Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö ihmiset synnyttämään IMETYSLIIVIT päällä?

Vierailija
08.01.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan kauheat haukut, kun olin jättänyt (imetys)liivit päälle synnytyskaavun alle. Kätilö piti minulle hirveän puhuttelun, koska siellä ei saa pitää mitään.

Vierailija
2/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö tosin kysyi, että sopiiko vauvan laskea sitten siihen oman paidan päälle, kun likastuu..

Meni kyllä hävitykseen se paita : ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tavalliset liivit sairaalaan tullessa, synnyttäessä ei mitään ja imetysliivit kassissa.

Mutta miksiei saa salissa pitää?

Vierailija
4/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalakaapu vain yllä, ei alkkareita

Vierailija
5/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttänyt täysin alasti.. hikeä siinä pukkaa niin paljon et jopa se sairaalakaapu on saanut kyytiä :)

Vierailija
6/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli pakko pitää niitä jo ennen synnytystä, koska rinnat kasvoivat 4 kokoa normaalia isommiksi ja olivat aivan hirveät ilman kunnon liivejä.

Itse synnyttäminenhän tapahtuu yleensä aika vähissä tamineissa ja sairaalan paidassa ;). Mukaan ne liivit kannattaa pakata. Maidonnousu ei ole mitään kivutonta hommaa.

Vierailija
7/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta synnyttämään menin ihan tavallisilla rintsikoilla. Toki ne otettiin pois, kun laitettiin se sairaalakaapu päälle (mulle ei ole hiki tullut, paremminkin on tuotu lisää peittoja päälle).

Vierailija
8/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puin sen sairaalapaidan. Imetysliivit olivat mukana kassissa. Pahimman maidonnousun aikaan tosin en voinut pitää niitäkään.

Vierailija
9/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli jo raskausaikana kasvaneet niin, että imetysliivit oli ainoat jotka mahtui.

En tajunnut, että joku voisi tätäkin pragmaattista ratkaisua paheksua...

Vierailija
10/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli jo raskausaikana kasvaneet niin, että imetysliivit oli ainoat jotka mahtui. En tajunnut, että joku voisi tätäkin pragmaattista ratkaisua paheksua...

Vierailija
11/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

jotkut saa hepulin ihan käsittämättömistä aiheista.

Mitä helkutan väliä sillä kellekään on mitä kukakin pitää paitansa alla?

Vierailija
12/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli jo raskausaikana kasvaneet niin, että imetysliivit oli ainoat jotka mahtui.

Imetysliivit olivat päällä, kun synnyttämään lähdin. Kuten olivat olleet jo varmaan pari kuukautta joka päivä.

Sitä en sen sijaan edes muista oliko mulla rintsikat päällä synnyttäessä vai eivät. Ei varmaankaan.

Vierailija
13/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisi? Itse en mennyt, kun ei ollut mitään Dolly Parton efektiä etukäteen. Oli ihan tavisliivit ja se jättikaapu päällä ja oli tosiaan kuuma...

Tietysti ne oli mukana, niin oli vauvan syöttäminen helpompaa sairaalassa. Ei niitä kyllä kannata etukäteen kauheasti ostella, jos on ensimmäinen tenava tulossa, kun ei sitä kokomuutosta voi tietää etukäteen.

Vierailija
14/14 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepä. Minä pidän imetysliivejä nykyisin urheillessakin. Ostin siis imetysliivit ja otin mukaan sairaalaan, kun menin esikoista saamaan. Ostamani liivit olivat AIVAN liian pienet maidon nousun jälkeen. Olin järkyttynyt mitä mun pikkuruisille rinnoille tapahtui. Liivit siis ovat nykyisin ihan normikäytössä, kun ovat hyvät ja tukevat. Minä tulin kotiin ilman liivejä, kun rinnat olivat räjähdyksen partaalla ja tosi kipeät.