Toivon todellakin, että tuttavan toinen lapsi on tyttö.
Ärsyttää, miten on niin poika tilauksessa. Ymmärrän kyllä, että poikaa halutaan, kun miehen kulttuurissa poika on ykkönen, mutta silti. Ällöttää tuollainen.
Kommentit (24)
ja saanut mitä halunnut, kolmasti =)
Eikö jokainen nyt ensisijaisesti toivo, että syntyvä lapsi olisi elävä ja terve.
sääliksi kävisi sitä tyttöä, joka syntyisi ehdottomasti pojan haluavan perheeseen.
sairas olet
Minusta tuollainen tietyn sukupuolen toivominen on sairasta.
Eikö jokainen nyt ensisijaisesti toivo, että syntyvä lapsi olisi elävä ja terve.
Ja toisekseen tämä ei ole niinkään tahdon asia, kuten sukupuoli on.
sairas olet
sukupuolta ja arvottaa ihminen jo vauvana sukupuolensa perusteella. En myöskään pidä ihmisistä, joille tuntuu kelpaavan vain jompikumpi. Mutta tietty...kokevatko nämä sitten oikeasti pettymystä, jos toive ei toteudukaan...Toivottavasti eivät. Kamala ajatus.
Ja toisekseen tämä ei ole niinkään tahdon asia, kuten sukupuoli on.
sairas olet
Ai minä olen sairas?
Minusta tuollainen tietyn sukupuolen toivominen on sairasta.
Mä olen toivonut x2 poikaa, esikoinen oli tyttö ja kuopus poika. Silti mä olen sitä mieltä että olen maailman onnekkain kun mulle on suotu myös tyttö. Onneksi mulla ei ole noin pahantahtoisia kavereita kuin ap on, minäkin kun kerroin ihan avoimesti kumpaa toivon kun sitä kysyttiin.
Mä olen toivonut x2 poikaa, esikoinen oli tyttö ja kuopus poika. Silti mä olen sitä mieltä että olen maailman onnekkain kun mulle on suotu myös tyttö. Onneksi mulla ei ole noin pahantahtoisia kavereita kuin ap on, minäkin kun kerroin ihan avoimesti kumpaa toivon kun sitä kysyttiin.
Tämäkin on lähinnä tuttava, ei muuta.
t: 5, joka odottaa muuten onnistuneesti 2+2 suhteessa, kuten oli halunnutkin
Ja nyt pelkää että jos kaveri saakin pojan! Se on toi kateus kavala asia!
kun kaikki varmaan haluais ainakin yhden pojan ja yhden tytön... kulttuurista riippumatta.
naiset haluaa tytön jotta saa pukea häntä ja touhuta naisetn juttuja, lähes joka kulttuurissa on näin ja pojan myös haluavat vastaavasti, että saavat miehenalun taloon ja miehet haluavat pojan touhuaman miesten hommia, sekä tytönkin. toivoa aina saa, mutta yleensä sitä omaa lastaan rakastaan olkoon kumpaa sukupuolta vaan.
itsekin halunnut pojan ja tytön, muttei ole mulle suotu.
Miehen kulttuuri on oikeassa, tytöt ovat poikia alempiarvoisia. Samoin naiset miehiä. Lisää vaan tällaisista kulttureista tulevia mieheä suomeen, niin johan asettuu suomalainenkin akka nyrkin ja hellan väliin.
Miehen kulttuuri on oikeassa, tytöt ovat poikia alempiarvoisia. Samoin naiset miehiä. Lisää vaan tällaisista kulttureista tulevia mieheä suomeen, niin johan asettuu suomalainenkin akka nyrkin ja hellan väliin.
Siis muakin hatmittaa, joskus jos joillekin käy vaan poika jne. Mäkin toivon salaa joskus niiden saavan tytön ja syövän sanansa. Kyllä tyttöäkin voi rakastaa aivan yhtä paljon kuin poikAA
Miks sä et voi yhtyä sun kaverin toiveeseen? Onko kiva tuntea vahingoniloa?