Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö omassa saunassa laudeliinoja?

Vierailija
04.01.2010 |

Puolison kanssa vähän erimielisyyksiä asiasta...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin sitä omasta pyllystä voi tulla bakteereja ja muuta likaa lauteisiin kuin vieraidenkin.

Sitäpaitsi kuumat, puiset lauteet epämiellyttävät pyllyn alla ilman laudeliinaa.

Itse käytän kuukautisten aikana vielä sellaista kertakäyttöistä, alta muovitettua peflettiä, joita uimahalleissakin on. Sellaiset annan myös saunavieraille.

Vierailija
2/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavampi istua, nätimpi ja suojaa lauteita. Kaikille on omat plus pari isompaakin mutta tiuhaan kaikkia silti pestäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotin et se joka ei käytä,joutuu seuraavan kerran pesemään lauteet.

Vierailija
4/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annan kavereillekin persalustat, kun käyvät meidän saunassa, vaikka jotkut vastusteleekin.

Voin kyllä käydä toisten saunassa ilman alustaa ilman yöunien menetystä, mutta kotona on laudeliinat aina käytössä.

Vierailija
5/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes ajatella, mikä määrä hikeä meistä vuodessa lauteisiin imeytyisi ilman laudeliinaa. Haluan, että saunassa tuoksuu puhdas puu, ei hiki.

Vierailija
6/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaisi istua pelkällä lauteella, kyllä siitä omasta takamuksestakin niitä pöpöjä tulee :)

Vierailija
7/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, mä en käytä laudeliinaa muualla kuin uimahallin saunassa. Olen kai ällö. En ole kerrostalon saunassakaan käyttänyt omalla vuorollamme. Käyn suihkussa ennen saunaan menemistä, lauteet huuhdellaan ennen ja jälkeen saunomisen ja jotenkin kuvittelisin, ettei ne bakteerit niissä olosuhteissa muutenkaan kauan elä.

Vierailija
8/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraille kylläkin tungetaan sellaiset käteen, jos meillä saunovat.

Vierailija
9/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteereita en pelkää mut ajattelen et vähemmällä lauteiden pesemisellä pääsee kun käyttää laudeliinoja.

Vierailija
10/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan sellaisen kun makoilen lauteilla.

Vierailija
11/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, mä en käytä laudeliinaa muualla kuin uimahallin saunassa. Olen kai ällö. En ole kerrostalon saunassakaan käyttänyt omalla vuorollamme. Käyn suihkussa ennen saunaan menemistä, lauteet huuhdellaan ennen ja jälkeen saunomisen ja jotenkin kuvittelisin, ettei ne bakteerit niissä olosuhteissa muutenkaan kauan elä.

Mutta av opetti minulle tässäkin asiassa uutta. Huhhuh...en taida ikinä enää saunoa kuin kotona.

Vierailija
12/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän olevan perheitä joissa sellaisista ei ole koskaan kuultu.

Vierailija
13/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain suojaavat pyllyä mahdollisesti liian kuumalta lauteelta, eivät todellakaan lauteita pyllyssä olevilta basilleilta?

Vierailija
14/14 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieraita saunomassa, silloin käytetään ja ennen kaikkea vieraalle tarjotaan peflettiä. Mielelläni myös pesen lauteet sen jälkeen kun on ollut vieraita saunomassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä