Aika hulppea talo. Kelpaisi minulle.
Kommentit (43)
minun makuuni ollenkaan. Hieno kyllä, ei käy kieltäminen mutta olen itse menettänyt sydämeni vanhoille puutaloille eli osaisi kuvitella meidän perhettä viihtymään tuohon taloon.
Näyttää enemmän edustustiloilta kuin kodilta.Itse pidän omasta 2 kerroksisesta puutalostamme pienessä maalaistaajamassa ja kuitenkin lähellä kaikkea.
Palmuja käydään katselemassa lämpimissä maissa :)
ei todellakaan rakenna tuollaista mitenkään. Monet tutut on viime vuosina rakentaneet pikkuisen hienompia taloja ja kovalla omalla työllä ovat päässeet jonnekin 400-500 kEuron väliin ja ne talot ei todellakaan vasta tuota hökötystä.
Sanoisin, että tuollainen rakennus pihoineen ja kalliine ratkaisuineen on väkisinkin reippaasti yli miljoonan. Tontin hinnasta en osaa sanoa.
Mahtaa näyttää hyvältä nyt lumihangen keskellä.
Mutta talo itsessään on tietty hieno, mutta ei kuitenkaan meille... Näyttää ehkä hiukan sellaiselta missä olis voitu kuvata aikuisviihdevideo.
mauttoman ja koomisen rajamailla. Voisin kuvitella Stig Doggin kuvaamassa tuolla uutta musavideotaan..
Tosi upea, voi kun olisi tuota rahaa. Täytyy mennä ostamaan muutama rapsutusarpa, josko vaikka sai. Ainut paha asia on se, että se Espoossa, sinne kehä III sisäpuolelle en muuta vaikka olis rahaa kuinka paljon..
mauttoman ja koomisen rajamailla. Voisin kuvitella Stig Doggin kuvaamassa tuolla uutta musavideotaan..
kenkalaatikon malliset, tasakattoiset pienet kopperot sitten "maukkaampia"?
Itse asun pohjois-Helsingissä kaukana merestä ja me maksoimme 440neliön tontista 130 000€.
Pääkaupunki on kallis. Niin ja talomme n. 210 neliötä maksoi 350 000€ eikä tässä ole mitään kummosia materiaaleja!!
vaan erillistalo asuntoyhtiössä.
Takuulla on kalliimpi kuin 500 000. Meillä on 500 000 euron tontti arvoalueella, eikä todellakaan sillä saa vielä rantaa.
Ja tuollaisen talon rakennuttaminen Espoossa varmasti maksaa vähintään sen toisen miljoonan siihen päälle.
Siellähän on saatavilla (kuten muuallakin Suomessa) halpaa virolaista työvoimaa.
Ei kai tuossa vikaa muuten ole kuin, että kun länkkärin jatkoa aletaan rakentaan kyrsälään, niin olo voi olla vähän ankea kun asuu tietyömaalla.
Talo on kyllä makea, siinä ei mitään.
Tulee mieleen just joku äkkirikastunut räppäri tai it-miljonääri. Komea talo mutta tosiaan vähän koominen palmuineen ja ulkoporealtaineen.
Tampereella en tällaisia lasipalatseja ole nähnyt, missähän päin Tretta aiemman kirjoittajan talo mahtaa sijaita?
Tuo saunalahti on kyllä hassu alue. Ensinnäkin se on siis ihan kiinni motarissa ilman meluesteitä. Tuosta talosta on max 100 m motarille. Sitten kaikki muut talot ovat tuota tyyliä, mutta joku on rakentanut ihan motarin viereen sellaisen uusvanhan mummonmökin. Me luultiin pitkään, että se oli työmaaparakki, mutta paljastui sitten ihan oikeaksi taloksi. OIkein todella mikä ei kuulu joukkoon
olisi talo kyllä aivan toisen näköinen eikä mikään erillistalo postimerkillä. Ja haarniskan tilalle ostaisin luurangon.
Mua alkaa vaan naurattaa visio itsestäni tuossa keittiössä ruokaa laittamassa: makaronilaatikkoa, kanapastaa jne. Voisko siell laittakaan tuollaista ruokaa vai pitäiskö käyttää sitä parilaa??
- voisin kuvitella viettäväni loman tuollaisessa "hotellissa", mutta en asuvani (ainakaan lasten kanssa - jos tuo olisi kotini, niin olisin lapseton + niin rikas että siivoojat jne henkilökunta pitäisivät huolta altaiden kunnosta, siivoamisesta jne, luultavasti en edes laittaisi itse ruokaa vaan jääkaappista vaan napattaisiin sopivina hetkiinä samppanjapullo)