Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset on ihan hirveän levottomia ja mahdottomia, kun tulevat isänsä luota

Vierailija
03.01.2010 |

Mä en kestä :( Erosta 5 kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää riehuvat ja hyppivät seinille eikä meinaa millään totella. Isällään kuitenkin kuulemma käyttäytyvät kuin enkelit. Minkäs sille teet. Totu.

Vierailija
2/5 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä selvinnyt mulle, että mistä tuo käytös johtuu. Välillä oon epäillyt, ettei siellä mummolla ole rajoja (niin kuin ei olekaan), välillä taas ajattelen, että se johtuu siitä, kun mummo kippaa niille aina herkkuja. Tai sit se villitsee niitä, sekin olisi uskottava selitys mummon tuntien.

Mistä sitä tietää, syitä on mahdollisia vaikka kuinka paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolareissujen jälkeen. Luulen, että kauniistikäyttäytyminen siellä ottaa niin voimille :-/ No, parempi niin. Äidin tehtävänä vaan on ottaa sitä pskaa välillä vastaan...

Vierailija
4/5 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän luona on kuitenkin kokonaan eri maailma: eri paikka, eri tavarat ja tärkeintä tietysti, eri ihmiset ja eri tavat. Vaikka lapset yleensäkin sopeutuvat hyvin monenlaisiin tilanteisiin, on se ihan selvä, että tulee levottomuutta. Lasten tapa reagoida vaikeisiin asioihin ja muutoksiin!

En osaa oikein sanoa, mikä auttaisi, enemmän ehkä kannattaa keskittyä siihen, että ymmärtää mistä "kumma" käytös johtuu ja vain malttaa mielensä ja odottaa, että palaavat taas urilleen.

Meillä ihan sama levottomuus edelleen, kun tyttö palaa äidiltään, vaikka erosta jo kymmenisen vuotta. Päivän verran pitää juttuja vähän katsoa sormien välistä ja sitten taas on normaali tyttö takaisin.

Vierailija
5/5 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen erokokemuksesta on kaksi vuotta ja kahdella muulla kahdeksisen vuotta. Edelleen ero etävanhemmasta aiheuttaa sen, että ovat levottomia, väsyneitä ja kiukuttelevia sekä koulussa/hoidossa että kotona 2-3 päivää etävanhemman luota tultuaan.