Mari sievinen ja Felicia- vauva Meidän Perhe lehdessä
kansikuvassa äiti ja tyttä kuin kaksi marjaa- söpöjä molemmat.
Kommentit (38)
että jos mua tultaisiin haastattelemaan lehteen mun vapaapäivänä, niin todellakin veisin tuonikäisen lapsen (ja isommankin) hoitoon, niin että saisin puhua rauhassa. Muuten niitä kommentteja sitten ihmeteltäisiin jossain vauvapalstalla: "Eikö se tuohonkaan mitään järkevämpää osannut sanoa?" ja välissä olisi toimittajan kommentteja: "Mirkku ryntää pelastamaan kiinanruusua taaperon hyökkäykseltä." =)
Itse sain tosi symppiksen kuvan. Uskon, että toimittaja on just yrittänyt oikein kaivaa noita avioerojuttuja, ja Mari kyllä puhuu siitä mahdollisimman korrektisti. Jokainen hömppämediaa seurannut tietää Sievisten erosta enemmän kuin tuon artikkelin perusteella saa tietoa. Mistään perhesalaisuuksissa rypemisestä ei tosiaan ole kysymys.
tiedän kuinka ilkeä IHMINEN S U S A N N A S I E V I N E N (os. Keto) on, et hyi helvetti! Kiitos, Susanna sinulle aiheuttamista traumoista äitisi kanssa. Minä ja sisarukseni olemme kärsineet sinun ja äitisi aiheuttamista traumoista vuosia....
Susanna olet, törkeä ihminen.
Susannahan kai oli koulukiusaaja, mutta mitä pahaa se äiti on tehnyt???
pitää luonaan niin kauan kuin rahaa riittää, sitten kyllästyy! Kuinkas muuten parturilla on varaa ostaa tyttärelleen esim hevonen?
Tiedän myös Susannan ja uskon, että Mari ei yhtään ns. pistänyt vettä myllyyn, vaan varmasti todella kaunistellusti ja hienovaraisesti kertoili kokemuksistaan, jotka varmasti olivat/ovat suuri osa hänen elämäänsä.
pitää luonaan niin kauan kuin rahaa riittää, sitten kyllästyy! Kuinkas muuten parturilla on varaa ostaa tyttärelleen esim hevonen?
Mutta saadaanhan sitä tietysti kirjoitettua millaisia vain juttuja.
(Onhan näitä haastatteluja onnellisista perheistä annettu ja sitten ilmeneekin, että jo eropaperit olleet vetämässä kun juttu annettu. Tässä tapauksessa en kuitenkaan niin usko olevan.)
En tunne yhtään osapuolista ja olen täysin lehtien varassa "tietoineni", mutta näin ulkopuolisena muistelen eroajoilta Janin exän tempauksia. Esim. se silikonikohu.
Miltähän mahtoi lapsista tuntua, kun äiti poseeras lehdissä esitellen uusia varustuksiaan? Eivät kuitenkaan ihan pieniä lapsia enää silloin olleet.
Ero on varmasti ottanut koville molemmille (?), mutta mun mielestä tarpeetonta kouhkaamista oli exällä. Mulle jäi hänestä fiilis aina, että aika kylmä ihminen. Voin olla täysin väärässä, mutta sellainen fiilis vain tuli.
tytär perinyt isänsä hammaskaluston.
Mari on tosi kaunis ja symppiksen oloinen.
Mari on tosi kaunis ja symppiksen oloinen.
Ei jäänyt sen jälkeen symppisoloa.
myönnän, että olen muodostanut käsitykseni Marin luonteesta söpän ulkonäön perusteella...
mitä siinä jutussa muuten sitten oli? ap.
http://www.perhe.fi/artikkeli/videot/791/mari_sievinen_tallainen_aiti_o…
Minä olen saanut Marista todella sympaattisen mielikuvan. On tehnyt töitä nuoresta pitäen ja nyt opiskelee saadakseen ammatin.
ihan ikäisekseen järkevältä tuntui.
myönnän, että olen muodostanut käsitykseni Marin luonteesta söpän ulkonäön perusteella... mitä siinä jutussa muuten sitten oli? ap.
En ymmärrä miksi koko Susannaa piti juttuun laittaa. Asui hyvillä mielin Janin ja Susannan entisessä kodissa, koska talo oli Janin ja Susanna vain oli asunut siinä. (Mulle jäi kuva kuin ei olisi ollut ollenkaan Susannan koti) Ja ruoti heidän avioeroaan, ja tietenkin vain Janin kannalta...
se mitä puhui Susannasta. Tässä pari lainausta lehdestä:
"Hän (Mari) oli joutunut Janin kanssa katsomaan monia asioita sormien läpi, koska oli ollut pakko. Lasten takia. Paljon oli tapahtunut myös sellaista, joka ei ollut tullut julkisuuteen. Aina tuli jotain uutta."
"En halua kokea avioeroa sen jälkeen, mitä olen nähnyt nyt sivustakatsojana. olen nähnyt kauheimmat asiat, jotka avioerossa voivat tapahtua. Se on ollut minulle onnellisen perhetaustani takia hämmentävää. Myös Jani on oppinut erosta, kovimman kautta."
heilä syödään perinteistä kotiruokaa, äidin kanssa pojat syövät sitten enemmän ulkona....
Mutta jotenkin tuli mieleen, että toimittaja halusi väenvängällä laittaa näitä kommentteja sinne sekaan. Tosin Janihan oli tarkastanut tekstin ennen sen ulostuloa...
koittaa olla joku tiikeri ruotsivaimon kanssa, mutta kylla pitkalle taakse jaa sinne nummelaan blaaaah...
Tarkoitti varmaan esim. että on lasten takia yrittänyt olla kommentoimatta Janin ja Susannan eroa julkisuudessa silloin, kun siitä jatkuvasti puhuttiin. Ja jos Marilla on ollut onnellinen perhe ja lapsuus, ymmärrän hyvin, ettei hän halua kokea avioeroa. Eikä Susannan ja Janin ero ollut sieltä helpoimmasta päästä suuren julkisuuden takia.
eipä tosiaan ole lapsi ainakaan äitinsä näköinen, taisi ap provoilla...