Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuulostaa hullulta että ihmiset eroavat sen takia että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä!

Vierailija
03.01.2010 |

meillä on seksi vähentynyt,mutta mies ei ikinä jättäisi minua haluttomuuteni takia,vaikka seksiä lähes joka päivä haluaisikin. Olemme puhuneet asiasta ja olen kertonut että hänessä ei ole mitään vikaa,en vain jaksa,ja en koe kovin suuria seksuaalisia haluja. Usein tyydytän mieheni käsin tai suulla vaikke itse tekisi mieli,mies tähänkin tyytväinen :) se ei ole todellista rakkautta jos seksihalut menevät rakkauden edelle. miehen pitää opetella näyttämään rakkautsensa muutenkin kuin seksillä!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin laittaisin heti eropaperit vetämään. Seksi on tärkeää ja lapsi nauttii jos vanhempien välit on kunnossa. Jos seksi ei toimi, on vanhemmat pahalla päällä. Silloin on lapsillekin parempi, että vanhemmat eroaa ja etsii seksuaalisesti kyvykkään partnerin itselleen.

Vierailija
2/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisiko ero, jos seksi suhteestamme loppuisi, mutta kyllähän se hälyttävä merkki olisi. Olisi kamalaa olla nainen, joka ei saisi tuntea olevansa nainen parisuhteessa. Varmasti olisin huonolla tuulella ja onneton. Tottakai ihminen voi tyydyttää itsensä itsekin, mutta kukaan tuskin pitää sitä ideaalina tilana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhteessa saisi viettää aikaa muidenkin kuin puolisonsa kanssa?

Vierailija
4/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat isovanhempani elivät onnellisen liiton vaikka se oli 50 vuotta seksitön. Isoisäni itse sanoi viimeisinä vuosinaan, että rakkauteen ei tarvita seksiä.

Ei rakkauteen tarvita, mutta rakastavaan parisuhteeseen keskimäärin tarvitaan. Mikä piru siinä on, että syyllistetään ihmisiä, jotka tuntevat seksuaalista vetoa puolisoitaan kohtaan. Kerro vielä, mikä siinä vertauksessa ontuu. Eikö parisuhteessa saisi viettää aikaa muidenkin kuin puolisonsa kanssa?

Vierailija
5/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi molemmat ollaan yhtä haluttomia. Ollaan onnellisia seksittä.

Vierailija
6/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ollut välillä taukojakin ihan väsymyksen vuoksi kummallakin.

Mutta silti ei ole erottu ja tuskin tässä vaiheessa nyt erottaisikaan jos seksi loppuisi.

Sen verran minulla on hyvä itsetunto, että koen itseni naiseksi, vaikka mies sairastuisi, eikä pystyisi seksiin. Minun ei enää tarvitse testata itseäni miehille joka päivä erikseen, olenko nainen vai en.

Vierailija
7/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti fyysinen yhdyntä on joillekin tosi tärkeä juttu.

Esim. mulle on kuitenkin tärkeämpää, että puoliso hyväksyy mut sellaisena kuin olen.

En jaksaisi olla parisuhteessa, jos mies komentelisi mua ja arvostelisi mua, vaikka kuinka tuntisin fyysistä vetoa häntä kohtaan. Sellainenkin seurustelusuhde on näet koettu.

Mun mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu ystävyys ja toisen hyväksyminen.

Olen käynyt läpi senkin, että olen pakottanut itseni seksiin, vaikka ei yhtään ole huvittanut. Yleensä en ole sen jälkeen ollut yhtään onnellisempi, päin vastoin. Olen ollut sen jälkeen vihainen ja kiukkuinen. Kun ei huvita, niin ei huvita. Olen sanonut miehelle, että jos hän ei jaksa mua tällaisena, niin saa hakea muualtakin seuraa, se ei mua haittaa.

Vierailija
8/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde ole kärsinyt, vaikka seksiä on tosi harvoin. Oisko viime vuonna ollut jotain 4-5 kertaa. Tänä vuonna tuskin sen enempää. Muuten ihan onnellisia ollaan, mutta ei vaan tee mieli, eikä edes tule tilaisuuksia.

Vierailija
9/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalitilanteessa haluaa seksiä toistensa kanssa. Rakkaudettomassa liitossa en haluaisi elää. Rakastan miestäni ja haluan häntä, vaikka imetänkin, ei ole 2 lasta vienyt halujani.

Jokainen ihminen voi psyykata itsensä haluamaan seksiä, tai toisaalta olemaan haluamatta. Parisuhteessa on mielestäni velvollisuus ylläpitää omaa seksuaalisuuttaan ja haluta puolisoaan. Haluton ei rakasta oikeasti.

Vierailija
10/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa. Seksiä oli 2 krt vuodessa. Se söi itsetuntoani, naiseuttani ja lopulta koko suhteen. Oli tietysti jotain muitakin juttuja, mutta seksittömyys pisteenä i:n päälle.

Enää en suostuisi vastaavaan suhteeseen, vaikka olisi maailman ihanin mies muuten. Fyysinen kanssakäyminen yksinkertaisesti ylläpitää myös henkistä hyvinvointiani, joka on minulle tärkeää.

Ihmiset ovat erilaisia. Ymmärrän hyvin, että on myös heitä, jotka eivät seksistä nauti (kumppani, ajankohta, mielentila - jne voi olla väärä), tai on jotain muita syitä miksei seksi kiinnosta. Harmillinen tilanne on silloin, jos halut eivät kohtaa.

Mutta en voi yleistää että se, minkä/miten minä koen - koskisi tai pätisi kaikkiin muihin. Eli se, että jonkun pappa porskutti 50 vuotta ilman seksiä - ei todellakaan tarkoita sitä, että siinä piilisi rakastamisen totuus!

Vierailija
11/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee noin jyrkästi: "velvollisuus ylläpitää omaa seksuaalisuuttaan ja haluta puolisoaan."

Mun mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeastaan velvollisuus vain hoitaa oma elämänsä mahdollisimman hyvin ja olla se, millaiseksi on tarkoitettu.

Vierailija
12/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluton ei rakasta oikeasti.

eli ihmiset jotka vaikka yhdenyön jutussa harrastaa hyvää ja villiä seksiä ovat mielettömän rakastuneita toisiinsa ?!

Vierailija
13/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään vaan toisen rahoilla. eriasia on jos toinen on tuloton, silloin ollaan ilmeisesti vaan ystäviä ja kasvatetaan yhteisiä lapsia?

Vierailija
14/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄH? Kai nyt jokainen aikuinen töissä käy. Meillä ainakin sekä mies että minä tuodaan kotiin rahaa, eikä kukaan tosiaankaan elä toisen rahoilla - se on ihan normaalia aikuisuutta. Se aika jolloin äiti hoitaa lapsia kotona on niin lyhyt, jotain 1-3v, että en nyt sitä menisi hyväksikäytöksi laskemaan. Yleensä kun ihmisillä on tapana avioitua sellaisen kanssa, jolla on suht sama tulotaso.

Vierailija
15/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on tarkoitettu lisäntymiseen. Se ei ole muulloin mikään välttämättömyys.

Vierailija
16/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa ymmärtää?

Minä ja mieheni emme koskaan ole olleet seksin perään. Kumpikin elänyt sinkkuajat täysin ilman seksiä.

Seksiä on ehkä 3 kertaa vuodessa. Muuten kyllä hellimme toisiamme paljon.

seksitön suhde on toisen hyväksikäyttöä eletään vaan toisen rahoilla. eriasia on jos toinen on tuloton, silloin ollaan ilmeisesti vaan ystäviä ja kasvatetaan yhteisiä lapsia?

Vierailija
17/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa ymmärtää?

Minä ja mieheni emme koskaan ole olleet seksin perään. Kumpikin elänyt sinkkuajat täysin ilman seksiä.

Seksiä on ehkä 3 kertaa vuodessa. Muuten kyllä hellimme toisiamme paljon.

seksitön suhde on toisen hyväksikäyttöä eletään vaan toisen rahoilla. eriasia on jos toinen on tuloton, silloin ollaan ilmeisesti vaan ystäviä ja kasvatetaan yhteisiä lapsia?

Siinä kysytään miksi ollaan valmiita eroamaan seksin puutteen vuoksi. Jos joku eroaa tästä syystä, ei silloin varmaan ole molemmat tyytyväisiä tilanteeseen...

Todellakin on toisen hyväksikäyttöä ja vallan käyttöä, jos toinen haluaisi, mutta toista ei huvita viikkoihin... Kyllä sinä tilanteessa pitäisi osata myöntää, että rakkaus on kuollut.

Vierailija
18/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelee noin jyrkästi: "velvollisuus ylläpitää omaa seksuaalisuuttaan ja haluta puolisoaan."

Mun mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeastaan velvollisuus vain hoitaa oma elämänsä mahdollisimman hyvin ja olla se, millaiseksi on tarkoitettu.

että seksitön suhde ei tee toista osapuolta välttämättä onnelliseksi, ja koska ihmisellä on velvoite pitää vain itsenä onnellisena, voi toinen silloin lähteä.

Vierailija
19/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa eka viesti ajatuksella Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Minä ja mieheni emme koskaan ole olleet seksin perään. Kumpikin elänyt sinkkuajat täysin ilman seksiä. Seksiä on ehkä 3 kertaa vuodessa. Muuten kyllä hellimme toisiamme paljon.

Siinä kysytään miksi ollaan valmiita eroamaan seksin puutteen vuoksi. Jos joku eroaa tästä syystä, ei silloin varmaan ole molemmat tyytyväisiä tilanteeseen... Todellakin on toisen hyväksikäyttöä ja vallan käyttöä, jos toinen haluaisi, mutta toista ei huvita viikkoihin... Kyllä sinä tilanteessa pitäisi osata myöntää, että rakkaus on kuollut.

Vierailija
20/59 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei tee töitä (ja saa tuloja) tarpeeksi.

Jos toinen ei pidä itseään riittävän laihana.

Jos toinen ei huomio lahjoin ym.

= Eli toinen ei pidä toista osapuolta tarpeeksi onnellisena.

Ei seksiä voi erottaa muista huomionannoista. Yksikin mättää, niin on täysi syy erota?