Jos saisit ihan itse päättää niin mitkä nimest antaisit tytölle ja pojalle?
Meillä sukunimi on tyyliä "Pääkkönen", mutta jos ei olisi ja asuisimme ulkomailla ja miehen mielipiteistä ei tarvitsisi välitää hitustakaan niin minulla olisi varmasti
MAXIMILLIAN
ja
CHLOE
Kommentit (30)
ja mahdolliselle neljännelle en kyllä keksisi varmaan nimeä :D
Tytön nimeä ei ole koskaan tarvinnut miettiä, mutta jos sellainen tulisi niin nimeksi tulisi ehkä Eveliina tai Vilhelmiina.
että mun mummo ja pappa on ollu Rauha ja Olavi.
Mutta mies ei lämmennyt ainakaan Kaille.
kysellyt. Olen vaan ilmoittanut että lasten nimeksi tulee X ja X. Riittää kun mies sai oman sukunimensä lapsille.
tytölle Venla tai Netta pojalle Jose
kuten halusinkin ja olen edelleen tyytyväinen. Poika olisi Eelis tai Samuel, muttei kumpikaan nimi menis miehelle läpi. No ei oo onneksi poikaakaan...
Ei mennyt kumpikaan miehelle läpi aikoinaan...
ja tyttö Ellen, Natalia tai Aurelia
ja juuri siksi Max ei tuntunut oikein käyvän meille pojannimeksi. Se on mielestäni ihana nimi, mutta kun olemme oikeasti aivan supisuomalaisia niin ei ole kivaa jos lasta aina luullaan ulkomaalaiseksi nimen perusteella.
Meidän lapsilla on tasan ne nimet jotka minä halusin, sillä ONNEKSI mies oli samoilla linjoilla. Oli meillä muitakin ehdotuksia kierrossa, mutta onneksi näihin päädyttiin lopulta yksimielisesti.
uusille lapsille nimet
VEERA & KERKKO
Poika Johannes (tai Tuomas tai Mikael)
pojalle Tomas
tytölle Natalia
Jälkimmäistä ei kyllä voisi mitenkään kauniisti yhdistää suomalaiseen sukunimeeni. Mutta kaunis nimi silti.
Meillä kaksikielinen perhe, joten ehkä vielä kirjoitusasultaan: Kaj-Lari ja Elli-Vera.
ps, jonkun mielestä Antonia vaikea lausua, mielestäni vääntyy suomalaisenkin suuhun muodossa anttoonia
Sekä pariskunnan Laura ja Aaro.
Itse antaisin tyttären nimeksi Maddison, siis jos oltaisiin englanninkielisiä.
vaikkeivat mitenkään sovi yhteen, mutta erikseen tykkään noista nimistä :)
pojan nimestä en nyt ihan varma ole mutta ehkä roni tai jesse..
Antonia on kutsumanimenä aika hankala, mutta mielestäni kaunis nimi. Olivia olisi toinen vaihtoehto. Pojalle joko Matson tai Oscar.