Mistä sait avun raskauspahoinvointiin?
Ne säännölliset syömiset ja hedelmät ja monipuoliset ruuat kyllä tiedetään, mutta mikä oli täsmäaseesi raskauspahoinvointiin. Hermo meinaa jo mennä.
Kommentit (15)
juuri tuo pienten välipalojen napsiminen säännöllisesti niin ettei huonô-olo päässyt yltymään liian pahaksi.
Eipä siihen auttanut muu kuin se synnytys. Sitten se loppui.
Ei auttanut mikään, 20vkoa oksensin kaiken mitä sain kurkusta alas
siinä oli mun täsmäaseet purkan pureskelu auttoi jonkun verran ja rautalääkkeiden syöminen muulloin kun aamulla jos niitä tarvitsi. ja sitten se että söi sängyssä jotain ennen kun nousi ylös esim voileipäkeksejä tms kuivaa suolaista.
primperania kirjoittamaan? Jotenkin tuntuu että viimeiseen asti vältellään lääkitystä...
Mulla neuvolalääkäri sanoi että kyllä se siitä, yksityinen kirjoitti heti reseptin, kun kuuli että paino on laskenut pari kiloa viikossa.
Ja se lääke auttoi.
primperania kirjoittamaan? Jotenkin tuntuu että viimeiseen asti vältellään lääkitystä...
Kahdesti kävin tiputuksessa. Auttoi pahimpaan päänsärkyyn, joka johtui kuivumisesta, mutta ei kyllä pahoinvointia lopettanut.
Primperan-reseptin ihan omalta tk-lääkäriltä.
2 aamupalaa, 2 lounasta jne. Olen ollut 2 kertaa raskaana ja molemmissa voinut todella huonosti ensimmäiset 5 kk. Ensimmäisessä raskaudessa en tajunnut syödä koko ajan ja oksensin n. 10 kertaa päivässä. Toisessa raskaudessa söin lähes tauotta ja oksensin paljon vähemmän, vaikka voinkin huonosti. Nyt suunnitellaan kolmatta lasta ja suoraan sanoen pelottaa. Mies olisi halunnut aloittaa yrityksen jo kesällä, mutta itse mietin vielä, miten jaksan pahoinvoinnin, kun on kaksi lasta hoidettavana...
2 aamupalaa, 2 lounasta jne. Olen ollut 2 kertaa raskaana ja molemmissa voinut todella huonosti ensimmäiset 5 kk. Ensimmäisessä raskaudessa en tajunnut syödä koko ajan ja oksensin n. 10 kertaa päivässä. Toisessa raskaudessa söin lähes tauotta ja oksensin paljon vähemmän, vaikka voinkin huonosti. Nyt suunnitellaan kolmatta lasta ja suoraan sanoen pelottaa. Mies olisi halunnut aloittaa yrityksen jo kesällä, mutta itse mietin vielä, miten jaksan pahoinvoinnin, kun on kaksi lasta hoidettavana...
Mulla ei auttanu vaikka söin mitä ja miten. En vaan tajua miten ihmiset ei hae apua oloonsa?
paljonko maksaa? jännä aatella että joku kädessäpidettävä auttaa. onko sama idea kun esim ehkäisylaastarissa?
Mulla ei auttanu vaikka söin mitä ja miten. En vaan tajua miten ihmiset ei hae apua oloonsa?
Sulla syöminen ei auttanut, mulla auttoi. Oikeesti pakotin itseni syömään, vaikka mitään ei tehnyt mieli. Kaikille ei tepsi samat konstit, mutta mulle tämä tepsi. Sitä paitsi mulle on tosi iso kynnys ruveta raskaana syömään mitään lääkettä. Ei ne primperaniakaan ihan mielellään kirjota, vaikka sitä nykysin saakin helposti.
Ja bvitamiini, Olo pysyi kohtalaisena tokalla kerralla.
ja osta seaband pahoinvointiranneke. Minulla vei pahimman terän pahoinvoinnista pois.