Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kofeiini raskauden aikana
08.01.2010 |
Olen (valitettavasti) hieman koukussa kofeiinitabletteihin. En juo lainkaan kahvia tai kofeiinipitoisia virvoitusjuomia, mutta nuo tabletit on tullut pahaksi tavaksi aamuisin.
Onkohan puolikas tabletti eli 50 mg kofeiinia vuorokaudessa liikaa alkiolle / sikiölle? Koetan päästä eroon tableteista vähitellen, mutta kertaheitolla en varmasti onnistu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eihän tuo ole paljon kai? Kupillisessa kahvia on 120 mg ja teekupillisessa on 40 mg. Varmaan moni juo raskaana kahvia tai teetä, ainakin itse join jopa 3 kuppia päivässä kahvia.