Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottasitko miehen, joka polttaa jointteja ja o lehdenjakaja ?

Vierailija
05.01.2010 |

Mulla ois mahollisuus saada tällänen mies.

Mä seurustelin sen kanssa teininä hetken aikaa.

Mua vähän järkyttää toi sen polttelu ja kasvattaa kuulemma niitä parvekkeellaan ja on sen takia saanut häädötkin kämpästä.

Muistan, että ainoa hyvä puoli tossa miehessä on sen tosi iso molo, mutta kannattaako nyt sen takia alkaa olemaan yhdessä ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on vuosikausia pössytelly. Että se siitäkin. Muuta hyväähän siinä jannussa ei ollutkaan, vai?

Vierailija
2/13 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lehdenjakajassa mitään vikaa ole, mutta kaikki huumeisiin viittaavakin saisi poistumaan paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto jos tietäisi miten fontin saa isommaks niin laittasin EI hevosen kokoisilla kirjaimilla.

Älä hyvä ihminen! Lehdenjako on ihan ookoo... en tajuu miksi se oli tässä kysymyksessä, mutta jointit EI ole.

Vierailija
4/13 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten lehtien polttelijaa.

Vierailija
5/13 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottasin jos sillä ois iso muna. Olitkin viestiin kirjottanut että näin on.

Minä tekisin silleen, että tarkistaisin ensiksi että toimiiko sen peli vielä, jos toimii, niin ottaisin rakastajaksi. Vakavaan suhteeseen en alkaisi kun en tykkää huumeista enkä halua niitä kovin lähelle itseäni. Mutta varmaan kyllä ehkä löydät paremmankin vaihtoehdon...

Vierailija
6/13 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ottasin jos sillä ois iso muna. Olitkin viestiin kirjottanut että näin on. Minä tekisin silleen, että tarkistaisin ensiksi että toimiiko sen peli vielä, jos toimii, niin ottaisin rakastajaksi. Vakavaan suhteeseen en alkaisi kun en tykkää huumeista enkä halua niitä kovin lähelle itseäni. Mutta varmaan kyllä ehkä löydät paremmankin vaihtoehdon...

se oikein suuttu, kun sanoin, että mä en huumeisiin koske. Jointti ei kuulemma ole huume......

Ap

Vierailija
7/13 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin muinoin yhden pössyttelijän kanssa. Nuorena tyhmänä en tajunnut miten vaarallista se homma oli...

Minkä ikäisiä te muuten ootte?

Mun sen aikuinen mies oli totaalinen piripää siinä vaiheessa kun viimein pääsin siitä. Ja oli satunnaisesti töötinyt vauhtia kai suunnilleen koko sen ajan kun oltiin yhdessä. Mun aikana vaan poltteli pilvee.

Huono homma. Senkuns panet, mutta älä päästä kotiis, pankkitilillesi tai sydämeesi.

-4

Vierailija
8/13 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävässä.

Mä polttelen sillon tällön, eli n. kerran kuussa.

Oon tehnyt sitä 15 asti.

Mulla on lapsia. Mies ei polta, mutta ei sitä haittaa.

Mutta mä poltan maria, en hashista. Vahvemman pilven poltto on mun kokemuksen mukaan se vaarallinen juttu.

Jos kaveri vijelee itse, ei se voi olla hasista.

Vierailija
9/13 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio mies. Lehdenjakajan voisin ottaa, koska olen itse hyväpalkkainen - ei tarvitsisi miettiä rahaa, vaikkei postinjaosta hirveästi makseta. (Ottaisin tosin köyhän miehen jos rakastaisin myös huonosti palkattuna, että sikäli sama.)

Jos miehen elämän pääasiallinen sisältä on paja, kuten tuosta kotikasvatuksesta voisi päätellä, en huolisi vaikka tekisi mitä. Satunnainen pössyttely on ihan ok ja siihen riittää hyvin se, että tuntee jonkun, joka kasvattaa, ettei tarvitse järjestaytynyttä rikollisuutta tukea. Ehkä se on hyvä mittari: jos mies on niin koukussa, että ostaisi myös epäilyttävästä lähteestä, en huolisi.

Vierailija
10/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmöne nollatoleranssi idiootti. Faktat haltuun ennenkö alat suoltamaan tollasta päätöntä paskaa http://piv.pivpiv.dk/

Vierailija
11/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yliopistokoulutus, opiskelujen aikana polttelin n. kerran kahdessa viikossa (maria minäkin), nykyään enää harvoin. Jos tarjotaan, niin kyllä poltan, mutta en jaksa enää metsästää, että kellä olis, mistä sais. Ottakaa ihmiset rennosti, ei se satunnainen pilvi kenestäkään tonttua tee! Säännöllinen ja liian usein kylläkin, aivan niin kuin alkoholinkin kanssa.

No tuota lehdenjakajaa en vakavaan suhteeseen ottaisi, koska mulle on miehen tulotaso rehellisesti sanoen hyvinkin tärkeä. Ja parvekkeella kasvattaja polttelee minun makuuni jo liikaa. Mutta jos olisin nuorempi, niin meistä olisi voinut tulla hyviäkin panokavereita!

Vierailija
12/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä puolia:

- ahkera töissä

- mukava isä

- halailee ja pussailee

- kiinnostunut yhteiskunnallisista

asioista

huonoja puolia:

-salaperäisiä menoja

-valehtelee

-manipuloi

-haastaa riitaa

-ei osaa keskustella

-ei osaa puhua tunneasioista

-ei kykene kompromisseihin

-sovinistisia piirteitä

-teinimäinen

-kannabis suuri osa elämää

(menee parisuhdeajan edelle, vie aikaa

ja rahaa, ainainen puheenaihe)

-kuvittelee kannabiksen liittyvän merkittävällä

tavalla useimpien ihmisten elämään, pitää suurena poliittisena kysymyksenä

-lisäksi on ailahteleva, tunteet vaihtuvat

hilpeydestä täyteen masennukseen

-usein vihainen ja kireä, henkisesti aggressiivinen

-kateellinen ja ylimielinen

-herkkänahkainen

Vastaus kysymykseen: Jos nyt voisin palata menneeseen ja valita toisin EN ottaisi pössyttelijää. Paljon hyviä hetkiä ja rakkautta on tuon kanssa eläminen ollut, mutta liian tunteita raastavaa ja henkisiä voimavaroja vievää kuitenkin.

Vierailija
13/13 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hyvä puoli vielä:

-tekee joka päivä perheelle hyvää ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi