Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten kerroit raskaudestasi töissä? ov

Vierailija
05.01.2010 |

Miten kerroit? Ensin esimiehelle ja sitten vasta muille? Kaikille samaan aikaan? Teitkö jekun työporukalle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessa pienessä tiimissä töissä ja vein kokoukseemme kaikille pienen suklaakengän (sellaisen lasten kengän näköisen) ja näin sain kerrottua kaikille yhtäaikaa. Vatsan koosta ei vielä olisi pystynyt asiaa huomaamaan, vkoja taisi olla 14 silloin...

Vierailija
2/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin lähimmille työkavereilleni heti plussattuani, sitten raskauden edetessä nt-ultran jälkeen laajemmin. Viimeisenä pomolleni, sillä työsuhteeni oli katkolla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotin kunnes jokainen näki itse ja kysyi suoraan. Ensimmäisten kysymysten jälkeen sana levisi aika nopeesti. En siis varsinaisiesti kertonut missään järjestyksessä.

Minua kiinnostaa onko kenenkään esimies hermostunut jos ei ole sille kertonut ensimmöisenä?

Vierailija
4/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten muille viikolla 7+. Meillä oli työpaikalla muutto ja viereisessä tilassa jo remontti, 100 v vanha talo. Verenvuodon takia mun piti olla nostelematta mitään, ja pomo siirsi mut muihin tiloihin töihin, koska epäili että vanhaa taloa rempatessa vois löytyä asbestia yms muita myrkkyjä. Se oli vähän turhankin huolehtivainen:-)

Vierailija
5/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan huolehtivainen pomo 7:lla!

Vierailija
6/6 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kerroin vasta, kun opettajat alkoivat muistuttelemaan, että ensi syksyn kurssi- yms. valinnat pitäisi tehdä. Sanoin, että mulle tulee kyllä välivuosi.

Tokan kohdalla en olisi halunnut vielä kertoa niin aikaisin kuin sitten kerroin, rv 10 taisi olla. Olin menossa erääseen palaveriin, jossa oli paikalla sekä esimieheni, hänen esimiehensä, kaikki kollegani sekä palkkojen maksusta vastaava henkilö (titteliä en tiedä). Olin jo astunut kokoushuoneeseen, kun jouduin säntäämään vessaan oksentamaan (joku oli tuonut suklaata, ja suklaan haju oksetti mua). Vessasta palatessani tämä palkoista vastaava ihminen totesi hymyillen, että "sun palkoista ei vissiin tarvi enää kauaa huolehtia", muut vain tuijottivat tyhmänä. Mä en keksinyt mitään muutakaan sanottavaa, joten totesin, että juu, pitäs jossain välissä ensi keväänä jäädä äitiyslomalle, mut katotaan sitä sitte myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi