Miten oppisin nauttimaan takaapäin seksistä?
Siis ongelma ei ole se että minua jotenkin nolottaisi mutta kun se ei vaan oikein tunnu miltään. Tai joo, välillä tuntuu ja sattuu jos mies koko pituudeltaan lataa täydellä voimalla, mutta miten oppisin nauttimaan ja missä vika? Kaikissa muissa asennoissa kyllä saan!
Kommentit (11)
Ihan helvetisti juuri takaapäin naimisesta.Ja nautin suuresti,kun mies panee kunnolla takaapäin...
Jos miehellä on pitkä penis, niin se voi sattua, kun oikein syvälle porautuu. Mullakin sattuu välillä, jos oon jo saanut orkun ennen takaapäin panemista, eli paikat on jotenkin herkät. Eikä sitä oo varmaan pakko paukuttaa niin lujaa, että toista sattuu? Kannattaa mainita miehelle.
Kokeile liikutella lantioo, mulla ainakin orkku lähestyy sillain lantioo "värisyttämällä". Hieron tai painan itseäni miestä vasten ja liikutan lantiota, pyöritän ja nostelen. Samalla voit tietty hieroa klitorista, jos se tuntuu mukavalta. Itse tykkään myös enempi nojata kyynärvarsiin (tai olla ihan pää tyynyllä) kuin olla täysin nelinkontin. Itse tuun varmaan useimmiten takaapäin, tiedä sitten mikä siinä niin viehättää.
ladata täydellä voimalla. Mulla se ainakin sattuu. Siinä asennossa on jotenkin herkempi, mutta nautin siitä kyllä. Joskus se kiihottaa miestäkin enemmän.
Meillä yleensä loppuhuipennus koetaan juuri takaapäin ja molemmat tykkäävät siitä.
Ota asia puheeksi ja kerro hänelle tuntemuksesi. Jospa se olisit sinä, joka määrää tahdin ja mies enempi/vähempi paikallaan eikä lataisi täydellä voimalla. Meillä ainakin vaihdellaan luonnostaan rooleja myös tuossa asennossa. Jos tunnen, että nyt toinen haluaa heiluttaa peppua ja hakea omaa nautintoa, niin mitäpä minä siinä enää hosumaan alan; antaa toisen ohjata. Taas jos siltä tuntuu, että toinen tykkää, että minä teen työn, niin silloin ladataan, mutta hellästi kuitenkin. Kerro hänelle, että täydellä voimalla lataaminen ei tunnu sinusta välttämättä hyvältä. Ei hän tiedä, jos et kerro.
Luulisin, että jos miehesi on muutaman kerran paikallaan ja sinä liikutat itseäsi, niin hänkin oppii ja myös sinä sen, miten tuossa asennossa saa parhaan nautinnon. Parhaassa tapauksessa alat nauttimaan oikein kunnolla. Ja vastaavasti jos annat asian olla, niin yksi parhaista asennoista menee sinun osaltasi boikottiin.
ja osaa toki olla hellempikin...eli miehessä en näe mitään vikaa mutta itse en vaan jotenkin saa sitä tuntumaan missään, ankeeta! Täytynee opetella liikkumaan enemmän tuossakin asennossa....
ap
"ei normaalit...
..ihmiset naikaan takaapäin. Se juontaa joista homeleista. Kyllä sitä pitää silmästä silmään toisiaan katsella silloin kun nussii."
No niinhän tässä takaa-asennossa katsotaankin silmästä silmään - perssilmä ikäänkuin vinkkaa silmää työntöjen tahdissa :)
Mutta nykyisen miehen kanssa tuntuu todella hyvältä myös takaapäin. Miehellä on tosi paksu penis.
eli miehessä en näe mitään vikaa mutta itse en vaan jotenkin saa sitä tuntumaan missään
Kyllä takaa päin pano kuuluu osana nussimiseen.Siinä voi nuolla ensin pillua takaa ja sitten aloittaa nussimisen.Vaimo laittaa omat jalat minun pohkeiden päälle eli ikäänkuin lukitsee ne tai otan nilkoista ja nostan niitä ylös kun nussin.
Myös pakaroiden puristelu kuuluu asiaan ja kevyt läpsyttely.
M 57
seiska jatkaa:
pyydä miestäsi olemaan paikallaan ja ohjaa SE siihen etuseinämään omaan tahtiisi, niin luulisi tuntuvan jo joltakin. Jos vaikka valitset hitaamman tahdin ja pyydät miestäsi hieromaan/silittämään hellästi pakaroitasi, niin luulen, että hyvältä tuntuu.
Ei sitä tarvitse elokuvamaailman tyyliin sinne perille asti työntää, vaan vähempikin riittää. Eikä tahdin tarvitse yhtä kiivas olla kuin nopeutetuissa elokuvissa.
Joku "todellinen panomies" varmasti pian kommentoi tätä vinkkiä asiantuntevasti, mutta jätetään heidät omaan arvoonsa;) Yhdessä kokeillen ja tunnustellen paras tulee.
Ihanaa nähdä nainenpeppu pystyssä, niin että toinen poski tyynyssä asti, ja toinen käsi hieroo klitoristaan. Sen kokemuksesta voin sanoa, että juuri siinä asennossa nainen nauttii eniten. Joko niin että mies tekee työn tai nainen tekee työn. Which suits best.
..ihmiset naikaan takaapäin. Se juontaa joista homeleista. Kyllä sitä pitää silmästä silmään toisiaan katsella silloin kun nussii.