lastenhuoneista väriasiaa
Minkäväriset tekstiilit sopisi tytön uoneeseen, verhot päiväpeitto ja matto?
Yksi hennon vaal. pun seinä ja muuten valkoiset seinät, tumma ruskea laminaatti lattia.
Kommentit (12)
ja roosan kaverina hento omenanvihreä ja pehmeä ruskea ja tietenkin valkoinen.
Kaunista :)
eli mistä löydätte maton ja verhot joissa noita sävyjä?
Kodin1 kannattaa katsoa. Jotexissa on ainakin ollu kaikkia ihania verhoja! Ellokseltakin oon joskus kauan sitten ostanu maton ja verhot.
olen tätä mattoa ajatellut, näyttää vähän ruoholta =)
Onko liian räikeä hennon vaal. pun. kanssa ja minkäväriset verhot?
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10122553
tytöllä 3vee on juuri tuon värinen huone. Vaalean punainen ja valkoinen pääväreinä, mutta matto vihreä ja taulu vihreä. Tuo ikean matto on tosi räikeä. Kävin sitä katsomassa ja löysin sitten myöhemmin sopivan itseasiassa Anttilasta halvalla sellainen pehmeän limen/omenan vihreä. Yksivärinen.
mutta kovin nukkanen. Mukava kaivaa barbib kenkiä ym pientä tavaraa nukan joukosta.
Itse pidän sisustamisesta ja just tapiseerattiin kolme lasten huonetta ja etsitään verhoja ja mattoja.
Yritän silti pitää mielessä että lapset todellakin leikkivät huoneissa, leikkavat pikkusilppua lattialle, piirtävät, värittävät ja parhaillan kun ei ole vielä mattoja eikä liiemmin kalusteita myös pelaavat sählyä huoneessaan.
pariksi esimerkiksi turkoosin kanssa, hailakan vaaleanpunaisen pariksi liian vahva minusta. Mutta vaaleanpunaisen pariksi käy mielestäni myös keltainen ja harmaa, mikäli harmaata tykkäisi lapsen huoneeseen laittaa.
Mutta ei liikaa sitä vihreääkään, matto voisi olla vaaleanpunainenkin.
laittaisin kaikki tekstiilit (verhot, päiväpeitto, koristetyynyt) Laura Ashleyn Fum Fairies- sarjan tuotteista :D
Ebaysta ainakin saa ostettua, joskus myös huutiksesta. Ja tietysti, jos joku tuttusi käy Jenkeissä niin sieltä saa kohtuulliseen hintaan.
mistä löytyisi kivoja päiväpeittoja? tai verhoja niin ja miel kohtuuhintaisia juuri tuossa vaal. pun ja lime/valk sävyissä.
Oi, näen jo silmissäni, ihana yhdistelmä!