Burkha kielletään euroopassa!
On tätä kauan odotettu.
Ranskassa sakotetaan jos
käyttää islamilaista säkkiä.
Vielä kovemmin sakotetaan islamilaisia miehiä jotka
ovat pakottaneet naiset käyttämään mustaa jätesäkkiä.
Tällä halutaan tietysti tehdä selväksi että ei hyväksytä
naisten julkista sortoa. Toinen asia on tietysti se mitä
tapahtuu neljän seinän sisällä, näiden islamilaisten
miessikojen toimesta. Siihen on pajon vaikeampi
puuttua.
Kyllä yhteiskunta on outo ilmestys.
Jos jollain on räkää nenän alla ja jättää lottokupongin
sisään sitä saatetaan katsoa pitkään.
Mutta annas olla kun tulee tällainen luolamaan
säkkiin piilotettu olio esim. pankkiin.
Tällaisella naamioon puetulla saattaa olla manttelin
kätköihin piilotettu konepistooli tai pommi.
Ja mitä suomalaiset päättäjät tekee.
Eivät mitään.
Ei muuta kun ilmoitus suoraan poliisille seuraavan
kerran kun näette tällaisen otuksen ilmestyvän
kauppaan tai pankkiin.
Eihän sitä koskaan voi tietää.
Kuunnellaan vielä mitä Pat Condell sanoo Burkhasta:
ps. terveisiä kaikille feministi luuskille jotka eivät uskalla
inahtaakaan asiasta.
Kommentit (13)
Olen samaa mieltä siinä, että julkisilla paikoilla ei länsimaissa naamioiduta. Jos ei pysty elämään maan tavalla, niin maailmasta löytyy vielä niitäkin maita, joissa naamioituminen luvallista tai jopa pakollista. En minäkään hypi mikroshortseissa ja pikkutopissa Lähi-idän maissa.
Mutta ap kirjoittaja voisi vähän miettiä, miten asiansa esittää. Asiallinen pitäisi olla, eikä laatia noin hyökkääviä kirjoituksia. Tuollainen agressiivinen kirjoitustyyli nostaa ihmisten niskavillat pystyyn ja asiallinen keskustelu tyrehtyy siihen. Ei tuollaisella hyökkäävyydellä mitään saavuteta.
Ja olen puhunut asiasta paljonkin- totuus vaan on se, että tuolle asialle on paha tehdä yhtään mitään. Siinä olen samaa mieltä että jos naamioituminen kielletään valtaväestöltä, tulee myös vähemmistöjen noudattaa tätä ohjeistusta.
t. feministi
Että ne naiset eivät enää todennäköisesti KOSKAAN pääse oman kotinsa ulkopuolelle.
Että ne naiset eivät enää todennäköisesti KOSKAAN pääse oman kotinsa ulkopuolelle.
Tuskin ne miehetkään joka kauppareissua ja lapsenulkoilutusta jaksaa hoitaa.
Jos tänne Eurooppaam tulee, niin varmasti tietää jo ennakolta, että täällä ei yleensä naamioituneina kuljeta kuin karnevaaleissa. Eli jos ei sitä voi hyväksyä, niin miksi tulla tänne? Maailmassa on rauhallisia, turvallisia maita, joissa brukha sallittu.
Mulla oli eilen toppatakin huppu + kaulaliina niin tiiviisti päässä, että ei varmasti kukaan olisi tunnistanut! :)
Mulla oli eilen toppatakin huppu + kaulaliina niin tiiviisti päässä, että ei varmasti kukaan olisi tunnistanut! :)
mä alan ymmärtää, mistä nämä ap:n kaltaiset ihmiset käsityksensä saavat. kun sisälukutaito on tuota luokkaa.
MISSSÄÄN päin Eurooppaa ei olla kielletty burkhia, koko euroopasta puhumattakaan. Eikä olla kieltämässäkään. Ranskassa ollaan keskusteltu asiasta, toistaiseksi siellä ollaan kielletty vasta "uskonnolliset tunnukset" (ristit, luostarisääntökuntien asut, huivit, juutalaislakit ja tähdet jne) valtion virastoissa ja kouluissa. Kadulla, toreilla, kaupoissa jne niitäkin saa pitää.
Vastoin yleistä käsitystä länsimaissa ei ole naamioitumiskieltoa julkisilla paikoilla. Päinvastoin, jostain syystä jota en itsekän täysin hyväksy, kaikki mielenosoittajat ja gaypridekulkueet ja muut kansanjuhlat vietetään jonkinlaisissa naamioissa.
Opettelepas englantisi uusiksi.
Ei Ranskassa ole burkhaa kielletty, asiasta vasta keskustellaan. Ja keskustelussa ei ole ainoastaan burkhat vaan kaikki "naamiointi" halutaan kieltää. Meneekö lakimuutos läpi? Epäilen. Johan tota on jauhettu Ranskassa viimeiset 10 vuotta!
Että valtaosa naisista jotka kääntyy muslimeiksi, on näitä jotka verhoutuu -ja nimenomaan omasta halustaan, ei pakosta.
Ja päinvastoin eurooppaan muuttanut musliminainen ei halua verhota itseään.
Mutta ihan miten vaan: minusta jokasella pitää olla oikeus pukeutua kuten haluaa, käyttää ristiä jne.
Enempi se loukkaa, ettei niin saa tehdä.
pitäisi kieltää myös minihameet ja napapaidat.
Ja ap:n kaltainen tyhmyys. LAILLA!
Opettelepas englantisi uusiksi.
Ei Ranskassa ole burkhaa kielletty, asiasta vasta keskustellaan. Ja keskustelussa ei ole ainoastaan burkhat vaan kaikki "naamiointi" halutaan kieltää. Meneekö lakimuutos läpi? Epäilen. Johan tota on jauhettu Ranskassa viimeiset 10 vuotta!
Joskin lisäyksenä tuohon se, että korniksi tämän lakiehdotuksen tekee sitä ajava henkilö itse! Tämä herra unohtaa ITSE olevansa MAAHANMUUTTAJA! Ja hän on se, joka suurimpaan ääneen mollaa Ranskassa asuvia maahanmuuttajia.
burkhakielto siinä suhteessa ihan aiheellinen.