sinä ja miehesi eksät
Oletteko samanlaisia vai erilaisia?
Ulkonäkö, koulutus, laittautuminen, hiukset, pukeutumistyyli, luonne jne.
Kommentit (27)
Paitsi ehkä koulutus, muuten ovat olleet HYVIN erilaisia (myös keskenään).
Ulkonäkö: erilainen.
Koulutus: suunnilleen sama luulisin.
Laittautuminen: erilainen.
Hiukset: erilainen.
Pukeutumistyyli: erilainen.
Luonne: jotain yhteistä, mutta enimmäkseen erilainen.
eksiä, enpä ole kysellyt myöskään. Yhden olen nähnyt, aivan erilainen kuin minä(20 senttiä pidempi ja eri tyylinen), mutta mukava tämä ex oli(ja todella kaunis).
Tosin eivät exätkään toistensa kopioita ole.
Mutta mä olen paremmin koulutettu, paremmassa työpaikassa, pitempi ja näyttävämpi kaikin puolin. En tunne heitä eli luonteesta en voi juuri sanoa, mutta miehen mukaan olen eloisampi.
Tosin ei näistä ihan viime vuosina ole puhuttu ;)
Mieheni eksä on ammattikoulun käynyt, laittautuu hyvin huolellisesti ja nätisti, arvostaa pinnallisuutta, normaali vartalo.
Itse olen yliopiston käynyt, en jaksa juuri laittautua, arvostan syvällisyyttä, olen hoikka.
Minulla on kärttyisämpi luonne kuin hänellä. Hän on rauhallisempi.
Aika erilaiset olemme ja hyvä niin. Yhteistä ehkä sosiaalisuus ja iloinen luonne. Olen miehen eksän kanssa ystävä.
Hän on minua seitsemän vuotta nuorempi, 20cm lyhyempi ja 50 kiloa kevyempi. Hän on todellisuudessa blondi, mutta nykyään värjää tummaksi. Itselläni on luonnostaan tumma tukka. Hän meikkaa joka päivä, minä max. kerran kuussa. Olen sopuisampi luonteeltani, enkä mökötä. Kummatkaan eivät pukeudu mitenkään erikoisesti. Hänelle maistuu viina, minulle ei. Hänelle tärkeitä asioita ovat ulkonäkö ja esim. sisustus minulle ei. Olen sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä, tässä hän on vastakohtani. Minä osaan laittaa ruokaa, hän ei. Meillä on sama koulutus, aivan erilaiset työtehtävät. Tunnen hänet eli tämä ei ole arvailua muutaman tapaamiskerran perusteella.
Eli ulkonäössä jotain samaa, paras kaverini sanoi tämän exän kuvan nähtyään, että on ihan samannäköinen..todelisuudessa ehkä hän on vähä nätimpi ja ainakin paljon pidempi ja laihempi. Luonteen veikkaan olevan erilainen puheiden perusteella, minä oon enemmän avoin..huumori aika lailla samaa..koulutus aivan eri.
En ole tavannut exää livenä, kiinnostaisi kyllä tavallaan..ei niinkään vertailu, vaan se millainen nainen on joskus saanut mieheni koukkuun ja aiheuttanut pahat sydänsurut hänelle..
Oletteko samanlaisia vai erilaisia? Ulkonäkö, koulutus, laittautuminen, hiukset, pukeutumistyyli, luonne jne.
ulkonäkö: exä on tätimäinen, minä kapinallinen.
koulutus: exän koulutuksesta en tiedä, mutta on tj, minä pa.
laittautuminen: exä jaksaa, minä en.
hiukset: exä tätimäinen, minä kapinallinen.
pukeutumistyyli: exä taas tätimäinen, minä rento
luonne: exä konservatiivisempi, minä villimpi.
Tosin mieheni exä on 15v vanhempi kuin minä (taitaa olla ainut valttini)...
Tosin eivät exätkään toistensa kopioita ole.
Mutta mä olen paremmin koulutettu, paremmassa työpaikassa, pitempi ja näyttävämpi kaikin puolin. En tunne heitä eli luonteesta en voi juuri sanoa, mutta miehen mukaan olen eloisampi.
Tosin ei näistä ihan viime vuosina ole puhuttu ;)
Olen enemmän ensimmäisen näköinen, mutta ovat mua 10 ja 13 vuotta vanhempia. Heillä keskiasteen koultus, itse käynyt yliopiston. Olen "hienommin" laitettu kuin eka kumppani, mutta en niin hieno kuin kakkonen.
Luonne on varmaan siitä välistä. Eka oli kuulemma kiltti ja patalaiska, toinen taas ahkera ja kiukkupussi.:)
Tunnusti kerran kännipäissään, että ex-eukko on sen elämän rakkaus ja seksikin oli parempaa. Totta kai joo, olivathan he silloin 20-30 vuotta nuorempia....
Mutta on meillä eroa:
- ex varakkaasta perheestä, mie köyhästä
- ex älykäs ja kaunis, mie tavallinen
- ex kasvissyöjä, mie karnivoori
- ex syö ompun ja joogaa, mie juon oluen ja katon telkkaria
- ex intellektuelli, mie tämmönen tavallinen elli
- ex ei voi sietää tyhmiä ihmisiä, mie olen tyhmä ihminen
- exällä hyvä maku, miulla ihan omanlainen
- ex upea seuraihminen, mie vain ihminen
- ex sitä sun tätä ja hieno ulkomainen koulutus (miehen vanhempien mielestä, vuosi jossain ruottalaisessa oppilaitoksessa), mie vähän sinnepäin ja koulutuskin kotimainen
- ex hoivaa ja hellii, mie oon kylmä ja kova
- ex innostuu ja keksii uutta, mie tarvon umpihangessa ja sieltä yritän mistä ennenkin
- ex hieno seksikumppani, mie kuin lyttyyn astuttu kumppari
- ex ex, mie nyt
naiseksi, heteroksi ja muuta paskaa. En jaksa vastata mihinkään jossa ei edes "miestä" jakseta puolisoksi vääntää.
Enkä kyllä käyttäisi energiaa moiseen vertailuun, vaikka exien ulkonäön tietäisinkin... Huonon itsetunnon merkki.
Oletteko samanlaisia vai erilaisia?
Ulkonäkö, koulutus, laittautuminen, hiukset, pukeutumistyyli, luonne jne.
Ei kuule mitään käsitystä, edes nimiä en tiedä, evvk! En ole nähnyt kuvia enkä mitään, ei kiinnosta.
Tämä ylellisyys sallitaan meille, jotka onnistuu bongaamaan miehen, jolla ei ole eksien kanssa kakaroita, heh!
naiseksi, heteroksi ja muuta paskaa. En jaksa vastata mihinkään jossa ei edes "miestä" jakseta puolisoksi vääntää.
Kun totuus kuitenkin on, että valtaosa täällä on naisia, heteroita ja paskaa, niin asioita voidaan ihan hyvällä omallatunnolla lähestyä siitä näkökulmasta.
Aivan kuten suurin osa meistä noudattaa kristillisiä perinteitä, on suomalaista syntyperää, on jollain tavalla kiinnostuneita lapsista, jne.
Jos etsit jotain muuntyylistä keskustelua, niin etsiydypä muille palstoille. Tai perusta omia ketjua juuri siitä näkökulmasta, joka on sun mielestä oikea.
Tunnusti kerran kännipäissään, että ex-eukko on sen elämän rakkaus ja seksikin oli parempaa. Totta kai joo, olivathan he silloin 20-30 vuotta nuorempia....
Mutta on meillä eroa:
- ex sitä sun tätä ja hieno ulkomainen koulutus (miehen vanhempien mielestä, vuosi jossain ruottalaisessa oppilaitoksessa), mie vähän sinnepäin ja koulutuskin kotimainen
- ex innostuu ja keksii uutta, mie tarvon umpihangessa ja sieltä yritän mistä ennenkin
- ex ex, mie nyt
Anteeksi, en ajatellut. Tottakai olisi pitänytkin laittaa puoliso eikä mies. Mielummin laajemmin näitä asioita lukeekin.
Ja kysymysken tein siksi, että on mielenkiintoista lukea, onko ihmisillä taipumus hakea samanlaisia kumppaneita vai ei. En siksi, että eksät olisivat jotain uhkia. Eiväthän ne ole ja sitten kai sen näkee, jos olen väärässä niin eiköhän se munkin ukko sitten eksän mukaan lähde ;) No siis olen itse miehen eksien kanssa hyvänpäiväntuttuja pienellä paikkakunnalla :)
Ja tärkein oli tietysti viimeisenä: ex ex ja sinä nyt.
Oot varmasti tosi hauska ja ihana ihminen, ja harvoin tällaista tulee aaveella ihan vieraasta mieleen!
Hyvää jatkoa vuodelle!
Mutta on meillä eroa:
- ex ex, mie nyt
enkä edes halua. Yhteinen lapsi on yhden exän kanssa, hänet olen kaksi kertaa nähnyt, lapsi tulee aina itse meille bussilla ja olen tämän kanssa hyvissä väleissä(siis lapsen) Ihan asiallinen nainen kaikin puolin.
En ole keskustellut existä mieheni kanssa, joskus hän on voinut jotain mainita. Eletään nykypäivässä, ei menneessä.