G: Monessako eri osoitteessa olet asunut elämäsi aikana?
Itse olen asunut 7 eri osoitteessa tähän mennessä ja toiveena on, että osoite vaihtuu vuoden sisällä.
n40
Kommentit (52)
Vanhempien kanssa(koko ajan samassa osoitteessa), 3 opiskelijakämppää, 3 kämppää ex-miehen kanssa ja 2 eron jälkeen.
Kaksitoista mä löysin, joku opiskelijaboksi nyt saattoi unohtuakin. Luulin kanssa enemmän.
Uskon tosin, että nykyisessä asutaan aika kauan.
Minä asun nyt neljännessä osoitteessa ja olen 30. Kerran muutettiin kouluaikana, opiskeluajan asuin koko ajan samassa osoitteessa ja sitten muutettiin miehen kanssa tähän.
Miten te jotka olette muuttaneet yli kymmene kertaa, onko mitään paikkaa jäänyt ikävä? Eikö noin usein muuttaminen ole rankkaa, en tarkoita vain sen pakkaamisen ja järjestelyn kannalta vaan henkisesti?
ja toivottavasti luku ei enää kasva koskaan :)
Elämäni talo
ja tästä en lähde kulumallakaan. Ikää 28v
ja osoitteita 6.
Eka muutto 2-vuotiaana ja seuraava vasta 18-vuotiaana.
ikää nyt 34v., pari muuttoa varmaan vielä tulossa, nyt keväällä ja jokusen vuoden päästä rakennetaan uusi omakotitalo!
Miehelläni 4 eri osoitetta elämänsä aikana, ikää 42v.
on nyt menossa 6. osoite ja ikää 30v. Aika vähän olen muuttanut. Toisin kuin 33v siskoni, jolla taitaa olla jo 18. osoite menossa ja 9v lapsellakin on jo 9.osoite.
jos ei oteta lukuun sairaalassa oloaikaa 1vuosi 4kk..oli kyllä kodinomaista,olin lasten psyk.osastolla.ikää 27v
En tahtoisi udella, mutta miksi ko henkilö tai yleensäkin joku lapsi on psykiatrisella osastolla noin pitkään? Ei pahalla, tahtoisin vaan ymmärtää.
Toivottavasti nr 15 löytyy seuraavan puolen vuoden aikana!