Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko työskennellä marketissa, jos henkeäsi olisi uhattu?

Vierailija
02.01.2010 |

Tuo Sellon tapaus sai minut miettimään asiaa. Minä olen varmaan pelokas, mutta en missään tapauksessa uskaltaisi työskennellä paikassa, johon kenellä tahansa on vapaa pääsy (kaupat, postikonttorit jne.), jos minut olisi uhattu tappaa. On tietenkin väärin, että uhrin pitäisi vaihtaa työpaikkaa, mutta ehkä minä tekisin niin silti. Kaikille työpaikoillehan ei pääse kävelemään sisään kuka tahansa. Ja tämän avauksen ei ole tarkoitus moralisoida tai syyllistää ketään, kunhan mietin asiaa näin aamutuimaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tästä tapuksesta johtuen, vaan olen kyllä niin arka tuollaisten asioiden suhteen, että katoaisin aikalailla maanalle ja muuttaisin tietoni ja pitäisin ne salaisena.

Vierailija
2/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten turvassa suuressa ihmisjoukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaa kaikkia. Kokisin olevani paremmin turvassa lukkojen takana kuin julkisella paikalla isossa porukassa. Olisin varmaan vaihtanut henkilöllisyyteni ja muuttanut kauas pois.

Ehkä sitä kuitenkin kuvittelee että sitä olisi kaikkein eniten turvassa suuressa ihmisjoukossa.

Vierailija
4/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuisi sen uhkailijan seurassa...

"Shkupolli oli tuomittu lähestymiskielto naiseen, mutta naapurin pariskunnan mukaan he olivat jälleen hyvissä väleissä. Pariskunta oli nähnyt Skhupollin ja naisen palaamassa yhdessä lähikaupasta viime tiistaina."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1846481

Vierailija
5/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Shkupolli oli tuomittu lähestymiskielto naiseen, mutta naapurin pariskunnan mukaan he olivat jälleen hyvissä väleissä. Pariskunta oli nähnyt Skhupollin ja naisen palaamassa yhdessä lähikaupasta viime tiistaina."

Vierailija
6/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jättänyt rauhaan, vaikka teki mitä. Nainen on myös kärsinyt luultavasti jonkinlaisesta riippuvuussuhteesta, ehkä ajatellut, että jos on hyvissä väleissä miehen kanssa niin tämä ei tee hänelle mitään pahaa.

Vierailija
7/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin poliisi kertoi että on hyvin yleistä se asia, että lähestymiskieltoa ei noudateta "yhteisestä sopimuksesta" ja sitten kun tulee riitaa niin (nainen) ilmoittaa miehen rikkoneen lähestymiskieltoa. Poliisi kertoi että on aika voimaton tällaisten tapausten suhteen ja varoitteli siitä.

Vierailija
8/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on työssäni potkittu, uhkailtu sekä minua että perhettäni ja uhkailtu fyysisellä väkivallalla. Enkä työskentele "julkisella"paikalla. Ei se paikkaa katso missä tapahtuu ja mitä.

Vierailija
9/9 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä voi linnoittautua bunkkeriin pelkäämään.

Kenet hyvänsä voidaan tappaa missä tahansa näin se menee. Joku päättää lahdata vastaantulevat ja se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä