Floran Muumi-pyyhe kampanja..
Onko kaikki jo saaneet pyyhkeensä?
Palautin ostokuitit hyvissäajoin marraskuun lopulla.. mutta pyyhe ei ole vieläkään saapunut. Mites muilla?
Kommentit (36)
Pyyhe tuli tänään. Palautetta asiasta laitoin 13.1.
Soitin tänään Unilever kuluttajapalveluun, kun pyyhkeitä ei ole tullut. Nimeni oli heillä listalla ja aikoivat laittaa pyyhkeet tulemaan. Ja taas odotellaan...
Elikkäs kauan kesti, mutta tuhan se kuitenkin :)
ei kuulu mulle jos kaikille ei pyyhettä riitä.
Tänään se posti sitten toikin sen mörkö-pyyhkeen, 2kk siinä menikin. Kun marraskuun puolessa välissä lähetin kuitit. Odotus kannatti, mutta jokin siinä on kyllä mättänyt tai sitten on vaan ollu niin paljon läheteltäviä. (Olen sama joka tuossa yllä laittelin palautteeseen niille 29.12).
Unilever kuluttajapalveluun puh. 0800 13 0030 maanantaista perjantaihin klo 9-13. Maksuton numero. Tehkää valitus, että pyyhettä ei ole tullut.
Itsehän en myöskään ole saanut tähän päivään mennessä yhtään pyyhettä kun kaksi piti tulla.
Otin itsekin yhteyttä Unileveriin 29.12. Sieltä tulikin pian vastaus, että "Muumipyyhkeiden postitusfirma vahvisti, että teille on lähetetty mörkö-pyyhe. Pyyhkeet ovat lähetetty economy maksikirjeinä, joten niissä ei valitettavasti ole seurantanumeroa. Posti on ilmoittanut, että joulupostitukset ja lentorahtien peruuntumiset ovat voineet vaikuttaa nopeuteen, millä 2:ssa luokassa lähetetyt postiähetykset tulevat perille." No kauanpa kestää, ootellaan.
tai kuluttajavirastoon valitus kyseisestä firmasta.
Soitin tänään Unileverin asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin, että minulle on pyyhkeet lähetetty 4.12.09 ja juuri tästä lähetyserästä on tullut muiltakin kyselyitä ja parhaillaan on menossa selvityspyyntö postille, että missä lähetetyserä mahtaa olla. Lupasivat lähettää uuden pyyhkeen.
vaan ne on just ne, jotka on lähetetty tuplana. Mulle tuli pyyhe 6.12 ja seuraavalla viikolla toinen, vaikka lähetin vain yhden pyyhkeen kuitit.
tänään. Vaati kolme soittoa Unileverille. Pyyhkeiden matkassa esite, jossa Flora kiittää kampanjaan osallistumisesta ja toivottaa lämmintä joulun odotusta:)
Aloin juuri laittamaan Floralle samasta asiasta palautetta. 31.1.2010
Itse sain pyyhkeet tosi nopeasti kuittien lähettämisen jälkeen ja parin viikon päästä tuli vielä toinenkin satsi ylimääräisenä eli sain pyyhkeeni tuplana. Minun onneni, mutta nähtävästi joku toinen jäi sen takia ilman...
Hei,
Tosiaan mulle on käynyt myös samalla tavalla ja
otin yhteyttä Leaveriin. Väittivät ettei kuitit
ole tulleet perille. Tarvitsee seuraavalla kerralla
pyytää postista kuittaus lähetetystä kirjeestä.
Että näin...?