Miten suhtautua mieheen jolla pieni penis?
Kommentit (27)
Koska perseseksissä pientä kalua on miellyttävä ns. paskoa.
Tavalliseen seksiin haluan ehdottomasti keskikokoisen kalun.
onko toi käytössä oleva pieni vai keskikokoinen.
isompikin saisi olla
yleensä saan pienistä kaluista paniikin ja keksin usein tekosyyn paeta tilanteesta
ja kielestään, niin koolla ei väliä.
Se nyt ehkä vähän haittaa, jos penis niin lyhyt, että on yhtä pitkä kuin paksu.
alle 15 cm ei kelpaa yleensä saan pienistä kaluista paniikin ja keksin usein tekosyyn paeta tilanteesta
no yritä nopeesti eroon!
pieni muna ei ikinä siis EI IKINÄ voi olla yhtä hyvä ja tyydyttävä kuin iso!
keskikokoinen on siinä ja siinä, isomunaiselle miehelle antaa monta muuta asiaa anteeksi kun kyyti on niin hyvää!
Makuasioita toki, mutta kyllä minä jättäisin pienimunaisen miehen, vaikka olisi kuinka hyvä suustaan ja käsistään. Ajan myötä alkaisin kaipaamaan edes normaalikokoista munaa :).
Vaikka mies olisi kuinka mukava ja ihana, niin pieni muna olisi este parisuhteelle. Ja kyse ei ole siitä, että minulla olisi löysä pimppi :). Olen treenannut itseni todella timmiin kuntoon ja mieheni ulvoo "armoa" puristukseni alla :D
ole omasta mielestä ns. pienimunainen, naisten puolesta voin toki ollakin.
17 senttiä vain on mittaa, paksuutta löytyy kohtuullisesti.
toisaalta normaalissa yhdynnässä aika mitätön ja turha kapistus se pien.
on saman mittanen kun mun ukolla!
just harmittelin kun ei missään tunnu :(
haaveilen isomunasesta rakastajasta, onneksi on iso dildo yöpöydän laatikossa.
no voihan se olla oma alapää löystynytkin, nuorena tuntui paremmalta.
t. 30v. hoikka, treenattu nainen, lapset 10v. ja 6v.
ainakin laitoin pienikaluisen miehen kiertoon ekan seksikokemuksen jälkeen ja suosittelen muillekin. Alkuun ihmettelin kun jätkällä ei ollut mikään kiire petipuuhiin, jälkeenpäin asia olikin sitten harvinaisen selvä ;) Mitä isompi sen parempi, nykyisen miehen varustukseen olen ollut enemmän kuin tyytyväinen 15 vuotta.
on saman mittanen kun mun ukolla!
just harmittelin kun ei missään tunnu :(
haaveilen isomunasesta rakastajasta, onneksi on iso dildo yöpöydän laatikossa.
no voihan se olla oma alapää löystynytkin, nuorena tuntui paremmalta.t. 30v. hoikka, treenattu nainen, lapset 10v. ja 6v.
Siis numero 12:sta? Mikäpä siinä, en ota herneitä nenuuni, pärjään kyllä kaluni kanssa, vaimo ainakin tykkää, luulisin.
Ensisijaisena nimittäin on nimenomaan vaimon tyydytys, oma tulee toissijaisena. Kielellä jne.
Se on kyllä sääli kun sitä munan kokoa ei voi vaihdella yhtä kätevästi kuten dildoja. Ei ole dildojen voittanutta.
Ensisijaisena nimittäin on nimenomaan vaimon tyydytys, oma tulee toissijaisena. Kielellä jne.
Oma ei ole pieni, tiedän sen kyllä. Ei kyllä suurinkaan, senkin tiedän. Mutta taitaa palstalla olla sellaisia "munahaukkoja", että "oksat pois".
Ensisijaisena nimittäin on nimenomaan vaimon tyydytys, oma tulee toissijaisena. Kielellä jne.Oma ei ole pieni, tiedän sen kyllä. Ei kyllä suurinkaan, senkin tiedän. Mutta taitaa palstalla olla sellaisia "munahaukkoja", että "oksat pois".
hyvin käy miehelle
jossa ei juurikaan seksiä.
Vakikumppaniksi en ottaisi. On tullut vastaan pientä, keskikokoista ja suurta jopa mikropenis ja jättimela
kannatan keskikokoista ja suurta
Miten pienestä munasta on kyse? Mun mielestä on vaan niin surullista, jos muuten ihanalla miehellä on pieni muna. Mä ainakin tarvitsen sen kokoisen vehkeen, että täyttää kunnolla, eli läpimitta on mulle pituutta tärkeämpi. En ole yhtään lasta alakautta synnyttänyt ja treenaan palloilla, joten oma värkkini on aika tiukka, eli mistään hehtaarihallista ei ole kohdallani kyse.
Liian isokaan ei ole hyvä, sillä se helposti sattuu eikä sellaiselta ole hyvä ottaa suihin (tykkään suihinottamisesta). Kaksi munaa on elämäni varrella tullut vastaan, jotka ovat kuin luotu mun pimpille :)
Mutta siis jos ap:lla on mies jolla on pieni muna, siis mikromuna niin anteeksi vain mutta kiertoon laittaisin.
ja ottaa suuhun. Pelkkää plussaa pienuus.