Minkä ikäisenenä menetit pyllyneitsyytesi?
Kommentit (66)
teiniäiti, jonka ukko on vasten tahtoa pakottanut pyllyseksiin. Säälittävää...
Pyllynreikäni vieressä on tatuoituna teksti "Exit only". Joten se siitä.
olisikohan ollut joskus 15 vuotiaana.
En tykännyt ja nykyinen mieheni sitä kinuaa aina aika ajoin mutta olen sanonut ettei onnistu.
Hyi! En ymmärrä miksi olen joskus suostunut moiseen
... saa ihan rauhassa lähteä. Pakkaan sille laukutkin valmiiksi, jääköön sille tielleen. Haluan miehen, en uhmaikäistä taaperoa kinuamaan mutku minäminäminä haluuuuuuun....
Minähän voisin käydä vieraissa sitten itsekin, kun mies ei anna minun tunkea ruuvimeisseliä nenäänsä tai kaulinta korvaansa seksin aikana.
Aion pysyä persneitsyenä, en tykkää yhtään, että reikääni edes kosketaan. Tuntuu todella ikävältä. : P
avioliitossa olin jo, siinä kolmikymppisenä. Rakastelemme miehen kanssa usein niin, että hän käsittelee anustani pienellä vibraattorilla samalla kun ottaa minut takaapäin. Kun anukseni on tarpeeksi avoin, hän työntyy sinne ja jatkaa klitorikseni ja vaginan hyväilyä sauvalla.. olemme saavuttaneet upeita orgasmeja näin.
humalassa. Olen eronnut kahden lapsen isä, enkä tajunnut, että minulla on bi-puolikin. Silloin eksyin miehen kanssa sänkyyn humalatilassa. Nykyään seurustelen kyseisen miehen kanssa.
eikä peppuneitsyys ole mennyt vielä, mutta nykyisen miehen kanssa haluan ehdottomasti ainakin kokeilla.
Voinko antaa miehen laueta peppuun, vai kannattaako käyttää kondomia?
vieläkään ja avioliitossa olen. eipä ole mieskään siitä kiinnostunut.
olisinkohan ollut 21v, avioliitossa saman miehen kanssa jolle menetin neitsyytenikin =)
Saman miehen kanssa edelleen, mutta naimisissa ei olla
En anna pyllynreikääni käyttöön, vaikka miesystäväni sitä haluaisi.
Enkä edes ollut menettänyt varsinasta neitsyyttäni. Asiat voi tehdä niin eri järjestyksessä=) Eikä kaduta=)
Olin seurustellut silloin 2 vuotta sen miehen kanssa ja ollaan edelleen yhdessä...
Pyllynreikäni vieressä on tatuoituna teksti "Exit only". Joten se siitä.
Tästä on jo vuosia aikaa, kun Tonysta oli juttu lehdessä kuvien kera. Olisiko ollut peräti Hesarin kuukausiliite.. No joka tapauksessa häntä ja hänen tatuointeja esittelevissä valokuvissa näkyi tuo iso tatuointi-teksti "exit only" tatuoituna hänen pakaroihinsa.
Myöhemmin normaali neitsyys meni sen oikean kanssa 20vuotiaana. Peppuseksiä harrastin siis ennen normaalia koska halusin säästellä oikeaa "oikealle" :)