Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petin miestäni seurustelun alussa...

Vierailija
02.01.2010 |

enkä ole vieläkään hänelle kertonut siitä... yhdessä ollaan oltu 6 vuotta ja yksi lapsi on perheessämme... kun alettiin seurustella niin ihan alussa vietin öitä myös kahden muun miehen kanssa, enkä todellakaan ole ylpeä asiasta. pitäisikö minun kertoa miehelleni asiasta? itseäni asia vaivaa joskus, mutta olen ajatellut että se mitä toinen ei tiedä ei myöskään häntä satuta. ja minä häntä petin ja minä olen vastuussa siitä ja minun tulee itse kantaa siitä johtuva syylisyys ei hänen... toiminko oikein, vaikka en koskaan kertoisia asiasta? haluaisitteko itse kuulla tälläisestä vuosien jälkeen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä kerro

Vierailija
2/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut mikä tapahtunut. Ja kaiken lisäksi vielä seurustelun alussa, sen jälkeen teillä lienee mennyt ihan hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrot niin ikäänkuin vedät maton toisen alta. Anna menneen olla!

Vierailija
4/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän suhde ei ollut vielä pettämisen aikaan vakavaa niin miksi ihmeessä pitää ruveta menneitä rääpimään? Niin että mies ei varmasti luota sinuun? Jos kerrot, tulet varmasti siitä tunnustuksesta kärsimään, miehesi tuskin luottaa siihen että se tapahtui VAIN suhteen alussa. Itse ainakin epäilisin. Kuitenkin jos olette onnellisia nyt, miksi pilata se kaikki?

Vierailija
5/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot niin saat ehkä itsellesi rauhan asiasta, mutta vastavuoroisesti miehesi kärsii. Eli punnitse näitä kahta asiaa:

-sinulla välillä huono omatunto kolkuttaa

-satutat miestäsi tunnustuksellasi

Mun mielestä se että itse jonkin verran kärsit on oikein, se että tunnustat ja miehesi saa kärsiä ei ole oikein.

Vierailija
6/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet enää koskaan petä. Nyt ei tarvitse enää kokeilla uudestaan, kun tiedät jo, kuinka paha olo siitä tulee.

Vierailija
7/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee virheitä ja niitä voi pyytää anteeksi. Itse en osaisi salata mieheltäni jotain tuollaista; omatuntoni ei sallisi minun tehdä sitä.

Ja noihin jos toinen ei tiedä, niin se ei haittaa kommentteihin kysyisinkin, että onko lapsille ihan sama pettääkö toinen vanhempi toista, kunhan lapsi ja petetty ei saa sitä tietää? Tuossa kuljetaan jo aika veteläällä maaperällä.

Haluat jo itsekin kertoa miehellesi, kun kerran täällä tuosta kyselet. Kyllä se totuus tulee vielä ulos, sen sisällä pitäminen imee sinulta kauhean määrän energiaa.

Vierailija
8/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle ikäänkuin velkaa. Miehenkin pitää saada maistaa vierasta.

Vierailija
9/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en todellakaan ajatellut että siitä kehittyisi jotain vakavampaa. hän oli mielestäni liian kiltti ja kunnollinen minulle. vasta tutustuttuamme tajusin että hän voisi olla minulle se oikea. itse olin tuolloin nuori ja hyvännäköinen nainen joka kaatui aina jostain syystä rentujen syliin... kokeilun haluni oli tuolloin pohjaton... nämä kaksi miestä joiden kanssa olin silloin, toisen nimeä en edes tiedä, oli yhden illan juttu. toinen heistä taas oli pitkäaikainen ystäväni jonka kanssa vahingossa eksyimme sänkyyn aamun tunteina, alkolla oli osuutta asiaan. ja olen vieläkin tämän miehen ystävä ja vietän joskus aikaa hänen kanssaan mutta sänkyyn meno tapahtui vain silloin kerran. jos kertoisin miehelleni niin hän saisi kärsiä ja varmaankin pakottaisi katkaisemaan välit tähän mieheen. :( ja sitä en halua koska hän on minulle nykyään vain ystävä. ap

Vierailija
10/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta, mikä oli tapahtunut suhteen alussa, eikä ap:n kertoman mukaan tule enää tapahtumaan. Noinkin vanhasta asiasta kertominen satuttaisi ap:n miestä ja aiheuttaisi kriisin suhteeseen. On epäreilua miestä kohtaan kaataa niskaan syyllisyys parista vanhasta mokasta. Pettäjä kärsiköön itse.

Ja noihin jos toinen ei tiedä, niin se ei haittaa kommentteihin kysyisinkin, että onko lapsille ihan sama pettääkö toinen vanhempi toista, kunhan lapsi ja petetty ei saa sitä tietää? Tuossa kuljetaan jo aika veteläällä maaperällä.

Vierailija
11/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat itsekkäältä paskiaiselta!

Vierailija
12/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ystävä olisi tärkeämpi kuin mieheni. Mutta tämä ystävä on ollut ystävänäni kymmenisen vuotta ja tottakai hän on minulle silloin tärkeä enkä todellakaan halua lopettaa ystävyyttä kun siihen ei ole mitään syytä se mitä tapahtui 6 vuotta sitten tapahtui kerran eikä ole uusiutunut eikä uusiudu! ja mies on minulle tärkeä ja jos en tule koskaan kertomaan hälle asiasta teen sen siksi ettei hän kärsi minun vanhoista mokista!

Vierailija
13/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on uutinen miehellesi. Arvaa.

Vierailija
14/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parikin kertaa niin, että olen suhteen alussa ollut tapaamatta muita miehiä "liian aikaisin" eli siis olen olettanut myös että mies ei myöskään tapaisi muita mutta olen ollut väärässä. Eri asia on, jos on yhdessä päätetty olla tapaamatta muita, miehille tuntuu olevan sääntönä, että jos nimen omaan ei ole luvanut olla tapaamatta muita, se on sallittua.

Vierailija
15/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ystävään voi aina palata ja sopia, ettei kerrota kenellekään. Kovasti painotti, ettei toistu. Silti aika kultaa muistot...

Vierailija
16/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin varmuudeksi tasatakseni tilit. Koskaan ei voi olla varma naisesta.

t: 2 lapsen isä.

Vierailija
17/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus vielä päädyn vällyjen väliin ystäväni kanssa, ikinä ei voi sanoa "ei koskaan". mutta olen 6 vuotta siis 6 VUOTTA OLLUT TÄMÄN HENKILÖN KANSSA VAIN YSTAVÄ niin on vähän vaikea kuvitella vielä yhteistä yötä... enkä edes tunne mitään fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. ja muutenkin tuntuu älyttömältä pilata ystävyys seksin takia... näen ystävääni viikoittain ja olen vain ystävä hänellekin.

Vierailija
18/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte siis seurustelleet? Oliko jo sovittu ääneen, ettei olla muiden kanssa?

Vierailija
19/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuvaiheen juttuja märehtii? Itsekin aikanaan tavatessani mieheni tapailin vielä joitain kertoja toistakin miestä. Se toinen olisi kiinnostanut enemmän, mutta ei se vaan ottanut tulta alleen miehen puolelta ja nykyinen jäi tavallaan käteen. En ole koskaan edes miettinyt, että pitäisi tunnustaa ja en edes todellisuudessa miellä asiaa niin.

Vierailija
20/28 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tapailtu kuukausi ja ei oltu sovittu muista mitään... mies on jälkikäteen kertonut että ihastui muhun heti eikä edes katellu muita... tuntuu pahalta et mie samaan aikaan hässin muitten kaa... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi