Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun 9-vuotias poika tekee kaiken väärinpäin?

Vierailija
03.01.2010 |

Pitää kynää aivan omituisella tavalla, pitää haarukkaa väärin, kaikki liikuntalajitkin tekee väärin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kynäotetta on lisäkseni opettaneet eskariope, koulun opettajat, mummot.... Nyt ope sanoi että saa piirtää väärin mutta korjoittaa ei saa. Poika on aika lahjakas taiteellisesti, persoonallinen..

Vierailija
2/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on vasenkätinen ja yrittää oikealla? Näin kolmen vasenkätisen lapsen kokemuksella sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää pelata pihakorista, mutta vuosien neuvomisesta huolimatta tekee väärin. Pitää haarukkaa kuin pikkulapsi. Kynäote on "taiteellinen". Kitaran soitossa ja biljardikepin pidossakin on oma, erikoinen otteensa, jota ei saa muuttumaan vaikka olisi halukaskin tekemään "oikein"..

ap

Vierailija
4/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tee väärällä kädellä???? Jos on vaan kannustettu alusta saakka oikeakätisyyteen, eikä ole huomattu vasenkätisyyttä? Näitä on maailma väärällään.

Vierailija
5/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tee väärällä kädellä???? Jos on vaan kannustettu alusta saakka oikeakätisyyteen, eikä ole huomattu vasenkätisyyttä? Näitä on maailma väärällään.

Mitäs nyt eteen?

ap

Vierailija
6/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirtää tai syödä, on vain otteet joita enemmistö käyttää ja kaikkien pitäisi sitten tehdä samanlailla? Itse kirjoitan nopeasti ja väsymättä, aivan toisella otteella, ja piirrän samoin, jos katsot piirtämistä esim youtubelta, huomaat että esim sarjakuvapiirtäjät hyvin omatakeisin ottein. Lapselle tulee oma tapansa käyttää kättä, ranteen jäykkyyskin vaihtelee nuorilla, anna aikaa hakea oma tyyli, ihan sama mitä muut sanoo.

Vierailija
7/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki asiantuntijat puuttuvat siihen tiukallakädellä, ovat puuttuneet jo monta vuotta..

Mua jäi oikeasti vaivaamaan tuo "kätketty" vasenkätisyys,miten sitä voisi selvittää?

ap

Vierailija
8/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna pitää aterimia miten mieluiten haluaa.

Vierailija
9/9 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaaralla kadella olisikin oppinut tekemaan. Mun mies on vasenkatinen, mutta hanen oikea katensa on oikeasti parempi. Han sanoi, etta kouluun mennessaan hanen vierustoverinsa oli vasenkatinen ja han sitten katsoi, etta selva juttu, tuolla kadella pitaa kirjoittaa.

Mutta han esim. leikkaa aina oikealla kadella saksilla. Ja sanoo kasialansa olevan paljon siistimpi, jos kirjoittaa oikealla, mutta on niin tottunut vasemmalla kirjoittamiseen, ettei halua vaihtaa.