Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras Ikeasta ostamasi tuote?

Vierailija
02.01.2010 |

Mitä Ikean tuotetta voit lämpimästi suositella?

Olen kuullut Ikean tavaroista paljon hyvaa ja paljon huonoa. Huonekaluja en sieltä ole itse ostanut, kaikenlaista pikkusälää kyllä.

Parhaina pidän läppärityynyä, jossa muovinen taso läppärille ja sen alla hernetyyny. Nytkin käytössä :)

Myös ne vähän kalliimmat säilytyslaatikot, kartonkiset, jotka kootaan ruuveilla, on ihan hyviä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän hyvät ja edulliset

Vierailija
2/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ne ikeasta, kun rempattiin mun pikku keittiötä. ihan täydelliset, ja paaaaljon halvemmat kuin muualla. näyttävät hyvältä ja kestävät kulutusta.

sitten mulla on tossa lattialla kelim-matto, sekin ikeasta... halpa ja hauskan näköinen. kestää pesun vaikka kaikkien taiteen sääntöjen vastaisesti pesukoneessa (kokeiltu on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen käytännölliset ja hyvin toimivat ovat säilytyskorit vaatekaapin sisään. Siis Elfan tyyliset, mutta hinnaltaan murto-osan niiden hinnasta.

Muovinen, halpa syöttötuoli oli todella kätevä käytössä ja helppo säilyttää nyt myöhemminkin vauvavieraita varten osissa.

Hyvän näköistä verhokangasta ostettiin muutamalla eurolla keittiöön ja kodinhoitohuoneeseen.

Huonekaluihinkin (niihin hieman hintavampiin)olemme olleet todella tyytyväisiä.

Vierailija
4/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan mieleen on ollut Ikean hauska puinen leikkikaari, joka on maalattu kirkkailla väreillä ja puupalikat kolisevat kun vauva opettelee tarttumaotetta niihin. Puinen hoitopöytä on myös tosi hyvä. Mieheni on töissä Ikeassa, joten osaan myös sanoa, että esim. palautukset ja muut hoidetaan sielä tosi hyvin!

Vierailija
5/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin olemme ostelleet Ikeasta paljon. Halvat hyllykötkin ovat hyviä varsinkin lapsiperheessä. Ei tarvitse pelätä lapsen rikkovan kun ovat maksaneetkin niin vähän. Ja yllätys, yllätys, eihän niissä ole mitään jälkiä vaikka kovaa kyytiä ovat saaneet :) Samaa ei voi sanoa olohuoneeseen Askosta kalliilla ostetusta tv-tasosta :(

Vierailija
6/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita ikea-ostoksia ovat paistinpannut (voittivat jonkun testin ja päätimme kokeilla)

sekä isohko puinen leikkuulauta.

Myös yksi tyyny on ollut hirmu hyvä, tosi jäsäkkä ja pitänyt mallinsa jo pitkään.

Vierailija
7/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan loistava, päälliset voi pestä jne.

tietokonepöytä, lipasto ja lastenhuoneen hyllyjä ne on Leksvikin. ja sitten on telkkari kaappi. kaikki on ihan loistavia ja toimivia ja kunnossa pysyneitä. sitten on ostettu jos jonkinmoista purkkia ja purnukkaa.

Vierailija
8/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kauneimmasta päästä, mutta monen monta hyvää ominaisuutta: kestävä, helppo pitää puhtaana, saa helposti osiin ja varastoitua, ei sisällä sellaista jalkalautaa mistä lapsi voisi ponnistaa itsensä ylös, pöytälevy jonka ansiosta lapsen helpompi syödä ja puuhastella tuolissa ja levyn ansiosta pienempi rosvokäsi pysyy kauempana itse ruokapöydästä eikä saa vedettyä mitään päällensä.

Vierailija
9/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kylpyamme, kauniin näköinen, halpa ja hyvät liukuesteet pojassa.

Vierailija
10/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään irtohyllyistä, ja kannakkeista (edullisia)

meillä pian 7 vuotta vanhat valkoiset nojatuolit (joita ei enää saa) ovat kestäneet hyvin, ja niissä on oikeasti mukava istua.

Yksi mikä yllätti: pippurimylly! lasi - sininen muovi = todella hyvä!!

Vierailija
11/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"elfa"-koreja meilläkin on vaikka kuinka paljon, tosi hyviä. Itse en ainakaan tarvi yhtään laadukkaampaa(hienompaa merkkiä?) systeemiä!

Tytön Minnen-sänky on hyvä kans.

Aika paljon on tavaraa Ikeasta hommattu, mutta en kyllä keksi mikä olisi ollut täysi susi. (Okei, juustohöylä on aika surkea.)

Vierailija
12/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös kahden metrin levyinen liukuovikaappi ja se toimii kyllä loistavasti. Muutettiin tossa joku aika sitten ja vähän mietittiin, miten kaapille käy, kun se jouduttiin purkamaan ja kasaamaan uudelleen. Aivan yhtä jämäkkä on kaappi, vaikka se siis on kerran purettukin!

Vierailija
13/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä en kotiini huoli.

Lautasliinoilla on hyvä laatusuhde ja kynttilöitäkin olen sieltä ostanut.

Pehmis ja nakkisämpylä juomalla ovat edullisia ja hyviä.

Muuta ikea-kamaa en kotini sisustukseen huolisi.

Vierailija
14/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne siniset kassit toimivat monessa; mökkikasseina, pullonpalautus, maalivahdin kamojen kuljetukseen, pyykkikasseina, kauppakasseina... todella edulliset

Vierailija
15/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, kaikki Ikeasta hommatut jutut on olleet toimivia. Tyytyväisin olen hengareiden lisäksi astioihin (lasi ja posliini), koreihin, laatikoihin ja lehtikoteloihin sekä puisiin taulunkehyksiin (Ribba tms, sellainen paksumpi puinen).

Vierailija
16/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan huomautuksena, että kaikki ei ole vaneria, eihän niitä silti tartte ostaa :)

Huonekalut ovat vaneriskeidaa

niitä en kotiini huoli.

Lautasliinoilla on hyvä laatusuhde ja kynttilöitäkin olen sieltä ostanut.

Pehmis ja nakkisämpylä juomalla ovat edullisia ja hyviä.

Muuta ikea-kamaa en kotini sisustukseen huolisi.

Vierailija
17/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanoihin. Ja hetki sitten ostin pieniä käsipyyhkeitä, vaikuttavat hyviltä. Leipäveitsi on ollut käytössä monta vuotta, edelleen hyvä.

Vierailija
18/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut ovat vaneriskeidaa niitä en kotiini huoli.

Meillä on pari Ikean kaappia ja hyllyä ja ovat todellakin kokopuuta. Kamalan painavia ja jykeitä huonekaluja.

Vierailija
19/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kiroaa vanerin, joka on oikeasti varsin laadukas materiaali (ihan oikeaa puuta)! Vaneri ja lastulevy ei ole sama asia...

Huonekalut ovat vaneriskeidaa niitä en kotiini huoli.

Vierailija
20/70 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, kestävä, eikä kaadu!