivut, kovaa vääntöä päivätolkulla mutta tippaakaan verta ei tullut, mikä ei sovi mun normaalikuukautisiin. Lisäksi rinnat turposivat ja kipeytyivät.

Vierailija
6/6 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen kuin menkkojen jäänti pois. Tai ehkä kuitenkin se, että tavallisia menkkoja edeltäviä oireitakaan ei tullut. Varsinaiset raskausoireet minulla alkaneet vasta viikoilla 5-6. Ensimmäisessä raskaudessa lähinnä rinnat hieman turposivat siinä vaiheessa, toisessa vietinkin sitten raskausviikot 6-18 pää vessanpytyssä.