G: Mitä ajattelit ensimmäiseksi kun kuulit Sellon ampumisista?
Me olimme ulkomailla ja hotellihuoneessa oli auki BBC News. Oli aikamoinen yllätys tajuta yhtäkkiä että kuvassa oli hyvin tuttu kauppakeskus. Ajattelin ensimmmäiseksi että koska sitä näytetään ulkomaisissa uutisissa, siellä on täytynyt olla joku suuren luokan katastrofi, vähintään montakymmentä kuollutta. Onneksi ei sentään ihan sellaisesta ollut kysymys.
Kommentit (49)
Ajattelin, että olipas omituisen määrätietoista toimintaa
Ajattelin, että olipas omituisen määrätietoista toimintaa
mutta hyvin pian selvisi ettei kyse ole samanlaisesta tapauksesta. Tai siis minulle selvisi ja koetin sitä täällä tolkuttaa. Sain vastaukseksi lähinnä että sulla on päässä vikaa. Ehkä poliisin kannattaisi palkata minut.
Hetihän se oli selvää että harkittu teko ja valikoidut uhrit kuin joku sekopää vain räiskimässä ympäriinsä ja tappamassa kaikki jotka tielle osuu. Mahdollisuudet olisi ollut paljon pahempaan kun suomalaiset lampaat seisovat rivissa suu auki "katso sedällä on ase".
Ei mua kyllä hetkauttanut mitenkään. Kai Myyrmannin jälkeen näihin alkaa jo turtua. Kohta se on ihan jokapäiväistä elämää että julkisilla paikoilla räjähtelee ja ammutaan ihmisiä.
Voi kuvitella kuinka sodan runtelemilla alueilla ihmisiä ei pahemmin enää kiinnosta niin kauan kun ei ole omia omaisia tulilinjalla.
että mokkakikkeli seonnut. Miksi fiksujen suomalaisnaisten pitää sekaantua niihin?
Minkäs värinen kikkeli oli Myyrmannin pommimiehellä tai niillä kahdella koulussa räiskineellä kaverilla?
toivottavasti ystäväni on kunnossa, joka työskentelee Sellon Prismassa.
ja aattelin ekana Myyrmannia ja koulusurmia.
että miksi en järkyttynyt enempää. Koulusurmista mulle nousi ihan selkeä viha ja raivo. Nyt vain huokasin syvään.
http://www.halla-aho.com/scripta/rauhan_ja_asevarustelun_puolesta.html