Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuulostaa hullulta että ihmiset eroavat sen takia että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä!

Vierailija
03.01.2010 |

meillä on seksi vähentynyt,mutta mies ei ikinä jättäisi minua haluttomuuteni takia,vaikka seksiä lähes joka päivä haluaisikin. Olemme puhuneet asiasta ja olen kertonut että hänessä ei ole mitään vikaa,en vain jaksa,ja en koe kovin suuria seksuaalisia haluja. Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla vaikke itse tekisi mieli,mies tähänkin tyytväinen :) se ei ole todellista rakkautta jos seksihalut menevät rakkauden edelle. miehen pitää opetella näyttämään rakkautsensa muutenkin kuin seksillä!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulee huonompia aikoja, ja välillä sekis ei niin kiinnosta, mutta kyllä se silti kuuluu parisuhteeseen. Ja kun seksielämää on tyydyttävää, niin muuteskin tuntuu paremmalta. Sanoo melkein 19 v kokemuksella tässä suhteessa:-)

Vierailija
42/59 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla vaikke itse tekisi mieli,mies tähänkin tyytväinen :)

koska et kuitenkaan kokonaan torju läheisyyttä. Monissa parisuhteissa seksittömyys tarkoittaa sitä, ettei ole minkäänlaista intiimiä kosketusta, ei vain sitä, että yhdynnät puuttuvat.

Mun olisi vaikea olla tyytyväinen suhteessa, jossa tyyliin eläisimme kahta eri huonetta vuosikausia. Ja tiedän sellaisiakin pariskuntia, jotkut heistä eivät edes ole olleet vuosikymmeniä yhdessä, vain muutaman vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa olla nainen, joka ei saisi tuntea olevansa nainen parisuhteessa. Varmasti olisin huonolla tuulella ja onneton. Tottakai ihminen voi tyydyttää itsensä itsekin, mutta kukaan tuskin pitää sitä ideaalina tilana.

Vierailija
44/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sitä ei ole, niin siitä voi tulla ongelma ja ero.

Kai se sinusta kuulotaa hullulta, kun et kerran jaksa eikä huvita. Mitä jos miehesi ei viitsisi viettää kanssasi lomia, kun ei vain huvita eikä jaksa, vaan menisi aina kavereitten kanssa skimbaamaan tai jotain. Hulluahan sellaisesta olisi suuttua, kun muuten ollaan lähes koko loppuvuosi saman katon alla.

>Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla

Lopeta tuokin vaikka vuodeksi tai kahdeksi ja tule sitten kertomaan, miten parisuhteessa menee.

Vierailija
45/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai seksissä ole kyse pelkästään rakkauden näyttämisestä vaan myös saamisesta

Vierailija
46/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymys, kumppanuus ja seksi tekevät parisuhteen. Jos seksi jää pitkäksi ajaksi pois, se syö suhdetta. Rakastelu lisää kiintymystä ja rakastumisen tunnetta puolisoiden välillä. Se on tapa saada ja vastaanottaa rakkautta, hyvänä pitoa ja hellyyttä.

Vierailija
47/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi sinällään ei huvita, ei sitä muualtakaan etsitä.

Omat isovanhempani elivät onnellisen liiton vaikka se oli 50 vuotta seksitön. Isoisäni itse sanoi viimeisinä vuosinaan, että rakkauteen ei tarvita seksiä.

Mitä jos miehesi ei viitsisi viettää kanssasi lomia, kun ei vain huvita eikä jaksa, vaan menisi aina kavereitten kanssa skimbaamaan tai jotain.

Vierailija
48/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastankin. Miehen ja naisen tai romanttiseen rakkauteen ylipäänsä kuuluu olennaisena osana seksi. Nää rakkauteen ei tarvita seksiä ihmiset täällä puolustelee omaa seksitöntä suhdettaan vaan täällä. Voittehan sitte yhtä hyvin erota ja olla pelkästään ystäviä ja hankkia parisuhteen muualta.

Vierailija
49/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitossa elämään.

Eikö ole sitten sama vaikka kaverin kanssa elää...

Vierailija
50/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen harkinnut muuten loistavasta liitosta lähtöä monta kertaa kun seksi suhteessamme on olematonta. Mieheni on ihana isä, aviomies ja ihminen. Urheilullinen, hyvässä työssä, ahkera ja kaikin puolin kunnollinen. mUtta kun seksiä en saa häneltä kuin n. kerran kuussa, niin alkaa oma naiseus kärsimään tässä.

Mieheni ei petä minua. Olemme samassa työpaikassa kahdestaan ja muutenkin vietämme lähes kaiken ajan yhdessä. Hän saisi toki mennä omia menojaankin mutta kun ei mene. Minä olen kuitenkin se, jota seksittömyys painaa enkä tiedä kuinka kauan jaksan tätä.

Ei siinä ole mitään sen kummempaa. Rakastak kyllä miestäni.

Vierailija
51/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitossa elämään.

Eikö ole sitten sama vaikka kaverin kanssa elää...

Että vaikka seksiä ei olisi, muut asiat: ystävyys, kumppanuus, yhteinen perhe, yhteinen historia ja elämänkokemukset ovat loppujen lopuksi tärkeämpiä kuin ne hekuman huiput?

Vierailija
52/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa eturauhassyöpään, eikä kykene seksiin?

Vierailija
53/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteista. Ystävyys ja kumppanuuskin ovat tärkeitä, mutta kyllä sen kipinän säilyttämiseen tarvitaan seksiäkim. Ja jos kipinää ei ole, ennen pitkää parisuhde hiipuu ja ruoho aidan toisella puolella alkaa näyttää vihreämmältä...

Vierailija
54/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoidot ovat tietysti rankkoja, mutta varmaan parempina hetkinä pystyy hyvinkin tyydyttämään kumppaninsa käsin tai suulla. Seksi ei ole sama asia kuin yhdyntä...

Vierailija
55/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidot aiheuttavat usein sen, että seksihalut loppuvat täysin. Olisi aika julmaa velvoittaa mies silti seksiin.

No hoidot ovat tietysti rankkoja, mutta varmaan parempina hetkinä pystyy hyvinkin tyydyttämään kumppaninsa käsin tai suulla. Seksi ei ole sama asia kuin yhdyntä...

Vierailija
56/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus on eri asia koska se ei ole oma valinta. Se ettei kelpaa toiselle, ettei toinen halua, voi haavoittaa syvästi. Yleensä seksittömyydestä (jos se ei ole molemmille vapaaehtoinen valinta) seuraa kaikenlaisia muita ongelmia jotka lopulta voivat johtaa eroon. Eli loppujen lopuksi varmaan aika harva PELKÄN seksin puutteen takia eroaa.

vaikkapa eturauhassyöpään, eikä kykene seksiin?

Vierailija
57/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä haluttomuus ei yleensä johdu siitä toisesta vaan itsestä. Se on fysiologiaa.

Vierailija
58/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat isovanhempani elivät onnellisen liiton vaikka se oli 50 vuotta seksitön. Isoisäni itse sanoi viimeisinä vuosinaan, että rakkauteen ei tarvita seksiä.

Ei rakkauteen tarvita, mutta rakastavaan parisuhteeseen keskimäärin tarvitaan.

Mikä piru siinä on, että syyllistetään ihmisiä, jotka tuntevat seksuaalista vetoa puolisoitaan kohtaan.

Kerro vielä, mikä siinä vertauksessa ontuu. Eikö parisuhteessa saisi viettää aikaa muidenkin kuin puolisonsa kanssa?

Vierailija
59/59 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboin mieluummin kuin olen mieheni kanssa. Mieheni kalu ei värise eikä kestokaan ole kummmoinen.

Mieheni ei masturboi koska, se on hänestä homoa. Ei voi sietää omaa miehen kättä omalla kalullaan.

Kyllä minä koko elämäni kykenisin olemaan seksittä mutta en dildoitta.

Olisi kamalaa olla nainen, joka ei saisi tuntea olevansa nainen parisuhteessa. Varmasti olisin huonolla tuulella ja onneton. Tottakai ihminen voi tyydyttää itsensä itsekin, mutta kukaan tuskin pitää sitä ideaalina tilana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän