Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvoja seksihalujen nostattamiseen naiselle?

Vierailija
29.12.2009 |

itsellä aivan hukassa halut, tahtoisin löytää ne taas.. kenelläkään hyviä ja toimivia neuvoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul meni 6 kk ennen ku taas halusin seksiä ei ees masturbointi onnistunu ku ei vaan tuntunu hyvältä... anna aikaa. muuten ehkä voisit vaikka jotai netistä kattoo.. erilaisia asentoja kokeilla? ootko sen g-pisteen löitäny? tai siis miehesi sinulta =D

Vierailija
2/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytyksestäkin on jo 10kk.. on se löytyny, ainakin sillon tällön tulee upeita orgasmeja.. mutta aina tekee mieli sanoa et ei nyt jaksa.. oon tosi huono kostumaan myös välillä ja jotkut asennot sattuu kun tuntuu ihan kun menis liian syvälle? en ymmärrä kun raskaana halusin monta kertaa päivässä ja sen jälkeen ei oo itsella oikeen mieli tehnyt kun muutaman kerran, kerran viikossa oon yrittäny esittää innostunutta kun on sellanen olo et ei oo oikein miestäkään kohtaan aina vaan sanoa et ei kiinnosta, luulis vielä et vika on siinä! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama ongelma piiiitkän aikaa synnytyksen jälkeen, sattu, tuntu niinku olis menny "liian syvälle." Kai siinä sitten vaan kestää joillakin pidempään se palautuminen. Nyt siis synnytyksestä on 1,3v ja ehkä 3kk sitten on ne kivut loppunut.

Mutta, mulla myöskin löydettiin kystia. Jos olis semmosista kyse? Itselläni ne onneksi hävisivät, ja kivutkin sitten loppuivat.

Vierailija
4/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ollut viimeksi n. 3kk sitten gynekologilla, kai se olis huomannut? pitäisköhän sittenkin soittaa ja varata aika? :o

Vierailija
5/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisee myös masennusta ja muutamia syöpiä, eikä sitä saa ravinnosta juuri mitenkään tarpeeksi. Itse en tulis toimeen!

Ei ainakaan ole haitaksi! Mä otan 900yg päivässä, ja se on se annos mikä mulla tehoo, et olen energinen ja hyväntuulinen ja myös himokas (kun kerta jaksaa!)

Vierailija
6/8 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tosi huono kostumaan myös välillä ja jotkut asennot sattuu kun tuntuu ihan kun menis liian syvälle? :(

Vierailija
7/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi liukkari joo autto siihen kuivuuteen kyllä mut ei se niitä haluja oikeen muuta :D

Vierailija
8/8 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymästä on kohta 2v. ja halut ei ole vieläkään palannut kunnolla... on tooooosi harvoin seksiä ja yksi syy on se, että mieskään ei enää edes yritä ja tiedän, että kaipaan enemmänkin hellyyttä ja sen avulla voisin varmaan lämmetäkin... mies on nykyään todella kylmä mua kohtaan...