Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jyväskylän lastentarvike/vaateliikkeet??

Vierailija
08.01.2010 |

Olemme menossa ensiviikolla jyväskylään shoppailemaan ja pääasiassa menisimme vaunuja katsomaan ja jotain vauvantarvikkeita/vaatteita, niin kertokaas parhaat paikat missä kannattaa käydä tsekkaamassa valikoima. mielellään paremmuus järjestyksessä että kun aika on rajallinen että kerkeemme käydä katsastamassa oikeasti hyvät paikat:) niin ja vähän et missä nämä kyseiset paikat ovat jos ovat kauheastikkin eri suunnassa :)

kiitos vastauksista...:)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
2/21 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on saatu aina hyvää palvelua. Eikä todellakaan olla mitään varakkaita. Juniorista saa myös pyytämällä tuotteita, mitä et löydä muualta. Tilaavat pyynnöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustassa on ainakin juniorit... siellä on kaikkea, vaatteet, vaunut ja tarvikkeet:)

kauempana on sitten lastentarvike mutta siellä ei ole vaatteita...

Vierailija
4/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniorissa kalliita vaatteita, mutta laadukkaita. Aina löytää mitä tarvitsee. Suosittelen.

Lastentarvikkeessa hyvä valikoima vaunuja, turvakaukaloita, pinnasänkyjä. Suosittelen.

Vierailija
5/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälän suunnalla Lastentarvike, Tourulassa OzBaby, keskustassa kolmikulmassa Juniorit.

Vierailija
6/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Tourulassa..noin 1,5 kilsaa keskustasta seppälään päin. On siellä toki muitakin liikkeitä. tuo on minun suosikki!!

Vierailija
7/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki en niin itse tiedäkään, kun en ole paljon käyttänyt.

Keskustassa Kolmikulman kauppakeskuksessa on tosiaan Juniorit. Paikka on tosi pieni ja ahdas, ja täynnä tavaraa, itse en ole jaksanut siis paljon laatuun perehtyä kun en viitsi lasten kanssa sisään asti änkeä, vaan ovelta kuikin. Ilmeisesti löytyy kuitenkin kaikenlaista tarviketta ja vaatetta, myös isommille lapsille (vaatteita), ei vain vauvoille. Kerran ostin harsoja alenipun, ja ne menivät roskiin heti ekan pesun jälkeen, koska alkoivat rispaantumaan/purkaantumaan pesussa.

Keskustasta Tourulaan päin löytyy myös jokin liike, oli aiemmin muistaakseni nimeltään Oz, nyt viimeksi nähdessäni nimi oli eri. Sisällä en käynyt, mutta joskus käydessäni tuolla OZissa, oli muuten samaa sarjaa kuin em. Juniorit, mutta tilat isommat.

Seppälässä on sitten Lastentarvike, jonne kulku on mielestäni hankalaa. Ovi sijaitsee tavallaan sen "pääkadun" takana, eli liikkeeseen kuljetaan ikään kuin takaoven kautta. Minä en aikoinaan sitä meinannut tajuta millään, ja ihmettelin pitkään, että missä se liike on :) Siellä ei tosiaan taida vaatteita olla, ja muutenkin hintatasoltaan on mielestäni muita kalliimpi. Lisäksi toinen Lastentarvike -liike muistaakseni sijaitsee Palokassa, Kodin Ykkösen kanssa samassa rakennuksessa. Siellä ei ainakaan ole vaatteita, vain tarvikkeita sekä huono palvelu. Aikoinani olin siellä juuri vaunuja katselemassa, mutta myyjän piti viilailla kyntensä kassan takana juuri silloin, eikä joutanut mulle vaunuja esittelemään.

Muita liikkeitä en ole bongannut, tai ainakaan ei tule mieleen.

Vierailija
8/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby style on nyt tilalla mutta siellä on vaan tarvikkeita. jos haluat kaikki samasta paikasta niin junioreissa on.

eilen kävin viimeksi junioreissa ja siellä oli kyllä hyviä tarjouksia vaatteista:) mielestäni eivät ole perus seppälä/lindex/hm vaatteista kalliimpia. laatu on kyllä parempaa ja löytyy ainakin lapsille sopivia vaatteita eikä mitään pikkuaikuisten vaatteita.

Vierailija
9/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniorit keskustassa on ensinnäkin palvelun kannalta aivan järkky paikka, huonommin tässä menee vain Seppälän lastentarvikkeella.

Onneksi olen jo ohi tuosta lastentarvikeiästä, mutta jos Junioreiden valikoima on ennallaan ja palvelu niissäkin yhtä töykeää kuin vaatteissa "no meillä on parhaat merkit koko kaupungissa (=Remu ja Reima) että jos ei kelpaa niin ei sitten" niin ei kannata vaivautua.

Ennen OZ Babysta sai vissiin jopa Peg Peregoa, Teutoniaa jne. mutta nyt sekin on vaihtunut johonkin mystiseen Baby sitä sun tätä ja valikoima painottunut Jyväskylässä kaupaksi käypään kamaan, ainakin vaatteiden osalta. Eli rattaissa varmaan valikoimissa on nykyisin Emmaljunga ja Brio. Tämä on tosin vain luulo :)

Vaatteita on Jyväskylässä OZ Babyn jälkeen edes turha haikailla. Olen suorastaan ihan järkyttynyt siitä, että taas kerran Tutta/Reima/Remu mafia jyräsi ainoa kaupan joka myi laadukkaita vaatteita. Onneksi on netti!

Jos olette mistään yhtään järjellisestä paikasta, älkää tuhlatko aikaa Jyväskylän lastentarvikeliikkeisiin, täältä ei löydy mitään kovinkaan erityistä jos paikkakunnallanne on esim. Lastentarvike.

Vierailija
10/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä saanut aina junioreissa asiantuntevaa ja hyvää palvelua... että kyllä ihmettelen miten joku on muka voinut saada huonoa palvelua. Itse ajattelin teutoniat käydä katsastamassa huomenissa junioreissa... nämä olisivat jo toiset vaunut mitkä ko kaupasta ostaisin:)

tuossa muuten nettisivujen osoite

http://juniorit.fi/

Vierailija
11/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vinkeistä:) junioreihin suuntamme käy. Hyvä kun mainitsit tuon teutonian! se merkki minua eniten kiinnostaisikin vaunuista.

Vierailija
12/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oz baby. minä en kyllä tuohon liikkeeseen astu enään varpaalanikaan ja jos nyt kerran nimi on vaihtunu niin jos samat myyjät vielä on tuolla töissä niin en kyllä mene sinnekkään... niin huonoa palvelua olen sieltä saanut että oikein vihaksi pistää...

lastentarvikeliikkeessä on ihan hyvin valikoimaa mutta hinnat on ainakin niin korkeat että ei tavallisen tallaajan kannata sieltä ostaa mitään.

junioreista olen ostanut name it merkkisiä vaatteita ja ne ovat kyllä edullisia ja kestäviä ja vieläpä kivan näköisiä.

Vierailija
13/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juniorit on vissiin parantanut lastentarvikkeissa, joka kuten sanoin ei enää koske minua.

Eilisen käynnin perusteella kuitenkin vaatevalikoima on ennallaan ja painottuu Remuun Ja Reimaan, ainakin ulkovaatteissa. Ihan pienillehän siellä on ihan ok sisävaatteita, jopa jotain Kindereitä joka on Jyväskylässä ihan hot merkki, mutta kun koko on 110 cm ja yli niin tässä kaupungissa kuoli OZ Babyn myötä valikoima Henkkaan ja Maukkaan. Ulkovaatteita isoille ei saa enää mistään.

Eipä vaan menesty tässä kapungissa kauniita ja laadukkaita vaatteita myyvät liikkeet, ei voi mitään. Palokasta kuoli liike, Pikku-Kenguru meni nurin ja nyt Oz josta sai edes Ticketiä jne. Porukka ostaa kamppeet Seppälän Prismasta, trendikkäimmät Sokokselta ja Junioreista ja se riittää.

Vierailija
14/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä saanut aina junioreissa asiantuntevaa ja hyvää palvelua... että kyllä ihmettelen miten joku on muka voinut saada huonoa palvelua. Itse ajattelin teutoniat käydä katsastamassa huomenissa junioreissa... nämä olisivat jo toiset vaunut mitkä ko kaupasta ostaisin:) tuossa muuten nettisivujen osoite <a href="http://juniorit.fi/" alt="http://juniorit.fi/">http://juniorit.fi/</a&gt;

Kyllä nauratti! Eukko oli niin mahtavaa, että meillä on nämä parhaat merkit... Kun sanoin, että katsellaan niin erikseen sanoi, että lapset eivät sitten saa koskea mihinkään. Ihan kuin meidän lapset olisivat jotain rähmäkäsiä!

Juu, lähdettiin pois. Ostin netistä. Eikä ollut rahasta kiinni, vaikka meillä ei varallisuus ehkä ulospäin näykään.

Vierailija
15/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälässä on sitten Lastentarvike, jonne kulku on mielestäni hankalaa. Ovi sijaitsee tavallaan sen "pääkadun" takana, eli liikkeeseen kuljetaan ikään kuin takaoven kautta. Minä en aikoinaan sitä meinannut tajuta millään, ja ihmettelin pitkään, että missä se liike on :) Siellä ei tosiaan taida vaatteita olla, ja muutenkin hintatasoltaan on mielestäni muita kalliimpi. Lisäksi toinen Lastentarvike -liike muistaakseni sijaitsee Palokassa, Kodin Ykkösen kanssa samassa rakennuksessa. Siellä ei ainakaan ole vaatteita, vain tarvikkeita sekä huono palvelu. Aikoinani olin siellä juuri vaunuja katselemassa, mutta myyjän piti viilailla kyntensä kassan takana juuri silloin, eikä joutanut mulle vaunuja esittelemään.

Pyydän tarkennusta..."aikoinani olin siellä jne"

Minkä näköinen se myyjä oli? Itsellä vähän samantapainen kokemus...

Vierailija
16/21 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on saatu aina hyvää palvelua. Eikä todellakaan olla mitään varakkaita. Juniorista saa myös pyytämällä tuotteita, mitä et löydä muualta. Tilaavat pyynnöstä.

Vierailija
17/21 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarviketta. Palokan Lastentarvike yhdistyi Seppälän Lastentarvikkeen kanssa. Eli Palokan liikkeen pitäjät lopettivat Palokassa ja siirtyivät Seppälän Lastentarvikkeen yrittäjiksi.

Vierailija
18/21 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarviketta. Palokan Lastentarvike yhdistyi Seppälän Lastentarvikkeen kanssa. Eli Palokan liikkeen pitäjät lopettivat Palokassa ja siirtyivät Seppälän Lastentarvikkeen yrittäjiksi.

Mutta Palokan Keskuksessa oli myös kiva lastenliike, jossa myytiin mm.Elleä, Timberlandia yms. myös isommille. Ei siis Lastentarvike. En muista liikkeen nimeä.

Oli tosi kiva paikka.

Ja myös täällä yksi Juniorin "matroonan" takia liikettä ikuisesti boikotoiva, kokemusta jo vuosikymmen. "Meillä on parasta, tämän parempaa ei ole". Uppoaa joo ehkä Jyväskylässä ;)

Vierailija
19/21 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan vaatteisiin. OzBabysta sentään vielä viime talven alesta sai Ticketiä myös 110-116 cm tytölle. Nyt ei 122cm kivoja toppavaatteita saa kun suunnilleen täydellä hintaa Reimaa Haloselta tai Sokkarilta ja niissäkin tosi rumia malleja/värejä. On se kumma ettei tän kokoiseen kaupunkiin muka mahdu kivoja merkkejä myyvää liikettä. Esim. jo Jesper Junior auttaisi kummasti asiaa. Ois Ticketiä ja Jonathania ym. Tuolla Juniorit liikkeessä on usein kamalia värejä ja aiemmin ainakin monen vuoden takaisia malleja täydellä hintaa myynnissä... Tosi rasittavaa ravata ettimässä tytölle vaatetta, kun aina vastassa on ei oota! GRRRRR!

Vierailija
20/21 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin junioreista pojalleni cupcake merkkisen haalarin ja se on kyllä parempi kuin reima... olihan siellä didriksonia ja lenneäkin... eikä pelkästään reimaa ja remua... mielestäni ehkä paras valikoima jyväskylässä. ja värejäkin oli varmasti moneen makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän