kuulostaa hullulta että ihmiset eroavat sen takia että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä!
meillä on seksi vähentynyt,mutta mies ei ikinä jättäisi minua haluttomuuteni takia,vaikka seksiä lähes joka päivä haluaisikin. Olemme puhuneet asiasta ja olen kertonut että hänessä ei ole mitään vikaa,en vain jaksa,ja en koe kovin suuria seksuaalisia haluja. Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla vaikke itse tekisi mieli,mies tähänkin tyytväinen :) se ei ole todellista rakkautta jos seksihalut menevät rakkauden edelle. miehen pitää opetella näyttämään rakkautsensa muutenkin kuin seksillä!
Kommentit (59)
”Ei ole aikaa tai ei jaksa” tarkoittaa usein sitä, että ennen rakastelua ja muutenkin olisi saavutettava oikea fiilis. Joskus ajatukset ei vaan kohtaa tai on niin paljon erilaisia, että on mahdotonta päästä samalle ”aaltopituudelle”. Tällöin yleensä seksi ei onnistu tai se tuntuu asialta, mikä ei vain kiinnosta.
Mutta ikinä en minä suostuisi miestäni tyydyttämään vain hänen halujensa tähden. Jos minua ei koko homma kiinnosta, niin olkoon! Miehenikin kyllä vaistoaa haluni ja ei kyllä väkisin ala hommiin haluttoman naisen kanssa. Kyse on myös miehen itsekunnioituksesta.
Vaan yritin jo aiemmin sanoa, että jokaisella on velvollisuus ylläpitää seksuaalisuuttaan niin, että haluaa itsekin.
Tässäkin ketjussa näkee naisia, jotka sanovat "ei huvita, ja se siitä", silloin tilanne ei aukea.
On myös eri asia jos seksiin tulee taukoa, koska on synnyttänyt, sairas tms, kuin se "ettei huvita", joka kestää vuosiakin...
seksielämän vuoksi. Tai oli niitä lopullisia syitä muitakin, mutta yksi suuri sysäys avioliiton ajautumiselle kriisiin oli vähäinen seksielämä. Kun ero sitten tuli, vaimo syyllisti miestä seksin haluamisesta ja totesi sen olevan "epänormaalia". Erota ei silti olisi saanut, vaikka toinen piti toista epänormaalina...
Oma mieheni on käytännöllisesti katsoen aseksuaali. Hellittelyä ja yhteinen koti on, lapsia tietenkään ei, enkä niitä kai olisi hänen kanssaan halunnutkaan (pelotti että miehen monen sukulaisen tyhmyys periytyy ja olisin tahtonut älykkäitä jälkeläisiä). Kv. adoptioneuvonnan läpäisimme hyväksytysti alkusyksystä..
mutta siinä vaiheessa olin jo itse lähtenyt hakemaan seksiä useista eri lähteistä, ja adoprosessi on sanattomasta sopimuksesta jäissä. Marraskuussa mieheni sitten lausui ns. lopullisen dealbreakerin "En halua enää ikinä seksiä kanssasi, koska se on sun kanssa aina sellasta suorittamista". Se kyllä oli huomattu, kun seksiä oli vain pari kertaa vuodessa enää, vaikka mua yleensä pidetään kauniinakin. Eropaperit vetämään vaan.
Harmi että paras fuckbuddyni, josta pidin/pidän enemmän kuin miehestäni, kertoi viime yönä löytäneensä uuden. Itse olen sen verran lähellä menopaussia, että joudun runsaiden ja kipuilevien menkkojen takia syömään pillereitä. Yksinäinen keski-ikä ja vanhuus odottavat.
Tarinan opetus: ÄLKÄÄ TUHLATKO ELÄMÄÄNNE VAJAVAISESSA PARISUHTEESSA.
seksuaalisuuttaan niin että haluaa seksiä "?
Jos on parisuhteeseen tyytymätön muilta(kin)osin, esim. mies ei osallistu kotitöihin lainkaan, vaan kaikki jää itselle. Miehelle omat menot perhettä tärkeämpiä jne. Miten silloin on velvollisuus vaimolla ylläpitää seksuaalisuuttaan? Eikö silloin olisi yhteisen palaverin paikka?
mieltä. Jos parisuhde on muuten ihan rempallaan, miten sitä voi edes haluta...ja vielä painostuksen alaisena...
mieltä. Jos parisuhde on muuten ihan rempallaan, miten sitä voi edes haluta...ja vielä painostuksen alaisena...
eikä käyttää seksiä vallankäytön välineenä, ja tokaista vaan "ei huvita nyt"?
Haluaisinpa tietää ikäsi. Epäilen että olet kasvanut uskonnollisessa tai muutoin seksuaalikielteisessä kodissa ja jollakin ihmeen tapaa onnistunut löytämään kaltaisesi miehen. Tai siis kuvittelet löytäneesi elämäsi miehen. Teidän avioliitto ei ole normaali. Puolisoiden välille kuuluu seksuaalinen jännite ja halu toisiaan kohtaan. Jos sitä ei ole niin liitto on kuollut. Säälin sinua ja miestäsi. Teiltä jää ihmiselämän upein asia kokematta.
Nro 33:n kommentti on ihan uskomaton... Haluaisinpa tietää ikäsi. Epäilen että olet kasvanut uskonnollisessa tai muutoin seksuaalikielteisessä kodissa ja jollakin ihmeen tapaa onnistunut löytämään kaltaisesi miehen. Tai siis kuvittelet löytäneesi elämäsi miehen. Teidän avioliitto ei ole normaali. Puolisoiden välille kuuluu seksuaalinen jännite ja halu toisiaan kohtaan. Jos sitä ei ole niin liitto on kuollut. Säälin sinua ja miestäsi. Teiltä jää ihmiselämän upein asia kokematta.
Sinun ihmiselämän upein asia on sinun omasi. Elä tyrkytä sitä muille. Minun ihmiselämän upein asia on alkoholi. Enkä tyrkytä sitä muille.
koska elimistö palautuu ja paikat korjaantuu. Jos hyvin käy, elimistö on kunnossa jo muutaman viikon kuluttua synnytyksestä. Monesti mies on niin itsekäs ettei kestä paria vuotta ilman seksiä.
Mies voisi itse synnyttää jalkapallon perseestään ja selitellä miksi ei halua ottaa sinne moloa.
Kyllä miehet on itsekkäitä!
Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla vaikke itse tekisi mieli,mies tähänkin tyytväinen :)
Jos et tyydyttäisi häntä, ennen pitkää hän joko pettäisi tai jättäisi.
niin ei sitä varmasti suhteeseen kaipaa.
Minä voisin elää seksittömässä suhteessa, mutta silloin hakisin seksin muualta.
Ja olen nainen.
Munaa en ota suuhun kun leuka menee sijoiltaan.
Paikat on niin hajalla synnytyksestä että lääkärin mukaan ainakin puolivuotta pitää odottaa.
Mies aluksi kiukutteli mutta on hyväksynyt asian jo. Meillä lapsi on tärkeämpi kuin omat mielihyvät.
koska elimistö palautuu ja paikat korjaantuu. Jos hyvin käy, elimistö on kunnossa jo muutaman viikon kuluttua synnytyksestä. Monesti mies on niin itsekäs ettei kestä paria vuotta ilman seksiä.
Mies voisi itse synnyttää jalkapallon perseestään ja selitellä miksi ei halua ottaa sinne moloa.Kyllä miehet on itsekkäitä!
Jos erotiikkaa ei olisi ollenkaan, hieronnan, käsityön tai suuseksin muodossa.
miksi vaimon pitäisi alistua niin likaiseen hommaan jos ei kiihota ajatus?
Mies voisi itse synnyttää jalkapallon perseestään ja selitellä miksi ei halua ottaa sinne moloa.Kyllä miehet on itsekkäitä!
Jos erotiikkaa ei olisi ollenkaan, hieronnan, käsityön tai suuseksin muodossa.
Hierontaa käsitöitä ja suuseksiä saa asiaankuuluvista hieromalaitoksista miksi vaimon pitäisi alistua niin likaiseen hommaan jos ei kiihota ajatus?
jotka elää seksittömässä liitossa tai liitossa jossa harrastetaan vähän seksiä.
Seksi on elämän suola. Kyllä ihminen tottuu ajan oloon suolattomaan ruokaan sillä ihminen sopeutuu niin halutessaan.
Suuri osa seksistä kieltäytymisistä on keksittyä, ei ole aikaa tai tilaisuutta on turhista turhin valhe,
jos on haluja ottaa aikaa vaikka keskellä yötä
unen tarvekin vähenee jos saa kunnollista seksiä
lapset nukkuu niin silloin puuhastellaan eikä roikuta telkkarin tai netin lumoissa
seksi on tahdon asia pitkässä parisuhteessa
Minä ainakin elelen mukavasti mieheni perintörahoilla. Töitä ei tarvitse kummankaan tehdä. Voimme nussia päivät pääksytysten. Varmasti on muitakin naisia jotka elävät miehensä siivillä.
MITÄH? Kai nyt jokainen aikuinen töissä käy. Meillä ainakin sekä mies että minä tuodaan kotiin rahaa, eikä kukaan tosiaankaan elä toisen rahoilla - se on ihan normaalia aikuisuutta. Se aika jolloin äiti hoitaa lapsia kotona on niin lyhyt, jotain 1-3v, että en nyt sitä menisi hyväksikäytöksi laskemaan. Yleensä kun ihmisillä on tapana avioitua sellaisen kanssa, jolla on suht sama tulotaso.
En pystyisi elämään ilman seksiä.Rakastan miestäni niin paljon ja seksi kuuluu parisuhteeseen.
seksittömän ajan takia laittaisit eron vireille! Osaa ne näemmä naisetkin ajatella alapäällään...
Meillä on 13 vuoden liitto takana, 2 lasta ja 3. tulossa ihan kohta. Ollaan molemmat seksuaalisesti aktiivisia, mutta. Raskaudet ja imetys vievät minulta halut, ainakin hetkeksi. Onni onettomuudessa on, että niin vie mieheltänikin. Esikoisen synnytys oli todella raju ja ruumiinkuvani muuttui kovasti. Repesin pahasti ja täydellinen toipuminen vei kuukausia, henkinen sitäkin kauemmin. Elimme 6kk ilman seksiä. Mieheni sanoi odottavansa tasan tarkkaan niin kauan kun minusta siltä tuntuu. Ja kun taas homma jatkui, se oli ihanaa! Otimme kaiken menetetyn ajan takaisin.
Ja en voisi kuvitella, että mieheni olisi minut jättänyt seksittömän liiton vuoksi. Liioin ei ollut kyse siitä ettenkö olisi enää miestäni rakastanut. Elämässä vaan tulee erilaisia vaiheita, rakkaus ja avioliittoon sitoutuminen on oikeasti sitä, että välillä voi ne omat tarpeensa laittaa taka-alalle, tarkoitan nyt hetkellisesti.
En itsekään voisi elää seksittömässä liitossa jatkuvasti. Ja kyllä, seksi kuuluu onnelliseen parisuhteeseen yleensä. Mutta, jos molemmat tyytyvät yhtä vähään seksiin niin silloinhan ei ongelmaa ole?
Mutta ikinä en minä suostuisi miestäni tyydyttämään vain hänen halujensa tähden. Jos minua ei koko homma kiinnosta, niin olkoon! Miehenikin kyllä vaistoaa haluni ja ei kyllä väkisin ala hommiin haluttoman naisen kanssa. Kyse on myös miehen itsekunnioituksesta.