Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 30-vuotiaat naiset, montako seksikumppania teillä on ollut?

Vierailija
09.01.2009 |

n36

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuo epävramuus määrästä. 50 ja 100 välillä on aika iso ero - luulisi vähän paremmin pysyvän kärryillä, ellei suurin osa sitten ole kännisiä öitä, joista et aamulla muista että olinkos mä jonkun kanssa ja kenenkä :-(

Mulla kumppaneita ollut 2. Viimeiset 14 vuotta ollut sama mies ja vähän haikealta tuntuu, että eikö tässä nyt sitten tuon enempää pääse kokeilemaan...

Mulla on 50-100 seksikumppania ollut. Parikymmentä vuotta aktiivista seksielämää takana. Ei ole iso luku.

Seli seli. Kyllä kuule ON iso luku! Ei siitä mihinkään pääse. Mielestäni yli 5 on jo iso luku. Jotain alle 20 vielä normaali, mutta tuo 50-100 kyllä on jo vähän liikaa.

Vierailija
22/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko näyttää jonkun lakikirjasen jonka perusteella voit "seli selitellä" ja todeta "ei siitä mihinkään pääse, tuo on ISO luku" ja että "yli 5 on jo iso luku" ja että 50-100 on jo vähän liikaa?

Jos olet niin ruma ja tiukkapipoinen nutturapää niin älä syyllistä muita siitä ettet ole saanut kuin sitä omaa nahjusta ja dildoa.. ja tuskin edes tuota jälkimmäistä kun sehän nyt on pervoa ja voi pian paikat kostua kun kiihottuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sen vuoksi, etten ihan oikeasti enää ihan suoralta kädeltä muista, kun saman miehen kanssa olen ollut jo 15 vuotta.

Olen 36-vuotias ja silloin minun nuoruudessani ei seksin aktiivinen harrastaminen ollut ollenkaan tavallista. Päinvastoin, jos oli seksuaalisesti aktiivinen tyttö, niin helposti sai lisänimiä. Ihan toista se on nuoremmilaa, joilla seksikumppaneita tuntuu olevan aika hurjia määriä.

Vierailija
24/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhdyntöihin asti menneitä juttuja noin 10 miehen kanssa, mutta jos mukaan otetaan suuseksi ja sp-elinten hiplailut, niin lukumäärä tuplaantuu. Jos taas otetaan mukaan nuoruuden kiihkeät pussailut ja rintojen kähmimiset, niin noin 20 miestä tähän vielä lisää...

Eli laskutavasta riippuen 10 / 20 / 40.

N 35

Vierailija
25/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pitkää suhdetta, joissa olen elämäni aikana ollut yhteensä 19 vuotta, sitten noi hoidot siinä väleissä. Muistaakseni.

Vierailija
26/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Päinvastoin, jos oli seksuaalisesti aktiivinen tyttö, niin helposti sai lisänimiä. Ihan toista se on nuoremmilaa, joilla seksikumppaneita tuntuu olevan aika hurjia määriä.

En mulla ole ainakaan tapana vahdata kavereideni tai vaikka naapureideni seksikäyttäytymistä.

Vierailija
27/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nuorempana oli hieman vilkkaampaa tuolla saralla. ;)

Vierailija
28/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumppaneita tasan 1 eli nykyinen mieheni :).

Vierailija
29/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suuseksi lasketaan niin yht. 3.

ikää 34.

Vierailija
30/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhteita takana kolme, kaksi ensimmäistä suhdetta 1-2 vuotta/suhde, 14-vuotiaasta sama mies, jonka aikana ei muita. Hiplailuja vähän enemmän.

Tuo sata tulee tosiaan täyteen aika helposti jos on useita vuosia sinkkuna ja ei paheksu yhdenyön juttuja. Ei siinä tarvitse mikään epätoivoinen jakorasia olla, jos on tapaus tai pari kuussa. Jos oma moraali ei sitä kestä, silloin ei kannata, mutta jos kestää, niin mikäpä siinä.

Vierailija
31/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä aviomieheni jonka kanssa olen ollut 18 vuotta, ikää itellä 36

Vierailija
32/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun 15. avioliittovuosi on meneillään, niin ei tuo luku ole iän mukana paljon muuttunut, eikä toivottavasti muutu.

Vierailija
33/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 20 on varmaan aika lähellä totuutta, jokusen yli tai alle

Vierailija
34/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikumppaneita taitaa olla 4. Miehen kanssa yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
35/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillakin miehillä tahtoo olla tapana kerskua näillä asioilla, joten jutut kyllä liikkuu......

En mulla ole ainakaan tapana vahdata kavereideni tai vaikka naapureideni seksikäyttäytymistä.

Vierailija
36/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joillakin miehillä tahtoo olla tapana kerskua näillä asioilla, joten jutut kyllä liikkuu......

niin pitäisi myös tietää se että ne saattaa sanoa hässineensä koko yön tauotta, vaikka todellisuudessa ne on kuorssanneet tuon ajan.

Vierailija
37/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset yhdeksän vuotta yks ja sama. :)

Vierailija
38/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumppaneita ollut n.50. Viimeiset 7 vuotta oon ollut saman miehen kanssa.

Vierailija
39/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää on 37v ja seksikumppaneita on ollut 6. Viimeiset 13 vuotta kuitenkin vain yksi ja sama eli aviomieheni.

Vierailija
40/41 |
09.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 35 enkä ole suunnitellut kasvattavani enää listaa.