Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä "prinssesat" pimahtanut? Huutismyyjä..

Vierailija
01.01.2010 |

http://www.huuto.net/kohteet/mieleton-pkt-uuteen-vuoteen-mmgymboree-hki…

Ja TAAS huutajana tuo aamu. VOI PRKL!! Eikö tuota ämmää saada pois Huutonetistä!

Ja miten kukaan voi maksaa tota summaa tollasesta määrästä vaatteita? Vaikka kuinka olisi 300-400 euron paketti, niin voi voi.

Kommentit (655)

Vierailija
501/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma merkki on se, kun viestit alkavat suurimmaksi olla:

"repesein, huippu ketju!"

"nostan"

"uppista"

Heh, saman huomasin itsekin ;) Rinsessa kuitenkin tuntuu hahmona olevan sen verran mysteeri, ettei kukaan voi tai viitsi paljastaa mitään uutta kivaa... kaikki faktat kun kuitenkin perustuvat rinsessan huutiskäyttäytymiseen valtaistuimen takaa. Salaliittoteoriatkin tuntuvat hiljentyneen. Syynä voi olla kuoleva ketju tai sitten seesteisempi aika rinsessan hovissa. Lisäksi epäilen rinsessan tai hovineitojen lukeneen viestiketjun, koska kuten monet ovatkin huomioineet rinsessan myynti on vaihtunut. Ensin katosivat paketit, no niiden uudelleen esiinmarssiminen tosin alkoi jo taas ;) Lisäksi, joko olen lukenut liikaa rinsessaa ja nuo käsittämättömät sanamuodot ja sotkut alkavat näyttää järkeviltä, tai sitten rinsessa on tosiaan kiinnittänyt huomiota sanalliseen ulkoasuun. Suurimmat ylilyönnitkin tuntuvat kadonneen. Missä ovat ne viestit gymboree.fi nettisivusta, 100 euroa maksaneet next:n housut tai sitten se Amerikoista tilattu poni poncho! Rinsessan vakifanina olen itseasiassa pettynyt. Olisin odottanut rinsessalta enemmän! Samalla vaikka täällä palstalla rinsessasta puhutaankin hellyttelynimillä, kukaan ei oikeasti ole ilkeä, eikä ala rinsessaa huutiksen ulkopuolella kiusaamaan.

Tosin, ei joka fanilta löydykään rinsessalta tullutta viestiä, jossa rinsessa kauniisti kirjoittaa

"ANTAKAA KUNNON MYYJILLE RAUHAA MYYDÄ REHELLISESTI KOHTEISIIN JA

TAKERRU ONGELMIIN KIITOS KAUNIS JOS VOIT PYYTÄMÄNI TEHDÄ"

ajattelin säästää viestin ;)

Vierailija
502/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkimeno, löytyyköhän sanakirjasta?? Kuulostaa ihan lintutappelulta =)

Ihana olet ;) Huomasitteko muuten, että rinsessa päivitti omakuvausta... nyt siellä mainitaan taas kaikkien suosikit, HUOM mitä luultavammin YLEISÖN TOIVOMUKSESTA, ne ihqut vaatepaketit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissäkin oli pakko kesken tärkeän palaverin tulla kurkistamaan, onko rinsessa-jahdissa uusia käänteitä... =)

Vierailija
504/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220

oikeasti. taidan tehdä loppuillan katumusharjoituksia, mutta puolustuksenani sanottakoon, että minulla ei ole elämää ;)

Vierailija
505/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAKAA KUNNON MYYJILLE RAUHAA MYYDÄ REHELLISESTI KOHTEISIIN JA

Eihän tosta ota erkkikään selvää!!

Ja aivan varmasti prinsessa seuraa tätä ketjua..

Vierailija
506/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noi vaatepaketit on ehdottomasti kiinnostavampia(näin katsojan näkökannalta).Ostajia tuskin niin valtavasti tulee, tai jos se poikamiestytti tulisi uudelleen hieman terhakkaampana.Tekisi kyllä mieli kysäistä, että minkä foorumin toiveesta vaatetepaketteja on pyydetty?Mutta ehkä prinsessamme silloin taas älähtäisi.

Vierailija
507/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220" alt="http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220">http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220</a&gt; oikeasti. taidan tehdä loppuillan katumusharjoituksia, mutta puolustuksenani sanottakoon, että minulla ei ole elämää ;)

Vierailija
508/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAKAA KUNNON MYYJILLE RAUHAA MYYDÄ REHELLISESTI KOHTEISIIN JA

Eihän tosta ota erkkikään selvää!!

Ja aivan varmasti prinsessa seuraa tätä ketjua..

Mielestäni rinsessa omalla suomenkielen lukutaidollani kehoittaa "antamaan rauhan kunnon myyhille ja toisaalta takertumaan ongelmiin"

:)

Vierailija
509/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljitko sä ite ton tunnuksen vai mites yp oli noin nopia? :D

Itse suljin :P Epäilen, ettei rinsessa uskalla otta ylläpitoa mukaan, jottei ylläpito pääse vihille rinsessaketjusta ja rinsessan myyntitavoista ;)

Vierailija
510/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220" alt="http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220">http://huuto.net/fi/askseller.php3?itemid=126193220</a&gt; oikeasti. taidan tehdä loppuillan katumusharjoituksia, mutta puolustuksenani sanottakoon, että minulla ei ole elämää ;)

paketin sukkien myötä...

Vierailija
511/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä Rinsessa ehtii oikeaan työhön?Aamulla on väsätty pakettia ja ip:lläkin toinen paketti valmistui.Voi miten hän kaikkea ehtii tekemäänkään.

Vierailija
512/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyyh..PONI PONCHOJA ei tule enää trinsessan pakettiin.Vastaus löytyi sieltä vaatepaketista, minkä hän viimeiseksi laittoi myyntiin.

Vierailija
513/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä välissä Rinsessa ehtii oikeaan työhön?Aamulla on väsätty pakettia ja ip:lläkin toinen paketti valmistui.Voi miten hän kaikkea ehtii tekemäänkään.

että millä ajalla se saa kaiken tuon tehtyä ja käytyä vielä töissäkin!?Oikeestaan olen jopa hiukan kateellinen ;)

Vierailija
514/655 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko te muut tosifanit huomanneet, ettei prinsessa enää edes huuda netissä muiden kohteita? ennen oli kohteita sivukaupalla, mutta nyt niitä ei ole kuin muutama. tosin ymmärrän sen, että töihin palatessa intressit muuttuu, vaikka itselläni kävi juuri toisinpäin. oli vihdoinkin rahaa jota tuhlata ja ostaa niitä vaatteita.

Luulen että rinsessalla on jo uusi tunnus jolla vaatteita huutelee

Vierailija
515/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen pitkät piuhat minullakin.Vasta äsken tajusin mitä on laput kines vaatteet, höh.Mutta miten tuo soomi voi olla noin hankala kieli suomalaiselle?

Vierailija
516/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohteen alussa "tämä poikkeus pkt kuvaukseeni nähden". Tässä paketissa ilmeisesti vilunkipeli ilmenee puhtaimmillaan? :D Kyllä Prinsessa osaa! Ja mun mielestä se mv3430 kuuluu ehdottomasti vakiohuutajarinkiin. Myös Anseliga, jolta Prinsessa taannoin osti jotkut leggarit, oli huutanut jotain Prinsessan kohteista. Trinsku laittaa varmaan sähköpostilla pyynnön huutaa kohteitaan kaikille niillekin, joilta itse ostaa jotain.

Vierailija
517/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohteen alussa "tämä poikkeus pkt kuvaukseeni nähden". Tässä paketissa ilmeisesti vilunkipeli ilmenee puhtaimmillaan? :D Kyllä Prinsessa osaa! Ja mun mielestä se mv3430 kuuluu ehdottomasti vakiohuutajarinkiin. Myös Anseliga, jolta Prinsessa taannoin osti jotkut leggarit, oli huutanut jotain Prinsessan kohteista. Trinsku laittaa varmaan sähköpostilla pyynnön huutaa kohteitaan kaikille niillekin, joilta itse ostaa jotain.

Ja sitä en myöskään käsitä että kuinka se saa uhkailtua negat ja neutraalit palautteet positiivisiksi, mitä se haittraa jos jonnekkin sähköpostiin tulee jotain viestejä? Tekee uuden osoitteen sitten. Eihän kukaan varmaan mitään "hienompia" sähköpostilosoitteitaan anna, kun jonkun luukkuun tmv huutistoimintaa varten tekemänsä sähköpostiosoitteen?

Vierailija
518/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pyytää kauniisti. ;)

Vierailija
519/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pyytää kauniisti. ;)

Ei jou kuulosta irl ihankaan sitlä nuo pasmat hänen kirjottut aiemmat lukomat kommenttinsa...

Vierailija
520/655 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laput kines ihkur gap raita velourhousut" on kyll tod.södet.PAKETIN herkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi