Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytkö suihkussa aamulla vai illalla vai molempina ja miksi?

Vierailija
05.01.2010 |

Itse AINA vain illalla. Minusta on ällöttävää, että ihmiset menevät likaisina nukkumaan puhtaisiin lakanoihin... Kaikki päivän hiet ja liat pinnassa.

Aamusuihkua taas en ymmärrä, eihän yöllä nukkuessaan sillä tavoin likaannu..

Eli siis: minä en ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät suihkussa vain aamuisin.

Itse pesen aamuisin vain kainalot ja alapään, + illalla suihku.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hikoilun määrä vaihtelee runsaasti eri vuorokauden aikoina, lämpötilasta ja rasitustasosta riippuen. Levossa hikoilu on vähäistä ja rasituksessa runsasta, noin niin kuin yleisesti ottaen. Toki esim. sairaudet tai voimakas helle voivat lisätä levossa hikoilua runsaastikin. Itse hiki ei juurikaan haise, vaan bakteerit. Jos käy illalla suihkussa ja menee suht suoraan nukkumaan, niin en kyllä tajua, mistä niitä bakteereja voisi tulla niin, että hiki haisee. Toki jos hautuu lihavilla ihmisillä, niin hajua syntyy.

Vierailija
42/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukava mennä puhtaana ihmisten ilmoille,enkä kahta kertaa päivässä halua käydä suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu ja lisäksi aina urheiltuani eli 3-4 iltana myös.

Minulla on tosi tarkka hajuaisti ja haistan työkavereistakin ne, jotka eivät käy aamuisin suihkussa. Eivät välttämättä hae hielle, mutta "unelle" eli sellaiselle vähän tunkkaiselle, etenkin hiukset, kuitenkin.

Vierailija
44/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin hikoilee jatkuvasti ja se on hengenvaarallinen tila. Yleisesti hyvässä kunnossa oleva ei hikoile lainkaan vaan keuhkot hoitaa homman kotiin. Tietenkin jossain vaiheessa rasitusta myös iho alkaa hommiin mutta keuhkot pääsääntöisesti tekee työn.

Ette taida tietää mitään?

Vierailija
45/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, vaikka joku työkaveri haisee "unelle"? Jos muutamalla suomalaisella on noin tarkka hajuaisti, niin ymmärrät kai että sinä olet se "friikki", eivät muut ihmiset?

Itseäni ällöttää jos haisee voimakkaasti hielle, oksennukselle, piereskelee, henki haisee pahalle, vanhalle viinalle, tupakalle tm. mutta suihkunraikkaana ei kenenkään tarvitse olla läheisyydessäni!!!

On eri asia jos toinen haisee hieman jos nenän työntää kainaloon ja oikein nuuhkii, vert. ihminen todella haisee kuten vaikka joku rantojen mies puistossa, josta jää oikein "hajuvana" ja alkaa oksettamaan.

Harva ns. normaali ihminen joka huolehtii hygieniastaan varsinaisesti haisee pahalle, ja nekin jotka haisevat varmaankin kärsivät jostain voimakkaasta sukkahiestä tm. mille ei ehkä voi tehdä mitään...???

Jos oikein hiastaa töissä ihan ns. normaaleista siisteistä ihmisistä kuka on suihkussa käynyt aamulla/kuka illalla, niin se ei ole normaalia vaan sinun "ristisi". Olet varmaan niitä ihmisiä jtoka bussin takaosasta haistavat jos bussiin astuu nainen kenellä on menkat...

Vierailija
46/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 47, mutta tarkalla hajuaistilla varustettu myös.

Ei 47 minusta ketään friikiksi syytellyt, mutta selitti, miksi hän ITSE peseytyy tiheästi.

Joten turhaan syyllistyt siellä ja alat jäkättää. Pese sinä ihan siinä tahdissa itseäsi kuin haluat.

Vierailija
47/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes pessyt kasvonsa ja kainalonsa aamulla.

Meillä pieni toimistohuone ja kyllä täällä haisut haisee ikävästi, ei voi mitään. Siksi tulen itse aina suihkunraikkaana töihin.

Vierailija
48/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä "inhottaa mennä likaisena puhtaisiin lakanoihin" -tyypit. Ensinnäkin, eikö teitä inhota hypätä öisen nihkeänä puhtaisiin vaatteisiin aamulla? Ja toinen kysymys - vaihdatteko lakanat joka päivä, vai miten ne muka ovat puhtaat koko ajan? Koska kyllä te öisin hikoilette sen verran, etteivät ne kovin puhtaina pysy pitkään.

Vierailija
49/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitetaan varmaankin sitä, ettei niissä ole "kodin ulkopuolista" likaa. Kyllä minua ällöttää jos istun bussissa ja takana oleva aivastaa hiuksiini. En halua mennä nukkumaan "vieraan sylkipisarat" hiuksissani, vaan käyn suihkussa ja menen puhtaana nukkumaan. Sitä vastoin tyynyliinassani saattaa olla muutamia edellisenä yönä kuolaamiani sylkipisaroitani, tai jopa miehen sylkeä, mutta se ei ällötä eikä haittaa :)

Minusta lakanat siis ovat puhtaat jos niissä ei ole mitään "ulkopuolista" likaa, esim. en koskaan voisi kuvitella että istun "ulkohousut" jalassa sängylle jne. Päässäni varmaan on likaa, mutta en saa kunnolla unta jos menen likaisena nukkumaan, eli en käy illalla suihkussa. Tosin jos olen ollut koko päivän vain kotona, niin silloin asia ei ole ongelma ;)

Vierailija
50/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesisin kuitenkin jalkani, kainaloni, alapesun, naamani ja kätenikin, joten helpommalla pääsee kun käy suihkussa, eikä tarvitse kastella koko kylppäriä kun yrittää roiskua jossain lavuaarin yläpuolella.

Vierailija
51/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..iltasiin usein sauna. Ellei käyn suihkusssa. Käyn myös aamuisin. Herää paremmin.

Vierailija
52/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusuihkun jälkeen olo on heti virkeä ja tehokas, ilman suihkua herääminen kestää jotenkin pitempään. Hiukset saa heti hyvin, ja koko päivä lähtee paremmin käyntiin. Jos mä haluaisin käydä suihkussa illalla niin, että hiukset ehtis täydellisesti kuivua, mun pitäis mennä suihkuun ainakin pari tuntia ennen nukahtamista. En käytä yöpukua, joten tuntuis vähän keljulta pukea parin tunnin vuoksi seuraavan päivän vaatteet jo illalla päälle vaan sen vuoksi että odottelen hiusten kuivumista. Joskus käyn iltaisinkin suihkussa, mut silloin en pese hiuksia.

Mä muuten ihmettelen, et miten ihminen voi olla hikoilematta, jos päällä on pyjama ja siihen päälle vielä peitto? Mä tikahtuisin. Enhän mä ole päivisinkään toppatakki päällä vaikken sen suuremmin huhkiskaan.

Vierailija
53/54 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä "inhottaa mennä likaisena puhtaisiin lakanoihin" -tyypit. Ensinnäkin, eikö teitä inhota hypätä öisen nihkeänä puhtaisiin vaatteisiin aamulla? Ja toinen kysymys - vaihdatteko lakanat joka päivä, vai miten ne muka ovat puhtaat koko ajan? Koska kyllä te öisin hikoilette sen verran, etteivät ne kovin puhtaina pysy pitkään.

Lakanat ovat puhtaat ja vaihdetaan joka toinen viikko.

Lihavat hikoilevat öisin tai jotkut hormonihäiriöiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi