Aika hulppea talo. Kelpaisi minulle.
Kommentit (43)
vaan koko ajan sisälle. Kiiltäviin pintoihin jää kauheasti sormenjälkiä ja kaiken maailman altaita olisi työläs pitää puhtaana. Kyllä meidän omat talot on paljon parempia :D
Meidän talo on saman ikäinen ja 40 neliötä suurempi. Ok, meillä ei ole kuin yksi poreallas, mutta muuten vastaavan tasoinen talo. Maksoi tontteineen Tampereella "vain" 500 000.
Eikös siellä pk-seudulla kantsuisi ostaa itse tontti ja raksafirmalla teettää talo? Tulis tuokin talo roisisti halvemmaksi.
vaan koko ajan sisälle. Kiiltäviin pintoihin jää kauheasti sormenjälkiä ja kaiken maailman altaita olisi työläs pitää puhtaana. Kyllä meidän omat talot on paljon parempia :D
miten ne pärjää Suomen talvessa?
Ei kovin kodikas koti.
Lapset sattuivat kulkemaan tästä ohi, kun katsoin kuvia ja he luulivat, että kuvat on jostain hotellista.
Hinta on todella hurja...
Yllätys, että talo sijaitsi Suomessa. Palmut hämäsivät. Vautsi vau, hienoa, että tuollaisiakin on saatavilla niille, joilla varat riittävät ostamiseen ja ylläpitoon!
Nyt saa halvalla. Vain 1,5 milliä kun alkuperäinen oli muistaakseni melkein tuplat. SIlti on varaa vielä pudottaa. Sijainti ei ole kovin hyvä kun on Länsiväylän lähellä. Jatkuva hurina ja pöly. Ollut myynnissä ehkä noin 3-4 vuotta.
taisi olla esittelyssä viime vuonna Plaza Kodissa tai muussa sisustuslehdessä.
Hieno, muttei minun kotini kuitenkaan (lue: liian hieno).
Mutta ne palmut olivat kyllä aika järkyt.Oliko ne jotain tekopalmuja? :)
Ei minusta ole kalsea vaan tyylikäs.
Liian paljon silmissa vilisevaa kivetysta. Paljonhan noita on taalla USA:ssa lampimissa osavaltioissa missa palmutkin ovat aitoja.
viedään vaan talveksi kasvihuoneeseen samalla tavoin kuin esim kylpylä Caribian pihassa olleet.
Tosin noita rantatonttejahan ei tuolla alueella enää ole edes tarjolla vaikka mitä maksaisi.
Ja tuollaisen talon rakennuttaminen Espoossa varmasti maksaa vähintään sen toisen miljoonan siihen päälle.
Eli jos tuosta laskee muutaman sata tuhatta tinkimisen varaa, niin ei tuo sen ylihinnoitellumpi ole kuin muutkaan myynnissä olevat talot.
eikös tuo äijä ole itse arkkitehti suunniteli talonsa itse?
Aika osuvasti sanottum että näyttää aikuisviihdeleffan kuvauspaikalta ;)