Jos 16-v. tyttö menee 18-v. pojan kanssa kaksistaan mökille, onko odotettavissa seksiä?
Kommentit (16)
seurusteleeko ne? Onko ne sisko ja veli? serkukset? hyvät ystävät?
Jos seurustelee niin suurella todennäköisyydellä on odotettavissa seksiä, ainakin jonkinasteista. Jos ei seurustele niin luultavasti ei seksiäkään.
itse 16 v aloitin seksin poikakaverini kanssa.
Itsekin olen viettänyt mökkielämää ja joukossa oli myös poikia. En harrastanut seksiä. En edes silloin, vaikka olimme festareilla poikakaverin kanssa. Emme harrastaneet seksiä vielä kun olin 16v.
Mutta tämä on varmaan kasvatuksesta kiinni. Naiset, jotka on aloittaneet seksielämän 14 vuotiaana, toivoo nähtävästi sitä tytölleenkin. Teiniäityshän on periytyvää ja jakorasian tyttärestä tulee jakorasia.
riittääkö vastaus sille joka kysyi onko seksiä odotettavissa? Siis se 18 v poika.
Pelaavat Kimbleä, juovat kivennäisvettä ja menevät nukkumaan omiin sänkyihinsä.
Nehän leikkii siellä vai viattomia piirileikkejä..
Ihan tosissaanko kysyt?
pidetään kädestä kiinni ja pussaillaan
Pelaavat Kimbleä, juovat kivennäisvettä ja menevät nukkumaan omiin sänkyihinsä.
mutta ei välttämättä...!!!
Itse nuorena hämmennyin kun kaverini joka uskovainen (kuten myös poikaystävänsä) olivat joka viikko toisillaan yötä, mutta sitten kuulin että seksiä oli vasta hääyönä...! Tosin tuo lienee harvinaista ;) mutta mahdollista :)
HUOM: kumpikaan (ei kaverini eikä poikaystävänsä) ei edes ollut uskovaisista perheistä...! tapakristittyjä perheitä, tosin olivat nuorina "haksahtaneet" seurakunta nuoriin --> suurin osa kavereista +arvomaailma lienee sieltä?
no sitten siitä tulee todella likainen viikonloppu. Seksiä kaikessa muodossa. Aikovat kokeilla kaikkea. Hyh.
Itse vietin useita mökkiöitä 17-vuotiaana 20-vuotiaan pojan kanssa emmekä harrastaneet seksiä.
..todennäköistä:-)