raskaus ja Facebook
Oletteko laittaneet tietoa raskaudestanne facebookiin? Milloin aikaisintaan? Entä onko profiiissanne kuva vatsastanne? : )
Rv6 enkä vielä ole toitottanut raskaudestani siellä.
Kommentit (36)
Jos kokee, että facebook on se pääasiallisin tai ainoa kommunikointikeino ystävien kanssa, niin sitten varmaan on syytä kertoa raskaudestaankin.
Mä ainakin käytän facebookkia lähinnä aika pinnalliseen seurusteluun, joten en juuri raskauksista tai lapsistani siellä puhu. Ei mulla ole valokuviakaan.
Kun meidän toinen lapsi kuoli, mun mielestä olisi ollut kamalaa jos siitä joku olisi facebookkiin kommentoinut.
melkein kaikki kaverit, joiden kanssa olen paljon tekemisissä, tietää nyt. Lopuille kerron rakenneultran jalkeen. Facebookissa en aijo raskauttani.
ilouutisen! itse ilmottaisin, mutta odottaisin vielä kuukauden ehkä... jos malttaisin.
kaverini ilmoitti fbssä vklla 20.
ny viikkoja 35 ja laitoin sinne ekan kerran tänään et olin neuvolas... eipä sillai ku on kolmas lapsi niin viitti asiaa toitottaa...
oli vähän vaikeeta sen jälkeen palata fb:hen kertomaan. Toisen raskauden uskaltanut jo kertoa kun viikkoja oli 26 (riskiraskaus tämäkin). Itse en olis vielä kertonut, mutta jokainen päättää itse. Kertoisin itse vasta lapsen synnyttyä.
Taisi olla joskus 25.vkon paikkeilla.
En minä nyt aiokaan sinne laitella raskaudestani. : ) Kerron sitten myöhemmin tuttavilleni asiasta - on keskenmeno takana niin ei paljon huvita huudella asiasta.
enkä ajatellut laittaa kaikkien tietoon.. ehkä kirjoitan jotain vihjaavaa välillä mutta vasta vauvan synnyttyä aion asiasta varsinaisesti kertoa..
t. esikkoa odottava
tonne viikolle 12 asti ennen, kuin alkaisin facebookissa ees vihjaileen mitään.
ja pari kaveria tietää ja olen heitä kieltänyt mainitsemasta asiasta facebookissa.. ei kaikkien tartte asiasta tietää olleskaan
laskettu aika enkä ole mitenkään asiasta maininnut facebookissa. Riittää, että "oikeat" ystävät tietää :)
toiset kertoo enemmän, toiset vähemmän. Mulla oli loppuraskaudesta kuva, ja aika aikaisessa vaiheessa sain onnitteluja seinälle, kun en tajunnut kieltää. Mutta toisaalta, ei se minua haitannutkaan.
Jos kaveripiirisi on tosi laaja, odottaisin vielä jokusen viikon, mutta jos suppea, voisin kirjoittaa asiasta jo heti.
Mutta ihan susta itsestä kiinni. :)
Ne joille se tieto jotain merkkaa, voi varmasti kertoa kasvotusten tai muuten henkilökohtaisesti. Minun puolituttuni laittoi suuresta salaisuudestaan ultrakuvan fb-sivuille, joka tuotti sitten sadat onnittelut, jonka jälkeen raskaus meni kesken. Kyllä oli hiljaista fb:ssa.
Juuri noin, oikeat ystävät ja läheiset kun tietää, eikä se riitä. Miksi pitäisi ilmoittaa siitä isolle porukalle FACEBOOKISSA?!?!!?
maininnut FB:ssä halaistua sanaa. En myöskään ole erikseen kieltänyt tuttujani, jotka tietävät asiasta, kommentoimasta raskaudesta seinälläni mutta kukaan ei vielä ole maininnut asiasta halaistua sanaa muuta kuin yksityisviestillä. Ajattelin kertoa FB:ssä asiasta kun vauvat ovat syntyneet.
asioistaan.
Jotkut kertoo, jotkut ei, mä en halua koko maailman ja nimenomaan tuttavan tuttavien tietävän siunatusta tilastani. Ehkä jos vauva syntyy onnellisesti, voin asiasta jotain mainita.