Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Floran Muumi-pyyhe kampanja..

Vierailija
01.01.2010 |

Onko kaikki jo saaneet pyyhkeensä?

Palautin ostokuitit hyvissäajoin marraskuun lopulla.. mutta pyyhe ei ole vieläkään saapunut. Mites muilla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki jo saaneet pyyhkeensä?

Palautin ostokuitit hyvissäajoin marraskuun lopulla.. mutta pyyhe ei ole vieläkään saapunut. Mites muilla?

Hei,

Tosiaan mulle on käynyt myös samalla tavalla ja

otin yhteyttä Leaveriin. Väittivät ettei kuitit

ole tulleet perille. Tarvitsee seuraavalla kerralla

pyytää postista kuittaus lähetetystä kirjeestä.

Että näin...?

Vierailija
22/36 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe tuli tänään. Palautetta asiasta laitoin 13.1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään Unilever kuluttajapalveluun, kun pyyhkeitä ei ole tullut. Nimeni oli heillä listalla ja aikoivat laittaa pyyhkeet tulemaan. Ja taas odotellaan...

Vierailija
24/36 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kauan kesti, mutta tuhan se kuitenkin :)

Vierailija
25/36 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkeet. Osalla jää saamatta.

Vierailija
26/36 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu mulle jos kaikille ei pyyhettä riitä.

Vierailija
27/36 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se posti sitten toikin sen mörkö-pyyhkeen, 2kk siinä menikin. Kun marraskuun puolessa välissä lähetin kuitit. Odotus kannatti, mutta jokin siinä on kyllä mättänyt tai sitten on vaan ollu niin paljon läheteltäviä. (Olen sama joka tuossa yllä laittelin palautteeseen niille 29.12).

Vierailija
28/36 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilever kuluttajapalveluun puh. 0800 13 0030 maanantaista perjantaihin klo 9-13. Maksuton numero. Tehkää valitus, että pyyhettä ei ole tullut.

Vierailija
29/36 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en myöskään ole saanut tähän päivään mennessä yhtään pyyhettä kun kaksi piti tulla.

Vierailija
30/36 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin itsekin yhteyttä Unileveriin 29.12. Sieltä tulikin pian vastaus, että "Muumipyyhkeiden postitusfirma vahvisti, että teille on lähetetty mörkö-pyyhe. Pyyhkeet ovat lähetetty economy maksikirjeinä, joten niissä ei valitettavasti ole seurantanumeroa. Posti on ilmoittanut, että joulupostitukset ja lentorahtien peruuntumiset ovat voineet vaikuttaa nopeuteen, millä 2:ssa luokassa lähetetyt postiähetykset tulevat perille." No kauanpa kestää, ootellaan.

Vierailija
31/36 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuluttajavirastoon valitus kyseisestä firmasta.

Vierailija
32/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin tänään Unileverin asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin, että minulle on pyyhkeet lähetetty 4.12.09 ja juuri tästä lähetyserästä on tullut muiltakin kyselyitä ja parhaillaan on menossa selvityspyyntö postille, että missä lähetetyserä mahtaa olla. Lupasivat lähettää uuden pyyhkeen.

Vierailija
33/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ne on just ne, jotka on lähetetty tuplana. Mulle tuli pyyhe 6.12 ja seuraavalla viikolla toinen, vaikka lähetin vain yhden pyyhkeen kuitit.

Vierailija
34/36 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään. Vaati kolme soittoa Unileverille. Pyyhkeiden matkassa esite, jossa Flora kiittää kampanjaan osallistumisesta ja toivottaa lämmintä joulun odotusta:)

Vierailija
35/36 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juuri laittamaan Floralle samasta asiasta palautetta. 31.1.2010

Vierailija
36/36 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain pyyhkeet tosi nopeasti kuittien lähettämisen jälkeen ja parin viikon päästä tuli vielä toinenkin satsi ylimääräisenä eli sain pyyhkeeni tuplana. Minun onneni, mutta nähtävästi joku toinen jäi sen takia ilman...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi