Kävin äsken kävellen kaupassa ja pakkasta -22 astetta!
Eikä tehnyt tiukkaakaan!Mä en oikeesti tajua miten toiset eivät voi pakkasella nenäänsä ulos laittaa :D
Kommentit (11)
Pakkasta -15 kova tuuli ja lumisade.
Vai mitä haet tällä aloituksella? Vähissä on sunkin saavutkset jos toi on ainoo mistä pääset ylpeilemään.
20 tuntia ja hyvin tarkeni. Pakkasta -70. Hyvin tarkeni.
kuusi pitäsisi riisua ja heittää sinne ulos, 15astetta on meilläkin pakkasta.
Enemmän kuin näitä pakkasia olen ihmetellyt miksi aina TUULEE ihan hirveästi, vaikka on helle tai pakkanen tuulee nykyisin, onneksi myytiin vene kun ei koskaan yhi 7m/s tuulella uskallettu merelle, nykyisin makaisi laiturissa koko kesän.
aina sinne -30 asti, sen jälkeen vähintään naama palelee.
Mutta minuain vituttaa pynttäytyä kaiken maailman toppahousuun ja huiviin ja sitten hikoilla kaupassa ja bussissa ja lasit huurustuu joka välissä ja nenä vuotaa ja plääh.
puhumattakaan siitä, että ipanoille on pakattava samalla tavalla ja sitten niille tulee hätä tai on pakko ottaa rukkanen pois ja sitä sitten ängetään takasin jossain pulkkamäen juuressa, omat sormet kohmeessa.
Ei ole minulle mikään ylpeilyn aihe tämä pakkasella ulkoilu. Käveltiin kauppaan ja takasin. Hetken aikaa tehtiin lumitöitä omassa pihassa. Tähän kaikkeen meni ehkä 45min.
Me kyllä ulkoillaan lähes säällä kuin säällä. Tuuli on mun mielestä pahempi kuin pelkkä pakkanen. Ei me siellä ulkona aina tuntitolkulla olla. Tämä on meidän tapa ja muilla on omat tapansa.
saisi nämä muutamat päteä oikein urakalla. Normaali ihminen ei tee numeroa jostain kaupassa käymisestään.
koirien kanssa on ulkoiltava jonkin verran useamman kerran päivässä oli sää mikä tahansa. Mutta kyllä meillä lenkit vähän lyhenee kun mittarissa alkaa olla enemmän kuin -20. Mistään muusta ei ole kyse kuin omasta mukavuudenhalusta kylläkään, lähinnä se että naamaa paleltaa vaikka muuten olisi lämmin.
Meillä oli -32. Kyllä se jo vituttaa ja tuntuu naamassa. Vittu näitä aloituksia.