sinä ja miehesi eksät
Oletteko samanlaisia vai erilaisia?
Ulkonäkö, koulutus, laittautuminen, hiukset, pukeutumistyyli, luonne jne.
Kommentit (27)
Miehen ex on diplomi-insinööri, mä olen hoitoalalla. Mä olen luonteeltani itsenäisempi, hän haluaa jonkun miehen pitämään huolta. Hänellä on upeat pitkät hiukset, mulla hiirenhäntä. Pukeutumistyyli on aika lailla samanlainen.
itse olen itsenäinen, tavallinen, tottunut hoitamaan omat asiani -ihan kaikki.
Yksi exä oli ainakin silloin kuin olivat yhdessä oikein seksipommi. Onisti varmaan huoneellisen alusvaatteita joita sitten esitteli. Tosin esitteli niitä aika monelle yhtäaikaa. Tiedän tämän vaan sen takia, että tunsin muijan muuta kautta ja kertoi itse noista jutuistaan. En ole siis ukoltani kuullut.
Muista en tiedä ja jos tottapuhutaan niin en ole niistä ees kiinnostunut.
Tosin eivät exätkään toistensa kopioita ole. Mutta mä olen paremmin koulutettu, paremmassa työpaikassa, pitempi ja näyttävämpi kaikin puolin. En tunne heitä eli luonteesta en voi juuri sanoa, mutta miehen mukaan olen eloisampi. Tosin ei näistä ihan viime vuosina ole puhuttu ;)
koulutus sulla onkin, kun et kirjoittaa osaa... Suomessa ei ole sanaa "pitempi". Jos tarkoitat pituutta, käytetään muotoa "pidempi". Mutta on se hyvä, kun olet niin paljon parempi kuin kukaan muu.
Ex-vaimon kanssa erilaisia.
Ulkonäkö: ex mua 10 cm lyhyempi, 10 kg laihempi (minkä 10 v nuorempi!!!)
Koulutus: ex viihdealan ammattilainen (en ole tarkempaa tehtävänkuvausta kysellyt)
Laittautuminen: ex käytti tuhottamasti aikaa laittautumiseen. (Tätä käytin pojan vauva-aikana hyväkseni ;). Jos halusin omaa aikaa ja lukea esim. kirjaa, niin eih eih ei. Mutta mies ei kiinnittänyt mitään huomiota jos kylppärissä meni pitkään, aloin siis lukemaan kirjaa kylppärissä: 1 kirja/viikko tahtia. Meikkaukseen menee 3-5 minuuttia.)
Hiukset: exällä upea tuuhea pidennyts (laitetut!), mä vedän töihin suoristusraudalla/kotona ponnarilla
Pukeutumistyyli: exällä nahkaa/turkiksia/väriloistoa, mulla töissä siistit perus officevaatteet ja kotona verkkarit & t-paita
Luonne: ex sosiaalinen ja menevä, liiankin (ex pettäjä, minkä en!) siksi ex. Minä viihdyn enempi jo olemassa olevien ystävien/perheiden kesken ja heillä käydään /he meillä.
Suomessa ei ole sanaa "pitempi". Jos tarkoitat pituutta, käytetään muotoa "pidempi".
exä oli kuulemma hyvin iloinen ja puhelias ja oikein aurinkoinen, nauravainen ja sosiaalinen. mie oon kai vastakohta, oon kyl sosiaalinen mut hyvin introvertti ja toisaalta ujo :D
exällä paljon kavereita mulla ei.
exä oli hellä ja rakastava, käytti paljon hellittelynimiä ja julkisesti esim facebookissa laittoi seinälle kaikkia pusujuttuja. mä oon kylmempi enkä julkisesti kyllä pusua anna saatika fb:ssä ei mitään eikä siellä lue mitään parisuhteesta.
exä oli kuulemma hyvin epäsiisti. mä oon vastakohta.
ulkonäöltään ollaan kyllä ihan erilaisia. hän on melko lyhyt ja pyylevä, mä melko pitkä ja hoikka. hänellä lyhyt punanen tukka ja mulla pitkä vaalea.
Toinen on lähes minun vastakohta (yhteisiä tekijöitä vain hiusten väri ja -malli)
Toisen kans ulkonäöllisesti ja koulutukseltamme samantyylisiä, luonteessa eroja