Jaahas. Kummipoika 1½v syö kuulemma joka päivä
2-3 nakkia välipalaksi kylmänä. Uuden vuoden päivänä oli tullut itku ja parku, kun nakit olikin loppuneet edellisiltana.
Kommentit (6)
ja tuskin sunlainen ämmä siellä joka päivä käy kyttäämässä mitä syödään.. mä en ainakaan äitinä kattelis sunlaista kanaa yhtään.
Muakin vaivaa, että mun toinen kummmipoika on todella ylilihava teini-ikäinen. On kärsinyt kiusaamisesta jo kauan ja kärsii edelleen :(. Silti vaan edelleen pojan ruokavalio koostuu punaisesta maidosta, suklaamakupaloista, pizzasta ja kebabista. Ainut kotiruoka on voilla leivotut leivonnaiset. Argh :(!!
Toisen alle kouluikäisen kummipojan hampaat ja luusto taas on pilattu äitinsä luomuhörhöilyllä :(! Hammastahnana käytetään jotain ihmetöhnää, josta puuttuu mm. kaikki fluori. Maitotuotteet on myös pahasta. Hampaissa on nyt jo tästä syystä selkeät jäljet. Joo, onhan ne maitohampaita mutta eipä ne "rautahampaat" siellä piilossa paljon paremmin voi :(. Ja osa luomuilijoista osaa varmaan hoitaa nää asiat niin, että hampaat ja luusto voi hyvin. Mutta kun tämä äiti ei sitä osaa!
Kohta mä kyllä kummitädin oikeudella avaan sanaisen arkkuni ja löylytän näitä äitejä oikein kunnolla!!
sopimatonta sapuskaa. Nakit ei ole noin pienen päivittäinen ruoka!
ap
esim. Vatajan nakkeja, jotka ei sis. nitriittiä. Sehän se haitaksi on niissä nakeissa. Noissa on 80% lihaa eikä esim. mausteita tms. Mitäs vikaa niissä sitten on? Ei tarvi ostaa välttämättä niitä kaikkein halvimpia nakkeja, jotka sisältää kaikki jämät lyötynä yhteen...
sopimatonta sapuskaa. Nakit ei ole noin pienen päivittäinen ruoka!
ap