XL-mallit tulee :)
Kommentit (42)
tykkäsin kovasti ekasta kuvasta, vaikka olenkin nainen ja täysin hetero. Kaunis kuva, mehukas suorastaan! Näyttäisinpä itsekin tuolta. Mieheni pyörtyisi ihastuksesta!
Mun kroppa on oikeesti ihan kuin yhdellä ton alimman kuvan naisella (toinen vasemmalta). ja täällä moni sanoo selvästi ylipainoiseksi? Hmm... Mä olen 161cm ja painan 55,3kg. Ja ihan tuolta näytän. Painoindexini ei kuitenkaan ole lähelläkään ylärajaa.. Kyl on joillain vääristyny kuva normaalipainosta.
tuossa alakuvassa toi joka on oikealla laidassa, on mielestäni varsin normaali! Siis okei, vatsassa on vähä löysää, mutta onko se niin vaarallista?
Kuten jo sanottu: kaunis kasvojen luusto, hyväkuntoiset ja paksut hiukset sekä hoidetut hampaat. Mutta löllyä tosi paljon enemmän kun olisi tarvis...
Kuten jo sanottu: kaunis kasvojen luusto, hyväkuntoiset ja paksut hiukset sekä hoidetut hampaat. Mutta löllyä tosi paljon enemmän kun olisi tarvis...
-se, jonka mitat oli 161/55, mutta löysi "kuvansa" noiden joukosta...
Ja kasvot ei kyllä todellakaan ollut kaunista nähnytkään - yhdelläkään..ei ainakaan mun mielestä..
En ymmärrä mikä tuollaisessa löysyydessä on niin kaunista? Ei ne läskit sinänsä vaan "kuollut löllö" kropassa on ällöttävän näköstä.
mä olen just ton 170 cm ja 72 kg eli normaalipainon puolella mutta ylärajalla. Ja näytän aika lailla samalta kuin nuo naiset. Ehkä pienemmät tissit, mutta muuten. Ei edes tota (kylki)selkäpoimua ole.
On teillä osalla todella vääristynyt käsitys ihmisvartalosta jos pidätte noita järkkyinä läskeinä...
ja olisin muuten ihan yhtä upea kuin nuo, jos rupeaisin kuleksimaan aina pepsodent-hymy naamalla ja tuuletin käsissä puhaltelemassa kuohkeita, tuuheita kiharoitani...Taidankin tehdä niin, jotta laihat voisi kiss my lardy ass.
Kuulehan, itse olen 170 cm pitkä, ja ihannepainoni yläraja on 72 kg.
Vääristynyt alkaa sinunkin kauneuskäsitys olla.
Nyt painan 60 kiloa, ja olen hoikka. Mutta 12 kiloa lisää, niin kyllä minulla makkaroita olisi, ja mahaa, ja silti olisin ihannepainossani taulukoiden mukaan.
hyvät me ei-pelkkää-luuta-ja-nahkaa naiset :D
Ylipainoisten mallien ihannointi on ihan yhtä typerää kuin alipainoisten mallien ihailu.
sillä alko seisoo.. :)
olisinpa mäkin kaunis, selkämakkarat löytyy kyl omasta takaa
Huolehtikaa itsestämme vaikkakin liikakiloja.
niin mun täytyykin lisätä omaan kokooni muutama x lisää. Tai koittaa saada painonpudotus onnistumaan.
vaikka ovatkin ylipainoisia. Ihminen kun voi olla kaunis niin monella tavalla.
Epäterveellistä Ylipainoisten mallien ihannointi on ihan yhtä typerää kuin alipainoisten mallien ihailu.
mutten usko että nuo mallit nyt ihan mitään tonnikeijuja on. Kuitenkin. Pieni ylipaino ei ole niin epäterveellistä kuin pieni alipaino (mulla ei ole lähdettä tähän, mutta vasta luin jostain lehdestä). Ja kaikkihan tietää sen, että silläkin on väliä, MIHIN läski kertyy, esim. vatsaan kertyvä ns. omenalihavuus on epäterveellistä, kun taas reisiin kertyvä lihavuus on hyväksi (mutta ei kovin kivaa, kun pitää ostaa housuja, terv. normaalipainoinen, suht litteävatsainen reisiläski).
on niin sileän näköinen iho että varmasti on kuvamanipulaatiolla sormensa pelissä.
Miksi normaalipainoiset naiset eivät kelpaa malleiksi?
Eikö kauneusihanne voisi olla välistä ihan normaalipainoinen yli- ja alipainoton nainen?
Sekä laihat että lihavat ovat nyt kuitenkin framilla, mutta noiden kokojen 34-36("normaalit" mallit) ja 44-46 (xl-mallit) mahtuvat ne koot 38-42.
En myöskään ymmärrä tätä molemminpuolista agressiota, jossa laihat tai laihuutta ihannoivat naiset dissaavat kaikkia yli koon 36 olevia pullukoiksi (tästäkin on ollut ketju täällä) ja lihavat tai lihavuutta ihannoivat naiset leimaavat kaikki muut pelkäksi luuksi ja nahaksi (kuten ylempänä tässä ketjussa). Tuntuu, että tämänkin on vain yksi ilmentymä tästä kummallisesta sodankäynnistä.
Pata kattilaa soimaa...
Mutta etenkin se yksi, jonka makkarat tursusivat kaikkialle, ei ollut mielestäni kropaltaan kaunis. Tuntuu että joko mallin on oltava törkeän laiha tai sitten tosiaankin tuollainen xl; normaalikoko puuttuu vieläkin!
t. paino 100kg+