Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäiletkö huumausaineiden käyttöä naapurissasi?

Vierailija
06.01.2010 |

Naapuriimme tehtiin juuri kotietsintä ja sieltä löytyi huumausaineita. Mieheni puhui poliisin kanssa ennen etsintää ja kertoi rapussa haisseen makealle savulle, josta epäilimme huumausaineiden käyttöä. Epäilymme piti paikkansa. Poliisille voi antaa vastaavia vihjeitä vihjepuhelimiin tai sähköpostilla:

Keskusrikospoliisin Internet-rikosvihjeet vihje.internet.krp@poliisi.fi

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi sisä(leikki)pihalle päin. Kerran pihalla oli vierailemassa poliisi, ja ohimennen sanoin konstaapelille, että katsopa mitä tuolla kasvatetaan (oli siis ihan selvästi näkyvissä, mistä kasvista oli kyse) ja konstaapeli siihen totesi, että saahan sitä kasvatella parvekkeella mitä kasveja vaan. Että se siitä.

Vierailija
2/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin naapurit pössyttelivät niin että koko rappukäytävä haisi. Lisäksi siellä alkoi rampata todella outoa porukkaa, ja sitä myöten tuli ilkivaltaa. Porukka käräytettiin ja muuttivat pois. Ei mua itse asiassa ois se pössyttely niin haitannut, mut se että toi porukka oli ihan dingelidong muutenkin alkoi jo pelottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku marin kasvattelu niin paha juttu ole?

Verratkaa nyt vaikkapa viinaan. Tai edes kannabikseen, mikä on suorassa yhteydessä kansainväliseen rikollisuuteen...

Mä tunnen lukemattomia maria polttavia kouluttautuneita ja tavallisia ihmisiä...

antoi sisä(leikki)pihalle päin. Kerran pihalla oli vierailemassa poliisi, ja ohimennen sanoin konstaapelille, että katsopa mitä tuolla kasvatetaan (oli siis ihan selvästi näkyvissä, mistä kasvista oli kyse) ja konstaapeli siihen totesi, että saahan sitä kasvatella parvekkeella mitä kasveja vaan. Että se siitä.

Vierailija
4/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku marin kasvattelu niin paha juttu ole?

Verratkaa nyt vaikkapa viinaan. Tai edes kannabikseen, mikä on suorassa yhteydessä kansainväliseen rikollisuuteen...

Mä tunnen lukemattomia maria polttavia kouluttautuneita ja tavallisia ihmisiä...

Onko ap rkp:llä töissä? Kuulostaa aikalailla mainokselta.

Vierailija
5/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolen vuoden aikana autollaan ulos tieltä tässä lähellä ja on mielestäni jossain aineissa. Ei muuta mutta tappaa vielä jonkun.

Vierailija
6/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria kasvatellaan usein omassa kodissa omaan ja kavereiden käyttöön. Kannabis tuotetaan ulkomailta rikollisjärjestöjen toimesta. Voimakkaasti epäeettistä toimintaa.

Ovat myös vahvuudeltaan eri tasoisia, mutta tuo yhteys kansainväliseen rikollisuuteen on se tärkein pointti.Siinä on matkanvarrella monemoista uhria ja yhteys vahvempiin huumeisiin on ilmeinen. ne kun liikkuvat saman jengin käsissä. Yök.

Vierailija
7/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marihuana, mari, pilvi, ruoho, grassi, hamppu, vihteä tupakka, kannabis ja jointin polttelu on kaikki IHAN ERI ASIOITA!! Ja ainoastaan kannabis on vaarallisten venäläisten mafiosojen maahan tuomaa :D:D:D

Vierailija
8/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria kasvatellaan usein omassa kodissa omaan ja kavereiden käyttöön. Kannabis tuotetaan ulkomailta rikollisjärjestöjen toimesta. Voimakkaasti epäeettistä toimintaa.

Ovat myös vahvuudeltaan eri tasoisia, mutta tuo yhteys kansainväliseen rikollisuuteen on se tärkein pointti.Siinä on matkanvarrella monemoista uhria ja yhteys vahvempiin huumeisiin on ilmeinen. ne kun liikkuvat saman jengin käsissä. Yök.

tai kannabiskasvista saadaan marihuanaa (kukinnot) ja hasista (hartsista). Hasista (tai 'paskalätkää') myyvät Suomessa lähinnä rikollisliigat.

Vierailija
9/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marihuana, mari, pilvi, ruoho, grassi, hamppu, vihteä tupakka, kannabis ja jointin polttelu on kaikki IHAN ERI ASIOITA!! Ja ainoastaan kannabis on vaarallisten venäläisten mafiosojen maahan tuomaa :D:D:D

Tämähän on totta. Mari kasvatetaan pääasiassa itse. Ei tarvitse polttaa mutta kuin itse tai kaverin kasvattamaa maria. Kansainvälisestä rikollisuudesta on mahdollista sanoutua irti.

Kannabista ei kaiketi kukaan valmista itse pienimuotoisesti?

En tiedä.

Vierailija
10/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on totta. Mari kasvatetaan pääasiassa itse. Ei tarvitse polttaa mutta kuin itse tai kaverin kasvattamaa maria. Kansainvälisestä rikollisuudesta on mahdollista sanoutua irti.

Kannabista ei kaiketi kukaan valmista itse pienimuotoisesti?

En tiedä.

Kannabis on se kasvi, mistä marihuana saadaan. Eli kaikki pössyttelijäkaverisikin 'vamistavat kannabista'. IIK!

Vierailija
11/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thc, mutta mun pointtinihan ei ollut se. Kyllä kakki varmastikin tietävät jotakin kannabiksen valmistusprosessista vs. mari.

Mä aivan selkeästi kirjoitin, että kriteerinä on tuotantoprosessi. Jos siihen liitty järjestäytynyttä rikollisuutta, se on mun mielestäni huono juttu.

Jos joku kasvattaa kotona omaan käyttöön, niin asia on ok.

tai kannabiskasvista saadaan marihuanaa (kukinnot) ja hasista (hartsista). Hasista (tai 'paskalätkää') myyvät Suomessa lähinnä rikollisliigat.

Vierailija
12/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan siis, että tämä nyt oli se ero, jota yritettiin ajaa takaa. Voihan se mafia tietty myydä ihan mitä tahansa, mutta ei ainakaan mun kokemuspiiriin kuulu se, että kotikäyttöön kasvattavalla olisi hasista.

Ja mulle on ihan ok, että naapuri pössyttelee, käyn siellä toisinaan itsekin pajauttamassa - sattumoisin ystäväni asuu naapurissa. Kovien huumeiden käytöstä tai julkisesta esiintymisestä maistissa vetäisin välittömät herneet nenuun.

Vierailija
13/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabikseksi kutsutaan tiivistettyä öljyä, ja mariksi sitä kasvia, sen kukintoja yms..

:) Tässä taisi mennä nyt tää mun keskeinen pointti ohi:DD

Vierailija
14/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niin tiedä:)

Mutta teen siis eron kotikasvatuksen ja järjestäytyneen rikollisuuden välille.

Vierailija
15/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannabikseksi kutsutaan tiivistettyä öljyä, ja mariksi sitä kasvia, sen kukintoja yms..

tarvitse turhaan takoa päätä seinään.

Mutta vielä kerran.

Se kasvi: kannabis, marihuana, hamppu, ganja. Tieteellinen nimi muistaakseni cannabis sativa.

Kasvista saadusta öljystä tehty lätkä tai öljy: hasis, hasisöljy.

Jos et meitä usko, kokeile vaikka googlea.

Vierailija
16/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeinen pointti kuitenkin tuli selväksi?

Vierailija
18/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap rkp:llä töissä? Kuulostaa aikalailla mainokselta

Vierailija
19/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-sivuilta löytyy tämän aiheen asiantuntijoita. Itsellä ei itse kasveista tai niiden käytöstä huumausaineena ole tietoa, mutta jos naapurissani kyseistä käyttöä harrastettaisiin, niin varmasti ilmoituksen asiasta tekisin.

Vierailija
20/44 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tossa jo laitoin, et en niin tiedä. En oo miettiny ja ottanu selvää. Keskeinen pointti kuitenkin tuli selväksi?

Jos pointtisi oli kotikasvatus omaan käyttöön ok, epäilyttävistä lähteistä hankittu epäilyttävä kama ei ollenkaan ok, asia lienee kaikille selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme