Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa Vanajan linnaan?

Vierailija
25.10.2009 |

Saatiin kutsu yöpymiseen ja syömiseen Vanajan linnassa. Onko se kuinka fiini paikka, eli miten selviää 5- ja 1,5-vuotiaiden lasten kanssa ko. paikassa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, mutta tosi kiva paikka, vaikka oma käyntini saikin omituisia piirteitä.

Olimme pari vuotta sitten juhlistamassa vanhempieni hääpäivää siellä yhden yön verran. Eli porukkaamme kuuluivat vanhempani, minä ja mieheni ja kolme lastamme, siskoni miehensä kanssa ja veljeni vaimonsa ja yhden lapsensa kanssa. Eli meillä oli neljä huonetta käytössä. Yksi niistä oli erillään muista. Kaksi huonetta oli vierekkäin, sitten välissä jonkun muun huone ja taas yksi meidän huoneemme. Iltapäivällä lapset kulkivat eri huoneiden välillä ja ehkä siitä sitten tuli jotain ääntä. Vieraasta huoneesta valitettiin minulle. Lupasin, että kulkeminen rauhoittuu. En puhunut muille asiasta, ettei heitä harmittaisi. NO MUTTA yöllä sitten rankaisivat meitä ko.huoneesta. Naivat siellä niin, että sänky meinasi tulla läpi seinämme. Olen hyvätapainen, mutta aamupalalla näytin miehelleni sormella ketkä asuvat naapurissamme. Olivat hieman vaivautuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän