Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon todellakin, että tuttavan toinen lapsi on tyttö.

Vierailija
04.01.2010 |

Ärsyttää, miten on niin poika tilauksessa. Ymmärrän kyllä, että poikaa halutaan, kun miehen kulttuurissa poika on ykkönen, mutta silti. Ällöttää tuollainen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kulttuuri on oikeassa, tytöt ovat poikia alempiarvoisia. Samoin naiset miehiä. Lisää vaan tällaisista kulttureista tulevia mieheä suomeen, niin johan asettuu suomalainenkin akka nyrkin ja hellan väliin.

Nää on taas näitä niinkuin kaikista fiksuimpia ihmisiä!!! Saat varmaan oikein hienon perhe-elämän

Luojan kiitos olen suomessa syntynyt, enkä ole muslimi!!!! Mä en tajua, miten voi olla noin ajattelevia ihmisia.

Suomessa on onneksi jopa naispresidentti

Vierailija
22/24 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei eroa mitenkään muista jotka toivovat jotain sukupuolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kulttuuri on oikeassa, tytöt ovat poikia alempiarvoisia. Samoin naiset miehiä. Lisää vaan tällaisista kulttureista tulevia mieheä suomeen, niin johan asettuu suomalainenkin akka nyrkin ja hellan väliin.

Nää on taas näitä niinkuin kaikista fiksuimpia ihmisiä!!! Saat varmaan oikein hienon perhe-elämän

Luojan kiitos olen suomessa syntynyt, enkä ole muslimi!!!! Mä en tajua, miten voi olla noin ajattelevia ihmisia.

Suomessa on onneksi jopa naispresidentti

ymmärrä sarkasmia.

Mutta jos aivan rehellisiä ollaan, suomalaisen naisen asema on vain näennäisesti parempi. Kyse on miehistä, ei niinkään kulttuureista (tai uskonnosta, sillä nainen vaietkoon seurakunnassa). Sillä pojathan ovat aina poikia

Vierailija
24/24 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tarkoittamasta kulttuurista. Toivoi molemmista tyttoa. Ei suostunut edes ultran jalkeen uskomaan, etta taas on tulossa poika. Pakko oli kuitenkin myontaa "tappionsa" kun ulos putkahti poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi