Ikea Hellum-villamatto! Mikä sotku!
Kuinka kauan tuo noyhtän lähto kestää ostamisen jälkeen?! Vaikka kuinka monta kertaa imuroin, lähtee aina samanverran. Koko kämppä sitä noyhtää täynnä, kun kulkeutuu jaloissa ja lasten vaatteissa.
Kommentit (44)
että lähteeko kaikista villamatoista karvaa tietyn ajan ja sen jälkeen enää ei? En haluaisi turhaankaan luovuttaa tämän maton suhteen yhden päivän jälkeen, jos näin tapahtuisi. Hitsi, kun sitä ei tiedä varmaksi! Ovatko monet luopuneet matosta hyvin äkkiä ostamisen jälkeen, vai todella odottaneet pitkän aikaa, ennenkuin matto on saanut lähteä? Minä en halua, että koko kämppä pollyää täällä :(
Sekä keinokuituisesta nukkamatosta (kodin1) sekä lyhytnukkaisesta villamatosta (sotka tms.) tietyn aikaa ennenkuin hellittänyt. Itse olen arvellut että tuo on tuollaisten lyhytnukkaisten mattojen ominaisuus (paitsi ehkä puuvillaisissa). Kesti n. 4-6kk, sen jälkeen loppui melkein täysin, irtonainen nukka vain lähti irti.
tuntuu kertovan aika paljon villamaton laadusta. Meillä on ollut edullisia ja keskihintaisia mattoja joista on irronnut nukkaa, nyt tuosta hiljattain ostetusta kalliista matosta ei kyllä ole lähtenyt irti mitään.
18 vai mikä lie aiemmassa kommentissani olinkaan.
Meillä on kanssa Ikean villamatto, ollut ruokapöydän alla pian vuoden ja edelleen lähtee karvaa siltä puolelta jossa istumme vähemmän. Toisaalta meillä on myös toisen liikkeen "laadukas" villamatto olohuoneesta ja siitäkin lähti useamman kuukauden karvaa. Mietinkin onko kaikilla villamatoilla niin että karvaa lähtee x-kuukautta?