Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia??

Vierailija
04.01.2010 |

En tiedä mistä aloittaa mutta yritetään eli tilanne on tämä: Olen ollut mieheni kanssa 3 vuotta yhdessä ja meillä on yksi lapsi.Olen pikkuhiljaa saanut selville että mieheni valehtelee monista asioista.On mm.salannut taustansa.Hänen vanhempansa kuuluvat erääseen uskonlahkoon ja hän ei ole kertonut tätä minulle ja esittää että vanhemmat olisivat ihan ns. normaaleja.

Mitenköhän saisin tilannetta purettua edes vähän??Mistä aloitan? Tiedän että kieltää kaiken esim. tuon uskontoasian.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa salailua ja valehtelua ja mitä olette tehneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kuule olla, että mies pitää vanhempiaan ihan normaaleina? Eikö koe salailleensa mitään? Tai sitten jos mies häpeää vanhempiensa taustaa, eikä halua puhua siitä?

Onko siis näitä salailtuja asioita enemmän? Jos on vain tämä yksi juttu, niin enpä nyt pitäisi kovin pahana.

Vierailija
2/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä on kipeitä muistoja asiassta eikä halua puhua niistä. Miksi asiasta pitäisi mielestäsi keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti häpeääkin taustaansa mutta mielestäni ei ole oikein että salailee tätä asiaa. Lapsi kun kasvaa niin ihmettelee miksei toisilta isovanhemmilta tule joulu- ja synttärilahjoja ja onnen toivotuksia.Odotan jo miten mieheni sen sepittää.

Siis kyse on luottamuksesta.miten voi luottaa jos toinen sepittää koko ajan omiaan.

Vierailija
4/4 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä asia on ainoa mistä sepittää. Jos muutenkin valehtelee, niin sitten on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä