Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päätin alkaa karppaamaan ja mies on kauhuissaan

Vierailija
08.01.2010 |

ettei leipää, makaroonia, riisiä ja perunaa saa jättää syömättä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun he huomaavat, että a) et kuole, b) laihdut, jos sellaista tarvetta on ja c) mahdolliset sairautesi helpottavat ja d) olet reipas ja iloinen, niin he seuraavat kohta esimerkkiäsi.

Kokemusta on! Minun mukanani ruokavaliotaan on rukannut jo viisi ihmistä oikein kunnolla ja vaikutteita (eli juuri noiden lisukkeiden vähentämistä) aika moni.

Vierailija
2/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun oot sellanen lakanaakin valkoisempi, ohuthiuksinen ja kokoajan kynnet repeilevä mukakarppaaja niin pääseepähän miehesi sanomaan että oli oikeassa.

Skarppaa mielummin kun karppaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa jotain liikuntaa.

Vierailija
4/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku, semmonenko musta tuli! Mäkin luulin että oon vain timmi ja hyvännäköinen.

Jäi muuten kosteusvoiteet hyllylle, kun aloin karpata. Kasvoihin laitan joskus saunan jälkeen vähän voidetta, mutta muuten ei iho kuivu, ei edes näillä pakkasilla. Tukka tuntuu olevan päässä.

Vierailija
5/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku, semmonenko musta tuli! Mäkin luulin että oon vain timmi ja hyvännäköinen.

Jäi muuten kosteusvoiteet hyllylle, kun aloin karpata. Kasvoihin laitan joskus saunan jälkeen vähän voidetta, mutta muuten ei iho kuivu, ei edes näillä pakkasilla. Tukka tuntuu olevan päässä.

Hyvä sulle! Mäkin luin kerran karppauksesta ja heti laihduin 10kg. On tää netti kätevä. Suuri osa näistä "mä alan karppaan" hehkuttajista ei kyllä tuntus pääsevän samaan "marmorista veistettyyn" kuosiin kun sä ja mä. Moni netin timmikin osottautuu yleensä perus laihaläski suomimuijaksi.

Vierailija
6/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten meinaa tajuta, mitä kirjoitat. Johtuisiko juuri siitä, etten syö sokeria, jota aivoni vaativat (siis maksani ei kai sitten enää osaa valmistaa sitä, niin kuin ihmisten maksat yleensä osaa).

Mutta en oikeasti ole timmi, pakko myöntää minunkin. Olen timmi verrattuna entiseen minääni, jolla oli kymmenen kiloa ylipainoa (siitä BMI-suositusten keskivaiheista laskettuna). Nyt on vielä kolme.

Vierailija
7/7 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, karppaus on tehnyt sut tyhmäksikin. Ja timmikään et ollut. No höh. Karppaamalla tiputit pari kiloa, aika... noh. En mä vielä hehkuttelit karppaamista noilla meriiteillä. Kuulostat ihan suomiämmä laihaläskiltä. Nahat roikkuu ja läskin tilalla onkin nyt pussi kun ei lihaa ole..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi